اخبار فناوری

جمعه ی سیاه (Black Friday) محصولات اپل

blank

جمعه ی سیاه سال 2017 نیز از راه رسید. فردا سوم آذر ماه، جمعه ی سیاه (Black Friday) امسال است و قرار است تمام فروشگاه ها تخفیف های قابل توجهی روی محصولات خود ارائه دهند. همانطور که به سال جدید میلادی نزدیک می شویم، باید منتظر تخفیف های عالی بود!

در این پست قصد داریم که بهترین حراجی های جمعه سیاه روی محصولات اپل را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بدون آن که بخواهید سایت های مختلف را بگردید،  منصفانه ترین حراجی های محصولات اپل را به صورت یک جا مشاهده کنید. اپل در حراجی جمعه سال 2017، روی تمامی محصولات خود از جمله iPhone ، Mac، iPad و اپل واچ تخفیف های ویژه ای اعمال کرده است.

حراجی جمعه ی سال 2017 چه روزی است؟

حراجی جمعه ی امسال روز 24 نوامبر مصادف با سوم آذر است. با این حال کسب و کارهای اینترنتی فرصت آن را داشته اند که زودتر از بقیه محصولات مورد نظر خود را به مشتریانشان معرفی کنند. حراجی امسال را می توانیم در قاب این پست و در یک نگاه ببینید و آن چه را که می خواهید خرید کنید، انتخاب کنید.

هر کاربری دوست دارد که محصولات اورجینال را با کمترین قیمت ممکن خریداری کند. خرید گوشی اپل در حراجی جمعه و برای تولد یکی از اعضای خانواده و یا دوستان، می تواند تجربه ی عالی را رقم بزند. یکی از بهتری زمان ها برای خرید از حراجی ها، حراجی جمعه سوم آذر و نیز حراجی دوشنبه 6 م آذر ماه است.

از حراج جمعه ی اپل چه انتظاری می رود؟

 در حراجی روز جمعه سوم آذر ماه، تمامی خرده فروشان و صاحبان کسب و کار، روی محصولات خود تخفیف ویژه می دهند تا افراد بتوانند برای سال نوی میلادی خود با تخفیف خرید کنند. این رسم اولین بار در آمریکا معرفی شد اما تنها در طی چهار سال، عالم گیر شد و حتی بسیاری از صاحبان کسب و کار در ایران نیز برای روز 24 نوامبر، یعنی همین جمعه حراجی گذاشته اند. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا نام این روز را جمعه سیاه (Black Friday) گذاشته اند؟ دلیل آن است که در پایان این حراجی ها قرار است انبار تمامی کسب و کارهایی که حراجی گذاشته اند از وضعیت قرمز (بدهکار) به سیاه (کریدت) تغییر وضعیت دهد. بلافاصله پس از جمعه سوم آذر، دوشنبه ششم آذر نیز حراجی بزرگی در راه است. این روز را به عنوان روز جهانی خرید آنلاین می شناسند. این روز همواره دوشنبه بعد از جمعه سیاه است.

خوب، فردا روز موعود است و با کلی سایت روبرو هستیم که همگی شامل تخفیف های عالی محصولات هستند.  بسیاری از تخفیف های مرتبط با جمعه سیاه تنها در زمانی کوتاه معتبر هستند و یا تعداد موجودی در انبار آن بسیار کم است. بدیهی استکه  پس از پایان این زمان و یا تمام شدن کالا، تخفیفی در کار نخواهد بود؛ در نتیجه اطلاع از تمامی این تخفیف های عالی می تواند به شما در انتخاب محصولی که قصد خرید آن را دارید، کمک کند.

بهترین کار برای خرید در حراجی جمعه آن است که لیستی از محصولاتی که قصد خرید آنها را در حراجی جمعه دارید، فراهم کنید. سعی کنید محصولاتی که قصد خرید آنها را دارید در سایتهای مختلف ببینید و از خرید آنها در اولین سایتی که می بینید، پرهیز کنید. خوب اگر شما هم دارای یک مستر کارت هستید و  میخواهید از سایت هایی چون آمازون، AO.com، Argos، eBay و … آیفون، آیپد و یا مک بوک خریداری کنید، می توانید تمام قیمت های حراجی محصولات اپل مانند قیمت اپل واچ، گوشی آیفون و آیپد در سایت های نام برده را در ادامه ی این پست ببینید .

جمعه-ی-سیاه-(Black-Friday)-محصولات-اپل-1

  •  بهترین حراجیiPad  mini 4 Wi-Fi 128 GB  با رنگ خاکستری کهکشانی

بهترین حراجی این محصول در حراجی جمعه سوم آذر مربوط به سایت آمازون است. آمازون برای خرید این محصول 22% تخفیف در نظر گرفته است. در وقع آمازون این محصول را با قیمتی ارزان تر از خود سایت اپل به حراجی گذاشته است.

  • بهترین حراجی Apple IPhone X

بهترین حراجی جمعه امسال در مورد این محصول، روی سایت اپل ارائه شده است.

  • بهترین حراجی Apple MacBook Air

این محصول روی سایت KRCS کمترین قیمت حراجی را دارد.  این سایت حدود 200 هزار تومان تخفیف در مورد این محصول در نظر گرفته است.

  • بهترین حراجی iPhone SE

سایت Argos تخفیف حدود 150 هزار تومانی برای این محصول در نظر گرفته است. اپل تا به حال روی iPhpne SE هیچ تخفیفی نداده است، با این حال می توانید iPhone SE ارزان تر از قیمت خود اپل را روی سایت Argos مشاهده و در حراجی روز جمعه خریداری کنید.

  • بهترین حراجی Apple Watch  سری 3 با اندازه ی 38 mm

بهترین حراجی این محصول روی سایت Currys PC World ارائه شده است.  کری پی سی ورلد برای خرید این محصول حدود 100 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته است.

  • بهترین حراجی iPhone 8

بهترین حراجی iPhone 8 روی سایت اپل ارائه شده است.

  • بهترین حراجی Apple iPad رفربیشد شده

 این محصول روی سایت اپل، با حدود 810 هزار تومان تخفیف به حراجی گذاشته خواهد شد.

  • بهترین حراجی  Apple Mac در حراجی جمعه

این محصول  روی سایت اپل با تخفیف حدود 2 میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان تخفیف ارائه خواهد شد.

مطالب مرتبط