ترفند آیفون

آیفونX، آیفون 8 و 8پلاس خود را چگونه ریستارت کنیم؟

blank

شاید تجربه کرده باشید که آیفون شما گاهی بر روی یک برنامه ایی می ماند یا صفحه بر روی تصویری قفل می شود و یا در کل آیفون شما هنگ می کند و مجبور می شوید آن را ریستارت کنید. در محصولات جدید اپل، آیفونX و آیفون 8 شیوه ریستارت کردن با مدل های قبلی این شرکت متفاوت است. شرکت اپل دلیل این تغییرات را هنوز اعلام نکرده است ولی قطعا ارتباط زیادی با آپدیت جدید iOS11 دارد. شیوه تازه ریستارت کردن محصولات اپل نسبت به شیوه های قبلی پیچیده تر است.

شیوه ریستارت آیفونX، آیفون 8 و 8 پلاس

برای ریستارت کردن گوشی آیفون خود باید مسیر زیر را به ترتیب دنبال کنید. در این شیوه 2 دکمه اول بعد از فشار داده شدن رها می شوند. فقط باید توجه شود که به ترتیب انجام شوند.

  • دکمه زیاد شدن صدا فشار داده شود، سپس رها شود.
  • دکمه کم شدن صدا فشار داده شود، سپس رها شود.
  • دکمه خاموش شدن صفحه گوشی(Powe / Lock) فشار داده شود و آن را نگاه دارید تا زمانی که لوگو اپل بر روی صفحه ظاهر شود.

تصاویر زیر مراحل انجام ریستارت را بر روی آیفونX، آیفون 8 و 8 پلاس نشان می دهد.

blank

blank

اگر پس از طی کردن مراحل بالا آیفون شما ریستارت نشد، این مراحل را مجدد تکرار کنید.

با همزمان فشار دادن دکمه ها از روی صفحه “Screen Shot” گرفته می شود. همچنین برای خاموش و روشن کردن عادی آیفون می توانید از دکمهPower / Lock  که در بالای سمت راست آیفون قرار دارد، استفاده کنید که با نگاه داشتن آن آیفون به راحتی روشن و خاموش می شود. در صورتی که در انجام هر کدام از مراحل، نیاز به کمک داشتید، می توانید با کارشناسان کوک موبایل در بخش تعمیرات آیفون تماس گرفته و از مشاوره ی آنها استفاده نمایید.

مطالب مرتبط