اخبار فناوری

تبلیغات اپل برای iPhone 6s با عنوان incredible که در هند ساخته می شود

تبلیغات اپل برای iPhone 6s با عنوان incredible که در هند ساخته می شود

 کشور هند دومین از لحاظ بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در دنیا می‌باشد. اگر چه که هند به عنوان یک کشور در حال توسعه درآمد سرانه ی پایینی دارد و طبق آخرین اطلاعات از شاخص توسعه انسانی (HDI) نشان می دهد که 25 درصد از هندی ها هر روز کمتر از $ 1.25 دلار حقوق می گیرند. در نتیجه کمپانی هایی که کالا های نسبتا ارزان در این زمینه تولید می کنند دارای موفقیت بیشتری در این بازار ها هستند مثل Xiaomi، و همچنین اغلب مدل های سری اپل که در هند به فروش می رسد مدل های قدیمی تر و ارزان تر این کمپانی آمریکایی هستند، همچنین اپل برای ماندن در بازار رقابت در این کشور چند سال پیش دست به احداث یک کارخانه ی محلی در هند کرد که در آن به تولید گوشی های هوشمند ارزان تر از حالت معمولی Apple بپردازد و به این ترتیب این حرکت موجب شد که از اضافه شدن مبلغ ۱۰۰ دلار آمریکا به هر عدد کالای وارداتی اپل جلوگیری شود که این مبلغ تمام شده را برای مشتری  کاهش چشمگیری می دهد.

 اولین آیفونی که در هند تولید شد iPhone SE بود که قیمت این گوشی در هند به ۲۵۰ دلار می رسید و پس از استقبال عمومی از این مدل گوشی در این کشور، اپل تصمیم به ادامه ی تولید کردن این دست مدل گوشی ها در کارخانه ی خود در هند کرد و همچنین اپل گوشی iPhone 6s را به خاطر محبوبیت این مدل در هند تولید کرد. پیش از متوقف کردن تولید iPhone SE توسط اپل میزان فروش این مدل ۱۵ درصد افزایش در مقایسه با ۳۳ درصد برای گوشی iPhone 6s  پیدا کرد و همینطور قابل توجه است که گوشی iPhone SE در وبسایت آمازون sold out شد و به فروش کامل از طرف هندی ها دست یافت.

در حال حاضر به نظر می رسد که کمپانی اپل در حال توسعه و ترویج گوشی incredible iPhone 6s در هند می باشد. و در تبلیغ های این محصول در هند کاملا فرهنگ هندی رعایت شده بود و در انتهای تبلیغ با قیمت باور نکردنی تنها ۲۶.۹۱۰ روپیه هند معادل ۳۸۳ دلار آمریکا مواجه می شوید. و از امکانات این مدل گوشی می توان به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و هسته ی مرکزی  A9 و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

 

تبلیغات اپل برای iPhone 6s با عنوان incredible که در هند ساخته می شود

تبلیغات اپل برای iPhone 6s با عنوان incredible که در هند ساخته می شود

 

اپل در هند در حال تلاش برای توسعه ی تولیدات خود برای تولید گوشی های مدل بالاتر خود است

در اواخر سال میلادی گذشته، در رسانه ها خبر هایی بود مبنی بر این که کمپانی اپل در کارخانه هایش در هند قصد تولید آخرین مدل از گوشی های خود را دارد و در حال برنامه ریزی برای آن ها است. همچنین که در قبل شاهد سر هم کردن و یا اسمبل گوشی های مدل بالا در کارخانه های foxconn بودیم در حالی که این کارخانه در حال تولید هندست های شرکت Xiaomi نیز می باشد و همچنین foxconn قصد دارد به تولید آزمایشی iPhone x نیز دست بزند که اگر این تولید آزمایشی خوب پیش برود به زودی شاهد iPhone X هایی خواهیم ‌بود که بر روی آن ها حک شده made in india . کمپانی foxconn اعلام کرده قصد دارد ۳۵۶ میلیون دلار خرج توسعه ی کارخانه های خود در هند بکند و همچنین ۲۵ هزار نفر کارمند جدید نیز استخدام کند.

اگر شما راجع به گوشی های آیفون مدل سال ۲۰۱۸ شگفت زده هستید باید گفت که foxconn قصد دارد که تماما iPhone XS و همچین حدود ۹۰ درصد از iPhone XS max  و ۷۵ درصد iPhone XR را در هند اسمبل کند. در گذشته نگرانی راجع به تولید کالا های اپل در کشور چین بود چرا که مالیات به ازای هرکدام از محصولات اپل که از چین وارد امریکا می شد ۲۵ درصد بود و همچنین اپل با تولید محصولات خود در هند می تواند از ترافیک موجود در ورود کالا های خود به هند جلوگیری کند و زودتر آن ها را به دست هندی ها و بدون مالیات حمل و صادرات برساند.

مطالب مرتبط