اخبار فناوری

گوگل تبلیغات گسترده‌ای را روی تلفن همراه آغاز خواهد کرد

گوگل تبلیغات گسترده‌ای را روی تلفن همراه آغاز خواهد کرد

گوگل اخیرا اعلام کرده است که به زودی تبلیغات گسترده‌ای را روی تلفن همراه آغاز خواهد کرد. بنابراین کاربران اندروید و iOS خواهند توانست اطلاعات مورد نظر خود را درباره محصولاتی که می‌خواهند خریداری کنند، به دست آورند. امکان تبلیغاتی که اصطلاحا Discovery ads نامیده می شوند، از امسال راه جدیدی را برای تبلیغ‌ کنندگان سراسر دنیا باز خواهد کرد. زمانی که کاربران، امکان ویژه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان می توانند از طریق امکانات گوگل به تبلیغ بپردازند.

علاوه بر قابلیت Discovery ads، گوگل امکان دیگری را نیز تحت عنوان تبلیغات گالری یا Gallery ads به کاربران موبایل ارائه می دهد. این قابلیت، یک فرمت جستجوی تبلیغات جدید است که در قالب مرور بیش از 8 آگهی در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت. Gallery ads می تواند از طریق ترکیب جستجو و یک فرمت بصری تعاملی، ارتباط با برند و پیشنهادات آن را ساده‌تر کند.

ما متوجه شدیم که گروه‌های تبلیغاتی که یک یا چند تبلیغ را با استفاده از Gallery ads ارائه می کنند، بیش از 25 درصد افزایش در کلیک های تعامل یا پرداخت و یا بازدید را دارند. این گروه های تبلیغاتی، از این طریق، اغلب در صدر صفحه نتایج جستجوی موبایل قرار می گیرند.

در کنار Gallery ads، تبلیغات استاندارد در Google’s discover در بسیاری از صفحات نمایش خانگی اندرویدی، از جمله در برنامه Google app و همچنین در صفحه اصلی موبایل گوگل بالا می آیند.

این تبلیغات، که با شعار “الهام‌بخش مصرف‌کنندگان با یک بوم آزاد” مطرح شده است، به کاربران امکان یادگیری و آشنایی در مورد برندها و محصولات جدید را می‌دهند. لازم به ذکر است که این تبلیغات، به صورت بنری از تصاویر چرخشی که در تمام امکانات گوگل مرسوم است، ارائه می‌شوند.

در آخر باید گفت که گوگل قصد دارد تبلیغات Showcase Shopping ads را نیز ارائه دهد. این قابلیت، امکاناتی فراتر از تصاویر گالری گوگل، دیسکاور و یوتیوب را به نمایش می‌گذارد. این تبلیغات در واقع، یک قالب آگهی با قابلیت های تبصری بالا است که تصاویری غنی را به تبلیغات  Shopping ads گوگل اضافه می کند. ما به شما توصیه می کنیم مطلب جذاب گوگل به چه دلیلی می خواهد بداند چقدر قطار ما شلوغ است؟ را از دست ندهید.

مطالب مرتبط