ترفند شبکه های اجتماعی

اجرای اینستاگرام گوشی روی کامپیوتر

blank

در مقاله حاضر قصد داریم روش اجرای اینستاگرام گوشی روی کامپیوتر را آموزش دهیم. با کوک موبایل همراه باشید تا در انتهای این مقاله بتوانید ایسنتاگرام خود را روی کامپیوتر شخصی خود دریافت کنید.


خوب است بدانید، سرویس های اینستاگرام شما را قادر می سازد تا تصاویر و ویدیوهای خود را در بستر اینترنت و توسط موبایل، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.  حتما تا به حال تجربه کرده اید که استفاده از برنامه ی فوق محبوب اینستاگرام روی کامپیوتر و لپ تاپ با مشکلات بسیاری همراه است. اینستاگرام برای آن که کمی از مشکل اجرای برنامه روی PC بکاهد،  واسط دسکتاپی برای اتصال به حساب کاربری کاربر در اینستاگرام ارائه داده است. این برنامه تحت عنوان Webstagram  شناخته می شود. همانطور که از نام این برنامه بر می آید، برای اجرای برنامه ی اینستاگرام روی پلت فرم دسکتاپ طراحی شده است.

اجرای اینستاگرام گوشی روی کامپیوتر

زمانی که شما با استفاده از پلت فرم Webstagram به اکانت اینستاگرام تان متصل می شوید،   می توانید اقداماتی چون دیدن و لایک ویدیوها و تصاویر را انجام دهید و نیز دوستانی را فالو کرده و برخی دیگر را آنفالو کنید. برای استفاده از Webstagram باید اکانت اینستاگرام داشته باشید.درادامه روش نصب برنامه ی Webstagram  را روی PC  آموزش خواهیم داد.

 روش نصب برنامه ی Webstagram

قدم اول : به سایت Webstagram وارد شوید. برای این کار روی لینک وبستاگرام کلیک کنید. برای لاگین به سایت از اکانت موجود اینستاگرام خود استفاده کنید. با استفاده از این پلت فرم دسترسی های بیشتری به امکانات اینستاگرام خواهید داشت.

قدم دوم: اگر دوست دارید نسخه های به روزرسانی Webstagram را روی توییتر دریافت کنید روی دکمه ی Follow  کلیک کنید؛ اما اگر علاقه ای به استفاده از این ویژگی Webstagram ندارید، روی آیکن X کلیک کنید.

قدم سوم: رویSetting  کلیک کنید. می توانید آیکن Setting  را در بالای صفحه پیدا کنید. با استفاده از این آیکن می توانید تنظیمات برنامه را طوری بچینید که مطلوب شما است. در این قسمت می توانید کلیدواژه هایی را به صفحه کاربری خود اضافه کنید. همچنین می توانید حین وارد کردن ایمیل و یا کشور خود،  تصمیم بگیرید که دوست دارید دوستانتان بدانند شما آنلاین هستید و یا خیر. برای این منظور می توانید گزینه ی Visibility  را دستکاری کنید.

قدم چهارم: پس از اعمال تغییرات روی Save Setting  کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نحوه ی استفاده از Webstagram

  • ابتدا باید در Webstagram لاگین کنید.حال روی Popular کلیک کنید تا تعدادی از پست های محبوب اینستاگرام را ببینید.
  • روی Search  کلیک کنید . در این قسمت می توانید کلیدواژه ای که دوست دارید در مورد آن بیشتر بدانید را وارد سازید. با این کار محتواهای شامل این کلید واژه به شما نمایش داده میشود.
  • روی My Photos   کلیک کنید تا به روزرسانی های Instagram خودتان را ببینید. می توانید روی دکمه های شبکه های اجتماعی نمایش داده شده زیر تصاویر کلیک کنید تا تصویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • اگر روی Liked  کلیک کنید می توانید تصاویری را که آنها را در ایسنتاگرام لایک کرده اید، ببینید.
  • اگر روی Hot  کلیک کنید می توانید تحلیلی از فیلترهای داغ، تگ ها و کاربران محبوب موجود در اینستاگرام را ببینید.
  • اگر روی Photo of the day کلیک کنید، می توانید تصاویر محبوب روز را در اینستاگرام ببینید.
  • اگر روی Tools  کلیک کنید، می توانید منابع ساخت برای دکمه ی Follow Me مخصوص خود را بسازید. با کلیک روی این آیکن می توانید گالری اینستاگرام را برای استفاده در وب سایت و یا وبلاگ خود بسازید.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط