اخبار فناوری

طرح های قاب Galaxy Note 10 جایگاه جدید دوربین ها را تایید کردند

blank

در هفته گذشته، ما طرح های هر دو گوشی Samsung Galaxy Note 10 و Samsung Galaxy Note 10 Pro را به شما نشان دادیم. خبر بزرگ در مورد این طرح ها، جایگاه جدید دوربین ها در جلو و پشت در هر دو مدل گوشی بود. دوربین سلفی punch hole در هر دو مدل، در وسط صفحه نمایش قرار داشتند و دوربین های پشتی، به صورت عمودی در قسمت بالای سمت چپ قاب سوار شده بودند. در Galaxy Note 9 که پارسال عرضه گردید، دوربین های پشتی به صورت افقی قرار گرفته بودند. این طرح از Galaxy Note 10 توسط طرح هایی که توسط Slashleaks انتشار یافته اند، تایید شده است. قسمت های خالی در پشت قاب با جایگاه دوربین های پشتی مطابقت دارند در حالی که این طرح ها شامل عکسی از یک گوشی است که دوربین سلفی punch hole آن در مرکز قرار داده است.

انتظار می رود که Galaxy Note 10 از صفحه نمایش AMOLED خمیده 6.3 اینچی به همراه تراشه Snapdragon 855 در آمریکا و تراشه Exynos 8920 SoC در بقیه جا ها استفاده نماید. مورد انتظار است که این گوشی از یک سیستم سه دوربینه که شامل دوربین 12 مگا پیکسلی اصلی با روزنه متغیر ، دوربین 12 مگا پیکسلی با میدان دید وسیع ( با 123 درجه میدان دید) و دوربین 16 مگا پیکسلی با زوم دو برابر است، استفاده نماید. همچنین اسکنر اثر انگشت ultrasonic که در صفحه نمایش قرار دارد، وجود دارد، ولی خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری یا دکمه Bixby نخواهد بود. باتری 3400 میلی آمپری در این گوشی استفاده خواهد شد و اندروید 9 PIE به همراه رابط کاربری Sammy’s One به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب خواهد شد. طبق شایعات، قیمت این گوشی در ایالات متحده بین 1100 تا 1200 دلار خواهد بود.

اگر تغییرات در S Pen وجود داشته باشد، Samsung در مورد آن چیزی نگفته است

گوشی Galaxy Note 10 Pro از صفحه نمایش AMOLED خمیده 6.7 اینچی استفاده می کند و یک سنسور Time of Flight نیز در پشت به همراه دوربین ها اضافه گردیده است. باتری آن 4500 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از یک شارژر 25 واتی سریع استفاده می شود. سنسور Time of Flight در زیر LED فلش در دومین ستون در سمت راست دوربین ها قرار گرفته است.

طبق شایعات انتظار می رود که از این دو مدل گوشی در ماه آگوست رونمایی شود. به طور جالب نوجهی، برخلاف سال گذشته، هنگامی که این مدل پر از قابلیت های جدید بود، ما چیزی در مورد S Pen برای Galaxy Note 10 سال 2019 نشنیدیم. سال گذشته، سامسونگ قابلیت اتصال Bluetooth LE را به قلم اضافه کرده بود که این اجازه را می داد تا بتوان از آن به عنوان شاتر برای دوربین Galaxy Note 9، جلو زدن اسلاید ها در یک ارائه و کنترل کردن رسانه استفاده نمود قبل تر در امسال، ما تصویر هایی از تقاضای حق اختراع که توسط سامسونگ برای S Pen به همراه یک دوربین ساخته شده بر روی آن، ثبت شده است، به شما نشان دادیم. اگر چه، به دلایلی برای این که همچین چیزی کارآمد نیست اشاره کردیم.

 

blank

نوت10

 

سامسونگ نقشه هایی برای استفاده از دکمه های مجازی برای کنترل صدا و خاموش کردن به جای استفاده از دکمه های فیزیکی دارد. اگرچه، خبرچین Ice Universe گفت که اهداف سامسونگ برای گوشی ها ثبات و بلوغ خواهد بود. دکمه های مجازی برای رسیدن به این اهداف مناسب نیستند، البته ما نباید چنین چیز افراطی را برای Galaxy Note 11 به صورت قانون در آوریم.

گوشی های Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Pro هر کدام، مدل های 4G و 5G مخصوص به خودشان را دارند. این دومین مدل 5G سامسونگ بعد از Galaxy S10 5G خواهد بود. اولین گوشی 5G سامسونگ در حال حاضر از طریق Verizon موجود است و شایعاتی نیز درباره پیش سفارش این گوشی ها از طرف T-Mobile وجود دارد. با توجه به این که Galaxy S10 5G نیز از صفحه نمایش 6.7 اینچی استفاده می نماید، S Pen در این دو مدل رده بالای 5G ساسمونگ می تواند متفاوت باشد.

مطالب مرتبط