ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

برنامه دیوار یکی از برنامه ­های بسیار کاربردی هست و طرفداران زیادی در ایران دارد. دراین برنامه روزانه هزاران آگهی در دسته بندی و زمینه­ های مختلف ثبت می­شود و هزاران نفر به طور روزانه برای مشاهده آگهی ­ها به این برنامه سر می­زنند. به احتمال زیاد شما هم تا حالا حداقل یک آگهی با این برنامه ثبت کردید و به طور حتم آگهی ­های موجود در اون رو مشاهده کردید.

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

بعضی اوقات لازم است که آگهی خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید تا سریعتر مشتری واقعی برای آن پیدا کنید یا یک آگهی مناسب مشاهده کردید و می­خواهید آن را به دوستانتان نشان دهید تا آن­ها هم از این آگهی باخبر شوند. بخصوص آگهی ­های فروش تلفن ­های همراه زیادی به طور روزانه در این برنامه ثبت می­شود که بعضی از آن­ها بسیار مناسب هستند. در برنامه دیوار این قابلیت وجود دارد که آگه ­ها را در شبکه­ های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا خارج از برنامه هم به توان از آگهی باخبر شد. در این مطلب کوک موبایل قصد داریم نحوه اشتراک گذاری آگهی­ ها را به شما کاربران عزیز نمایش دهیم.

نحوه اشتراک گذاری آگهی در برنامه دیوار

اشتراک گذاری آگهی در برنامه دیوار بسیار راحت بوده و شما می­توانید به راحتی اقدام به اینکار کنید. برای این کار :

1- ابتدا برنامه دیوار را باز کنید و آگهی خود را ثبت یا آگهی مورد نظر را انتخاب کنید.

2-پس از آنکه آگهی مورد نظر را انتخاب یا ثبت نمودید در قسمت بالا مشاهده می­کنید که یک گزینه اشتراک گذاری وجود دارد. این گزینه را انتخاب کنید تا لینک این آگهی در حافظه تلفن همراه شما ذخیره شود.

3-سپس وارد شبکه اجتماعی مورد نظر مانند تلگرام شوید و شخص مورد نظر را انتخاب کنید. سپس در قسمت نوشتن پیام اقدام به گذاشتن لینک آگهی کنید و آن را ارسال کنید.

4-بدین صورت افرادی که بخواهند از آگهی شما دیدن کنند می­توانند روی این لینک کلیک کرده و با انتخاب برنامه دیوار یا مرورگر به آگهی مورد نظر شما هدایت شوند.

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

آموزش اشتراک گذاری آگهی در دیوار

مطالب مرتبط