ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

DropBox امروزه به یکی از سرویس‌های هاست پر استفاده تبدیل شده است. این سرویس اینترنتی اجازه به اشتراک‌گذاری و پشتیبانی از فایل‌ها و اطلاعات را از طریق اینترنت به کاربران می‌دهد. به وسیله DropBox، کاربران قادر خواهند بود دسترسی آسان‌تری به اطلاعات مهم داشته‌ باشند و همچنین این فایل‌ها را با دوستان خود از طریق اینترنت به اشتراک بگذارند.

هر کاربر آزاد با اشتراک در دراپ‌باکس 2 گیگا بایت فضای رایگان دریافت می‌کند. هر کاربر، اگر دوستان خود را به عضویت در DropBox دعوت کند، با ورود موفق هر عضو جدید دراپ‌باکس 250 مگا بایت دیگر به کاربر هدیه می‌دهد.

اگر تصمیم دارید که دیگر از فضای DropBox خود استفاده نکنید، تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. اما پیش از آن بایدبه چند نکته توجه داشته باشید.

چند نکته پیش از حذف اکانت دراپ‌باکس

اگر از کاربران حرفه‌ای DropBox هستید، پیش از حذف اکانت خود نیاز دارید تا اشتراک خود را نیز حذف کنید. به این معنا که باید دسترسی استفاده خود در دراپ‌باکس را محدود کنید.

پس از حذف اکانت DropBox به هیچ عنوان به فایل‌های ذخیره شده دسترسی نخواهید داشت. برای همین پیش از حذف اکانت، فایل‌های خود را بر روی یکی از سیستم‌هایی که استفاده می کنید ذخیره کنید.

حذف اکانت دراپ‌باکس با استفاده از کامپیوتر

از طریق یک مرورگر وب، سایت دراپ‌باکس را از طریق آدرس www.drop box.com باز کنید.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت دراپ‌باکس شوید.

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

شما اکنون به حساب کاربری خود در دراپ‌باکس دسترسی خواهید داشت. در گوشه سمت راست، نام اکانت شنا به همراه تصویر کاربری‌تان قابل مشاهده است.

با کلیک روی این قسمت، یک منو برای شما باز می‌شود که دسترسی شما را به تنظیمات شخصی و تنظیمات حساب کابری شما فراهم می‌کند. از طریق این منو به بخش تنظیمات بروید.

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

در صفحه تنظیمات، دسترسی شما به سه بخش زیر فراهم شده است؛

  • پروفایل
  • حساب کاربری
  • امنیت و حریم خصوصی

با کلیک روی گزینه حساب کاربری به صفحه حساب خود وارد شوید.

در انتهای صفحه حساب کاربری گزینه حذف حساب کاربری Delete My DropBox را انتخاب کنید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا دوباره رمز عبور خود را وارد کنید و دلایل حذف اکانت خود را برای دراپ‌باکس توضیح دهید. رمز عبور خود را وارد کنید و از میان دلایل ارائه شده یک دلیل را انتخاب کنید. درصورتی که دلیل دیگری برای خروج و حذف اکانت دراپ‌باکی دارید، می‌توانید آن را ذکر کنید.

پس از وارد کردن رمز عبور و دلایل خود، با کلیک روی گزینه حذف اکانت، اکانت دراپ‌باکس شما حذف خواهد شد.

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

آموزش تصویری حذف اکانت دراپ‌باکس DropBox

حذف اکانت دراپ‌باکس از طریق تبلت و موبایل

شما نمی‌توانید اکانت DropBox خود را با حذف کردن برنامه از روی گوشی موبایل و تبلت حذف کنید. برای این کار نیاز دارید تا مراحل بالا را از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر و با استفاده از مرورگر وب دنبال کنید. در صورتی که به لپ‌تاپ و کامپیوتر دسترسی ندارید، مراحل زیر را دنبال کنید تا اکانت دراپ‌باکس شما حذف شود.

از مرورگر وب روی گوشی موبایل یا تبلت خود استفاده کنید و سایت DropBox را باز کنید.

شما یه صورت مستقیم به صفحه ورود هدایت خواهید شد. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود، نیاز دارید تا تمام فایل‌ها را روی گوشی موبایل یا تبلت ذخیره کنید.

در انتهای صفحه تمام فایل‌های شما نمایان است، روی هر فایل ضربه بزنید تا بتوانید فایل را ذخیره کنید.

پس از ذخیره کردن تمام فایل‌ها و اطلاعات می‌توانید تمام مراحل را مطابق با قبل تکرار کنید تا اکانت DropBox شما حذف شود.

مطالب مرتبط