ترفند شبکه های اجتماعی

کامنت در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

کامنت در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

شاید بسیاری از کاربران از قابلیت کامنت گذاشتن در کانال تلگرام توسط بعضی از ربات ها بی اطلاع باشید. ولی باید به شما بگوییم که برای این کار ربات های خاصی طراحی شده اند. یکی از این ربات ها، AnyComBot می باشد. اگر شما هم برای تان جذاب است که بدانید چگونه با این ربات می توان در کانال تلگرام کامنت قرار داد، مقاله زیر را بخوانید.

مقدمه‌ای در ارتباط با قرار دادن کامنت در کانال های تلگرام

در مقالات گذشته ای که در این رابطه نوشته شده بود، این قابلیت در حال تست و بررسی بوده و بسیاری از کاربران تمایل به این داشتند که این ربات هر چه سریع تر فعال و قابل استفاده شود. در حال حاضر که این مقاله را برای شما آورده ایم، این قابلیت به مرحله ی اجرا رسیده است و می توان از آن استفاده کرد. هر کاربری که بخواهد می تواند با ربات AnyComBot در کانال های تلگرام، کامنت قرار دهد.

با این ربات، قابلیت کامنت گذاشتن در کانال تلگرام هم برای فردی که در یک کانال عضو است، فراهم شده است و هم ادمین کانال می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. حالا در مطالب پایین تر به طور کامل چگونگی کامنت گذاشتن در کانال تلگرام توسط این ربات را شرح خواهیم داد.

قرار دادن کامنت در کانال تلگرام توسط ربات AnyComBot

اگر بخواهیم یکی از ربات های بسیار خوب جهت کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را نام ببریم، می توان ربات AnyComBot را معرفی کرد. اگر می خواهید از این ربات استفاده کنید، باید در قسمت جستجوی تلگرام نام این ربات را (AnyComBot@) سرچ کنید و وقتی آن را پیدا کردید، آن را فعال نمایید.

blank

برای کار کردن با این ربات، دو راه وجود دارد تا بتوانید کامنت خود را در کانال تلگرام قرار دهید. مسیر اول بدین گونه است که باید پست یک کانال عمومی را برای ربات ارسال کنید تا لینک توسط ربات ساخته شده و در این حالت کاربران دیگر را به صفحه کامنت گذاری برای آن پست هدایت کند. این کار بسیار راحت بوده و همانطور که در تصویر زیر می بینید، پستی از یک کانال برای ربات ارسال شده و این ربات لینکی برای پست می سازد که لینک ساخته شده، در همان صفحه، ارسال می گردد.

blank

با رفتن به آن لینک، شما می‌توانید تمام کامنت هایی که پیش از این برای این پست ثبت شده‌ است، را ببینید و اگر بخواهید می توانید برای آن پس، کامنت قرار دهید.

blank

کار دیگری که این ربات انجام می دهد، برای ادمین کانال ها مورد استفاده می باشد و می تواند همه ی کارهای آنها را راحت و آسان نماید. بدین صورت که اگر ادمین کانال ربات AnyComBot  را اضافه کند، هر پست ارسالی کانال گزینه هایی مانند لایک کردن، اشتراک گذاری در فیس بوک و همچنین مراجعه به صفحه ثبت کامنت برای آن پست را ارائه می کند. برای این کار کافی ست که هر عضو کانال شما دکمه ثبت کانال را در پایین پست ارسالی کانال بزند و به صفحه ثبت کامنت برای پست مورد نظر منتقل شود. برای این کار یعنی ایجاد امکان کامنت گذاشتن زیر هر پست در کانال، باید مراحل زیر را انجام دهید:

blank

اول از همه ربات AnyComBot را به ادمین های کانال تلگرام خود اضافه نمایید. برای این کار اگر آشنایی ندارید از مقالات مربوط به این کار، در مورد آن کمک بگیرید. در مرحله ی بعدی، پس از اینکه ربات AnyComBot به عنوان ادمین در کانال تلگرام شما اضافه گردید، مراحل دیگر توسط خود ربات انجام می‌ شوند!

آموزش دعوت به گروه از طریق آیدی تلگرام را مطالعه کنید.

حالا یک پست را در کانال خود ارسال کرده و موارد دیگر را بر عهده ربات AnyComBot بگذارید. همانطور که می بینید مانند تصویر، این ربات دکمه هایی همچون اشتراک گذاری در فیسبوک، اشتراک گذاری در توییتر، لایک کردن و همچنین ثبت کامنت برای آن پست را برای ارائه کردن، دارد.

blank

هر کاربری از کانال شما به آسانی می تواند بر روی دکمه ی مورد نظر پایین پست بزند تا به صفحه ی ثبت نظر برای آن پست برود و آنجا کامنت خود را قرار دهد. همانطور که می بینید به این سادگی، قابلیت قرار دان پست در کانال وجود دارد. فقط نکته ای که باید گفت این است که این ربات تنها ربات گذاشتن کامنت در کانال نیست و ربات های دیگری همچون ربات kament_bot نیز وجود دارد. ربات kament_bot زبان فارسی را پشتیبانی کرده و برای بسیاری از کاربران راحت تر می باشد.

حرف آخر

در این مقاله در مورد قابلیت قرار دادن کامنت در کنال تلگرام با استفاده از ربات AnyComBot صحبت کردیم، و اینکه چه قابلیت خوبی برای اعضای یک کانال و ادمین کانال خواهد داشت.

حال در ویدئو زیر نحوه کار با این ربات را در تلگرام وب، به شما نمایش داده ایم که فرق زیادی با اپلیکیشن تلگرام یا تلگرام های دیگر ندارد و با کمی دقت، می توانید نحوه کامنت گذاشتن با ربات AnyComBot را متوجه شوید.

مطالب مرتبط