ترفند اندروید

آموزش ساخت اکانت لینکدین در اندروید

blank

اگر کسب و کار شما آغشته به فناوری و تکنولوژی شده باشد، حتما تاکنون اسم لینکدین به گوشتان خورده ­است، لینکدین یک شبکه اجتماعی مخصوص کسب و کار، بازاریابی و تجارت است. با استفاده از این نرم افزار می­توانید حرفه و تخصص خود و یا کسب و کار خود را به منطقه خود یا حتی جهان معرفی کنید،  اگر سرمایه گذار هستید به دنبال پروژه­ های ناب برای سرمایه گذاری بگردید و بسیاری کارهای دیگر.

اما قبل از هر چیز نیاز به ثبت نام در این نرم افزار دارید.

درباره ثبت نام در نرم افزار به طور خلاصه باید بگوییم که ثبت نام بسیار آسان بوده و به راحتی و در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و باز می­کنید و با صفحه آغازین نرم افزار روبرو می­شوید. در صورتی که از قبل

در نرم افزار ثبت نام کرده بودید و اکانت داشتید، با وارد کردن ایمیل و پسورد به راحتی «ساین این» کرده و به اکانت خود وارد می­شوید. اما در غیر این صورت و در صورتی که تمایل به ساخت اکانت داشتید، گزینه­ای که در تصویر نشان داده شده را انتخاب می­کنید.

آموزش ساخت اکانت لینکدین در اندروید

آموزش ساخت اکانت لینکدین در اندروید

در مرحله بعد و پس از انتخاب گزینه پیوستن به لینکدین، به صفحه ورود اطلاعات می­رسید. در این مرحله باید به ترتیب نام کوچک، نام خانوادگی، ایمیل و پسورد مد نظرتان را وارد کنید و در پایان گزینه «موافقت و پیوستن» که در تصویر نشان داده شده است را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه به اکانت خود وارد شده و می­توانید تنظیمات و سفارشی سازی­های مد نظرتان را انجام داده و به توسعه کسب و کار و فعالیت در بستر این نرم افزار بزرگ و پیشرفته بپردازید.

آموزش ساخت اکانت لینکدین در اندروید

آموزش ساخت اکانت لینکدین در اندروید

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاع در مورد حذف این اکانت به پست ” نحوه حذف اکانت Linkedin” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط