ترفند آیفون

فعال سازی Animoji روی آیفون

blank

فعال سازی Animoji روی آیفون به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

 Animoji یکیاز جذاب ترین برنامه های بومی روی آیفون 10 است.  اپل این برنامه ی جذاب را به همراه سخت افزار منحصر به فرد به کار گرفته شده روی iPhone X یعنی FaceID و صفحه نمایش OLED اج معرفی کرد. بسیاری از کاربران با شنیدن این مطلب که Animoji به همراه آیفون 10 معرفی شده است، حس می کنند که تنها دارندگان آیفون های X می توانند ایموجی های انیمیشنی را روی آیفون خود داشته باشند .

هر چند که اپل نیز ادعا کرده است که Animoji  ها را تنها می توان روی گوشی موبایل iPhone X داشت، با این حال می توان این ادعای اپل را تا حدی واقعی دانست.  اگر کوک موبایل را همراهی کنید خواهید دید که قصد داریم در این پست روشی را به شما آموزش دهیم که با به کار بستن آن می توانید روی هر آیفون و آیپدی که با سیستم عامل iOS 11 سازگار است، این ایموجی های کارتونی را نصب کرده و از آنها استفاده کرده و لذت ببرید.  با استفاده از به کار بستن این ترفند بر روی یک آیفون X ، نمی توانید Animoji اورجینال آیفون X را تغییر دهید چرا که دوربین به کار رفته در ساخت آیفون X،  دارای ویژگی عمق حقیقی است که قبل از این مدل گوشی اپل، آن را روی هیچ کدام از دیگر گوشی های اپل ندیده بودیم. در عوض  با استفاده از یک دوربین سلفی ساده می توان ژست های صورت را شبیه سازی کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا ترفند فعال سازی Animoji روی گوشی های آیفون و آیپد را گام به گام آموزش ببینید. برای این منظور لازم است 6 گام را همراه با کوک موبایل باشید.

آموزش فعال سازی Animoji روی گوشی های آیفون و آیپدها

قبل تر هم گفتیم که برای فعال سازی Animoji  روی آیفونی به غیر از iPhone X لازم است گوشی و یا تبلتی داشته باشید که روی آن سیستم عامل iOS 11 نصب شده باشد. اگر روی آیفون شما iOS 11 نصب است، می توانید Animoji جذاب را روی گوشی و تبلت خود نصب کرده و استفاده کنید. برای این منظور مسیر زیر را طی نمایید:

گام اول: برنامه ی Supermoji را از App Store دانلود کنید. این برنامه به صورت رایگان روی اپ استور قرار دارد و 6 شخصیت انیمیشنی را برای استفاده برنامه ی Animoji  در اختیار کاربران قرار می دهد.این شخصیت ها عبارتند از: پاندا، روباه، سگ،  مرغ،  صورت آلین و نیز پووپ مشهور…!

گام دوم:  برنامه ی Message را باز کنید.

گام سوم: یکی ازمخاطبانتان را که دارای گوشی با سیستم عامل iOS  است، انتخاب کنید. تنها کاربرانی که دارای گوشی و تبلت اپل هستند و از طرفی دارای اکانت اپل آی دی باشند، می توانند iMessage را دریافت کنند. برای این منظور یک مکالمه ی موجود را باز کنید و یا یک صفحه ی تکست جدید را باز کنید.

گام چهارم: روی آیکون اپ استور iMessage تپ کنید و یا با پیدا کردن یکی از ایموجی های نمایش داده شده در پایین صفحه همانطور که در شکل نمایش داده شده است، این ایموجی را فعال کنید . در واقع شما با تپ کردن روی این گزینه می توانید ویژگی Animoji افترمارکت را فعال کنید.

فعال-سازی-Animoji-روی-آیفون-و-آیپد1

گام پنجم: با استفاده از پیکان های به سمت راست و چپ ایموجی کارتونی مد نظر خود را انتخاب کنید.

گام ششم: یک بار روی گزینه ی Animoji View Finder  تپ کنید تا اسنپ شات فرستاده شود و یا می توانید ViewFinder را لمس کرده و انگشت را روی آن نگه دارید تا کلیپی را ذخیره کنید. هر زمانی که کلیپی که در حال ضبط آن هستید، به اتمام رسید انگشت خود را از روی صفحه بردارید. با این کار ضبط کلیپ پایان داده می شود و کلیپ برای مخاطبی که او را انتخاب کرده بودید، ارسال می شود.

نکته:  مطمئنا به دلیل اینکه دوربین سلفی آیفون هایی به جز آیفون X، دارای قابلیت عمق واقعی نیستند نمی توان کیفیتی دقیقا مشابه با نمونه ی iPhone X  را انتظار داشت. با استفاده از این ترفند نمی تواند حرکات پیچیده صورت را روی ایموجی ها اعمال کنید، برای مثال اگر مقابل دوربین چشمک بزنید، این چشمک روی ایموجی کارتونی اعمال نمی شود چرا که دارای پیچیدگی بالایی برای پردازش است. با این حال این ایموجی ها نزدیک ترین نمونه به ایموجی های انیمیشنی iPhone X هستند و با استفاده از ترفند آموزش داده شده می توانید  کارکرد Animoji روی آیفون X را تجربه کنید.

سوالات متداول فعال سازی Animoji روی آیفون ها و آیپدها

1- چگونه می توانم از Animoji در آیفون خود استفاده کنم؟

نحوه استفاده از Animoji در آیفون و آیپد پرو

1-    برنامه پیام ها را باز کنید و برای شروع پیام جدید، روی آن ضربه بزنید. یا به یک مکالمه موجود بروید.

2-    روی آن ضربه بزنید.

3-    یک Animoji را انتخاب کنید. برای دیدن Animoji خود در تمام صفحه، روی صفحه ضربه بزنید.

4-    به آیفون یا آی پد خود نگاه کنید و صورت خود را درون قاب قرار دهید.

5-    برای شروع ضبط، ضربه بزنید. برای متوقف کردن، دوباره ضربه بزنید.

6-     برای پیش نمایش Animoji خود ، روی گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

7-    برای ارسال روی گزینه ارسال ضربه بزنید.

2- چگونه Emojis های سفارشی را به آیفون اضافه کنم؟

چگونه Emoji را در iPhone فعال کنیم

1-    برنامه تنظیمات را باز کنید.

2-    به Keyboard < General بروید.

3-    صفحه کلیدها> افزودن صفحه کلید جدید را انتخاب کنید.

4-    روی لیست بچرخید و Emoji مورد نظر و سفارشی خود را پیدا کردید، و سپس برای فعال کردن آن روی آن ضربه بزنید.

3- آیا آیفون 11 دارای Animoji است؟

هر کسی که iOS 11 یا بالاتر داشته باشد می تواند Animoji را دریافت و مشاهده کند ، اما برای ایجاد و به اشتراک گذاری آنها ، به دستگاه Apple با Face ID احتیاج دارید.

4- آیا می توانم Animoji را در آیفون 6 دریافت کنم؟

“Animoji” یکی از ویژگی های آیفون X و آیفون های 2018 است که بیشترین صحبت ها در مورد آن شده است. با دانلود و نصب برنامه ای بنام “SUPERMOJI” می توانید از Animojis در هر گوشی آیفونی استفاده کنید. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، می توانید Animojis را در آیفون های 5s، 6/6 Plus، 6s/6s Plus ، iPhone SE، 7/7 Plus، 8/8 Plus داشته باشید و از این ویژگی لذت ببرید.

5- فرق بین Animoji و Memoji در چیست؟

Animoji از ایموجی های سه بعدی استفاده می کند که صورت شما را نقشه برداری می کند، به شما این امکان را می دهد تا صدای خود را در قالب یک ربات انیمیشنی، اسب شاخدار یا میمون طراحی کنید که می تواند دهان خود را باز می کند، لبخند می زند و وقتی حرکتی کنید همان را تقلید می کند.Memoji به کاربران اجازه می دهد تا آواتارهای سه بعدی از خودشان ایجاد کنند که می توانید به روشی مشابه Animoji از آنها استفاده کنید.

6- چه آیفونی دارای Memoji است؟

استیکر Memoji را می توانید در هر دستگاه با iOS 13 یا iPadOS بسازید ، اما برای ایجاد ایموجی های انیمیشنی به آیفون ایکس و یا بالاتر، iPad Pro 11 inch (نسل اول و بعد) یا iPad Pro 12.9 inch(نسل 3 و بعد) نیاز دارید.

7- چگونه از خودم  Animojiبسازم؟

برنامه پیام ها را باز کنید و یک پیام جدید ایجاد کنید. روی قسمت Enter message ضربه بزنید و صفحه کلید on-screen نمایش داده می شود. روی آیکون استیکرها (شکلک خنده) ضربه بزنید ، و سپس در پایین روی آیکون Emoji ضربه بزنید. اکنون GIFS های از آواتار خود مشاهده خواهید کرد.

8- آیا می توانید از یک عکس Animoji بسازید؟

به جای انتظار برای به روزرسانی برنامه ایموجی بعدی اپل (احتمالاً خیلی بعد)، وقت آن است که خودتان دست به کار شوید و ایموجی های شخصی خود را بسازید. با استفاده از برنامه رایگان ایموجی برای iOS ، می توانید هر تصویری، حتی تصویری را که از وب سایت دانلود کرده اید را در یک ایموجی سفارشی تهیه کنید و آن را از طریق MMS با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

9- کدام دستگاه ها از Animoji پشتیبانی می کنند؟

–         اپل آیفون X.

–         Apple iPhone XS.

–         Apple iPhone XS Max.

–         Apple iPhone XR

–         Apple iPhone 11.

–         Apple iPhone 11 Pro.

–         Apple iPhone 11 Pro Max.

10- چگونه می توانم Animoji را به صفحه کلید اضافه کنم؟

بر روی آیکون App Store در کنار قسمت پیام ، که در بالای صفحه کلید صفحه نمایش ظاهر می شود ، ضربه بزنید. روی آیکون متشکل از سه چهره Memoji ضربه بزنید. لیستی از انیموجی و ایموجی که را به صورت افقی پیمایش کنید و روی هر کدام که می خواهید ضربه بزنید.

مطالب مرتبط