ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تبدیل عکس به استیکر در تلگرام

تبدیل عکس به استیکر در تلگرام

در برنامه ی تلگرام در گفتگوهای شخصی خود یا کانال هایتان، بارها دیده اید که استیکرهای مختلف و حالت های مختلف گریه، خنده، تعجب و صدها شکل دیگر وجود دارد که تمامی این استیکرها یا توسط کاربران ساخته شده اند و یا با ربات تبدیل عکس به استیکر بوجود آمده اند و این در مورد همگی دستگاه ها چه آیفون، اندروید و تلگرام ویندوز صدق می کند و می توانید عکس دلخواه خود را به استیکر تبدیل نمایید.

در این متن نحوه ی تبدیل عکس به استیکر را به شما آموزش می دهیم و نیاز به فتوشاپ و نرم افزارهای سخت نیست و به آسانی هر فردی می تواند این عمل را انجام دهد. برای این آموزش، در ادامه با ما همراه شوید.

blank

ربات تبدیل عکس به استیکر فارسی زبان

به جرات می توان گفت یکی از بهترین ربات های تبدیل عکس به استیکر و برعکس، بات معرفی شده در زیر می باشد. این بات فعلا پرچمدار ربات های فارسی زبان می باشد و امکانات بالایی دارد. و محیط آن به گونه ایست که به آسانی و بدون اطلاعات قبلی می توانید با توضیحات ربات، پله به پله پیش بروید و sticker مورد دلخواه خود را بسازید . نا گفته نماند عکس با دو فرمت jpg , png فرقی ندارد و در این ربات هر دو را ساپورت می کند، فقط شما استارت کنید بقیه مراحل را به ربات بسپارید.

جهت دانستن چگونگی تبدیل عکس به استیکر در تلگرام اینجا کلیک کنید.

ربات تبدیل عکس به استیکر

برنامه تبدیل عکس به استیکر

گاهی اوقات برخی کاربران تمایلی به استفاده از ربات ندارند و دوست دارند که این کار را با برنامه ی مربوطه انجام دهند. این برنامه ها خارج از محیط تلگرام عکس را به sticker تبدیل می کند و کافیست شما عکس یا فیلم مورد دلخواه خود را انتخاب کنید و بعد از تبدیل به sticker در هر محیط گفتگوی شخصی یا حتی گروه های خود استفاده نمایید. در آخر توصیه ی ما این است از عکس های خصوصی خود استفاده نکنید زیرا این عکس ها در سرور اصلی باقی می ماند.

در روش های استفاده از ربات و برنامه ی تبدیل عکس به استیکر فقط شما می توانید استیکرهایی با موضوع ساده بسازید و اگر خواهان ساخت استیکرهای حرفه ای هستید ابتدا باید به نرم افزار فتوشاپ آشنا باشید تا اول عکس مورد نظر خود را ادیت کرده و بعد استیکر دلخواه خود را بسازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *