ترفند اندروید

استفاده از اپ پادکست گوگل در اندروید

استفاده از اپ پادکست گوگل در اندروید

گوگل برنامه Podcasts مخصوص اندروید را در سال 2018 منتشر کرد و کاربران می توانند این برنامه را از طریق پلی استور دانلود کنند‎. گوگل، پادکست ها را در سال 2016 به Play Music اضافه کرده بود و حتی پس از آن، تعجب کردیم که چرا اینقدر طول کشید و چرا یک برنامه پادکست مستقل وجود ندارد. با این وجود، برنامه Google Podcasts اکنون فعال است و در اینجا نگاهی داریم به آنچه می توانید از این برنامه انتظار داشته باشید.

استفاده از Google Podcasts در اندروید

استفاده از این برنامه بسیار راحت است و از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. این برنامه از ویژگی های اولیه برخوردار است و هر آنچه که از یک برنامه پادکست انتظار دارید را ارائه می دهد. هنگام راه اندازی برنامه، در صفحه اصلی، لیستی از پادکست های محبوب و ترند جهانی مشاهده خواهید کرد. به پایین صفحه اسکرول کنید تا پادکست های دیگر را در دسته های مختلف مرور کنید. همچنین یک دکمه جستجو در بالا وجود دارد تا بتوانید شوها یا موضوعات خاص را جستجو کنید. وقتی مورد دلخواه خود را پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید و اشتراک آن را خریداری کنید. و مشابه سایر برنامه های کنترل رسانه، این برنامه پیشنهادات پادکستی خود را بر اساس عادات و سلیقه گوش دادن شما ارائه می دهد.

استفاده از برنامه Google Podcasts در اندروید

استفاده از برنامه Google Podcasts در اندروید

در حالی که به هر پادکست گوش می دهید، می توانید پنل کنترل برنامه پخش کننده پادکست را بالا بیاورید و سرعت پخش را تنظیم کنید، 30 ثانیه جلوتر بروید یا 10 ثانیه عقب بروید. اگر می خواهید شو مورد علاقه خود را دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش دهید، کافیست روی گزینه دانلود در کنار دکمه بزرگ پخش/مکث ضربه بزنید. اگر نظر خود را تغییر دادید، فقط کافی است دوباره روی این دکمه ضربه بزنید و آن را لغو کنید. همچنین می توانید توضیحات شو و همچنین زیرنویس ها و یادداشت های آن را مشاهده کنید.

هنگام گوش دادن به پادکست پنل کنترل برنامه پخش کننده را بالا بیاورید

هنگام گوش دادن به پادکست پنل کنترل برنامه پخش کننده را بالا بیاورید

وقتی می خواهید خرید شو دلخواه خود را شروع کیده، صفحه اصلی برنامه با سه زبانه مجزا شامل اپیزودهای جدید، شوهای در حال پخش (In progress) و دانلودها دیده می شود. همچنین لیستی از نمایش هایی را که اخیراً گوش داده اید نشان می دهد. وقتی وارد توضیحات نمایش می شوید، می توانید برای انتخاب گزینه های بیشتر مانند افزودن شو به صفحه اصلی، بازدید از وب سایت پادکست یا مدیریت تنظیمات برنامه، روی دکمه گزینه ها در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

روی دکمه گزینه ها در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید

روی دکمه گزینه ها در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید

اینکه چرا گوگل برنامه پادکست خود را بسیار دیر تهیه و منتشر کرد مشخص نیست. اگر کاربر اندروید هستید و از طرفداران جدی شنیدن پادکست هستید، اپ جدید پادکست گوگل این امکان را به شما می دهد که به بیش از 500000 شو فعال دسترسی داشته باشید و پادکست ها را بین دستگاه های خود از جمله گوگل هوم همگام سازی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *