ترفند آیفون

غیر فعال کردن voicemail در آیفون

blank

ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید پست صوتی یا همان voicemail را در انواع گوشی های آیفون غیرفعال کنید. این روش در تمامی گوشی های آیفون مورد استفاده است و هیچ محدودیتی ندارد.

غیر فعال کردن voicemail در آیفون

غیرفعال کردن پست صوتی در گوشی های آیفون یک راه ساده است و تنها 1 یا 2 دقیقه طول می کشد تا انجام شود. این روش نیاز به هیچ کار پیش نیازی ندارد و در همه ی نسخه های آیفون کار می کند.

راهنمای گام به گام غیر فعال کردن voicemail

مرحله 1:

به صفحه اصلی بروید و روی نماد صفحه کلید در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2 :

پس از راه اندازی صفحه کلید، ##002# را تایپ کنید و سپس روی دکمه تماس بزنید. تنظیمات پست صوتی برای شما نمایش داده می شود.

 

مرحله 3:

شما با 3 پیام مختلف روبرو می شوید.

انتقال تماس صوتی Voice Call Forwarding

انتقال اطلاعات تماس Data Call Forwarding

انتقال فکس Fax Call forwarding

در اینجا فقط کافی است که روی زبانه Dismiss (رد کردن) بزنید. به همین سادگی شما توانستید پیام صوتی را برای همه انواع تماس ها غیر فعال کنید.

غیر فعال کردن voicemail

روش غیر فعال کردن voicemail  با پس ورد در آیفون

وقتی شما پیام صندوق پست صوتی خود را تنظیم می کنید، رمز ورود به طور پیش فرض فعال می شود. این یک ویژگی مناسب برای حفظ ایمیل های صوتی شما است.

بیشتر افراد متخصص پیشنهاد می کنند که رمز عبور را غیر فعال نکنید اما اگر احتمال می دهید که رمز را فراموش کنید؛ بهتر است که آن را خاموش کنید. در اینجا یک روش ساده برای غیرفعال کردن رمز عبور را به شما آموزش می دهیم تا در مواقع لازم نیز بتوانید دوباره آن را فعال کنید.

غیر فعال کردن voicemail

مرحله 1 :

به بخش تماس دستگاه آیفون بروید. کلید شماره 1 را بزنید و آن را نگه دارید، همچنین شما می توانید کلید voicemail را فشار داده و نگه دارید.

مرحله 2 :

رمز ورود پست صوتی خود را وارد کنید. هنگام درخواست، پس ورد را تایپ کنید. اگر رمز را فراموش کردید، قبل از آنکه بخواهید دوباره تنظیمات را ادامه دهید، آن را تنظیم کنید.

مرحله 3:

از گوش دادن به پیام ها رد شوید و به منوی اصلی بروید. دکمه ستاره را فشار دهید تا از گوش دادن به پیام های صوتی عبور کنید. سپس گزینه های ادمین را انتخاب کنید.

مرحله 4 :

تنظیمات رمز عبور را انتخاب کنید. گزینه خاموش کردن را بزنید و سپس دستورات را دنبال کنید. مراحل را به دقت دنبال کنید تا اشتباهی صورت نگیرد.

همانطور که مشاهده کردید روش غیر فعال کردن voicemail کار بسیار ساده ای بود؛ حتماً این مقاله را به سایر دوستان آیفونی تان نیز پیشنهاد دهید.

مطالب مرتبط