ترفند شبکه های اجتماعی

آشنایی با برخی از ربات های کاربردی تلگرام

blank

برخی ربات های تلگرام

تلگرام یکی از پرکاربرترین و جذاب ترین نرم افزار های موجود در بین شبکه های اجتماعی است که در ابتدا صرفا به عنوان یک مسنجر ساخته شد اما خیلی زود تبدیل به یک شبکه اجتماعی شد. در این محتوا قصد داریم تا شما دوستان گرامی را در راستای آشنایی با برخی از ربات های کاربردی تلگرام یاری نموده تا به آسانی بتوانید از آن ها بهرمند شوید.

PronunciationBot@

این ربات به شما این امکان را می دهد تا با نوشتن هر کلمه یا جمله ای به زبان های زنده دنیا، تلفظ آن را شنیده و از آن در کار های روزمره خود بهره ببرید. برای اینکار می بایست ابتدا زبان مورد نظر را انتخاب نموده و سپس با ثبت کلمه pronounce و در پاسخ به درخواست نوشتن متن، جمله مورد نظر خود را وارد نمایید تا تلفظ صحیح آن را بشنوید.

binam_bot@

همانطور که حتما در نرم افزار تلگرام خود مشاهده نموده اید در هنگام ارسال متن یا فایل دریافتی از شخصی به شخص دیگر، نام فرد ارسال کننده برای دریافت کننده ارسال خواهد شد. این در صورتی است که گاها تمایلی به این امر نداشته و نمی خواهیم این اتفاق بیافتد. این ربات کار شما را ساده کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند که تنها ظرف مدت بسیار اندکی نام ارسال کننده را به نام این ربات تغییر دهید تا دریافت کننده او را نشناسد.

esm_famil_bot@

این ربات امکان انجام یک بازی سرگرم کننده و نوستالژی را برای شما فراهم می آورد تا با دوستان خود و یا به صورت آنلاین از آن استفاده نموده و اوقات خوشی را بگذرانید.

t2lbot@

این ربات یک لینک ساز حرفه ای و سریع است که می توان با استفاده از آن به مطالب منتشر شده خود در کانال ها و گروه های تلگرام لینک داده تا به سادگی اشخاص مختلف را به وب سایت خود دعوت نموده و یا از توضیحات ارائه شده در سایر درگاه های اینترنتی استفاده نماییم.

MUSIKYAB_BOT@

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آهنگی را جایی شنیده و به آن علاقمند شده باشید اما نام ترانه و خواننده آن را نمی دانستید. و یا گاهی پیش می آید که نام جدید ترین ترانه خواننده محبوب خود را نمی دانسته و یا فراموش کرده اید. این ربات به شما این امکان را می دهد تا تنها با نوشتن نام خواننده و یا با درج قسمتی از متن ترانه، اطلاعات کاملی از آن آهنگ را داشته باشید.

modir_robot@

این ربات یکی از ربات های بسیار کاربردی برای مدیران وب سایت ها و وبلاگ های شخصی، آموزشی، تجاری و غیره می باشد که این امکان را برای آنان فراهم می آورد تا پس از درج محتوا درون وب سایت خود، آن را خیلی سریع و به صورت خودکار درون کانال و یا گروه تلگرامی خود نیز درج نماید. برای انجام این کار می بایست ابتدا ربات را به عنوان ادمین درون کانال خود و یا عضوی از گروه خود معرفی نمایید.

سپس کانال را به ربات شناسانده و در مرحله آخر نیز آدرس RSS و یا feed وب سایت یا وبلاگ خود را به ربات معرفی کنید. همین کار کافیست تا ربات بلافاصله بعد از درج مطلب توسط شما در سایت، آن را درون کانال یا گروه شما بارگذاری نماید.

در صورت برخورد با هر گونه مشکل و یا سوال، شما می توانید با کارشناسان حرفه ای کوک موبایل در بخش تعمیرات موبایل با شماره ی رایگان 02167319 تماس بگیرد و مشکل خود را با آنها در میان گذاشته تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما برطرف گردد.

مطالب مرتبط