اخبار فناوری

گوشی OnePlus 7/7 Pro سریعتر از پرچم داران برند های رقیب هستند

گوشی OnePlus 7/7 Pro سریعتر از پرچم داران برند های رقیب هستند

باید گفت که گوشی های Galaxy S10 و همچنین LG G8 هر دو دارای چیپست snapdargon 855 کوالکوم می باشند. همچنین انتظار می رود که گوشی های Oneplus 7 و Oneplus 7 pro نیز دارای این چیپست باشند. اما در زمان رونمایی از این گوشی مشخص شد که این گوشی از رقیبانشان دربرندهای سامسونگ و LG سریعتر می باشد چرا؟ به خاطر UFS 3.0.

باید گفت که آخرین ورژن و نسخه از فلش ذخیره سازی UFS در اویل سال ۲۰۱۸ رونمایی و معرفی شد. که قول داده شده بود در این نسخه، پهنای باند دو برابری برای ذخیره سازی اطلاعات موجود باشد که باید گفت UFS 2.1 در حال حاظر در شاخص ترین دستگاه های ممکن در جهان استفاده می شود. شاید به نظر گیج کننده برسد ولی این سیستم قابلیت این را به گوشی های هوشمند می دهد که برنامه ها را سریع تر باز کنند و همچنین بازی ها را سریعتر بالا بیاورند و همچنین باید گفت که در UFS 3.  دسترسی ویدیو ها و عکس ها با حجم بالا به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

اولین گوشی هوشمندی که شایعه شد در آن از سیستم UFS 3 استفاده شده است، گوشی های سامسونگ Galaxy S10 ،Galaxy S10+ ،Galaxy S10e بود که البته بعدا مشخص شده که این شایعه دروغ بوده است. که البته سامسونگ ترجیح داد این ویژگی شگفت انگیز UFS 3 را در گوشی سامسونگ Glaxy Fold  به معرض نمایش بگذارد که این گوشی اولین گوشی در تاریخ خواهد بود که ازUFS 3 در آن استفاده شده است و در تاریخ ۲۶ آوریل منتشر شد.

نهایتا سامسونگ تصمیم گرفت که که این ویژگی را با توجه به مشکلات پیش آمده به طور کامل تر و بهتر در گوشی های Oneplus 7 و Oneplus 7 pro ارائه دهد و به این ترتیب این گوشی ها اولین گوشی هایی خواهند بود که از تکنولوژی UFS 3 در آن ها استفاده شده و این می تواند نقطه ی پرتابی برای سامسونگ باشد تا از تمام رقیبانش پیشی بگیرد.

برای آن هایی که هنوز خبر ندارند باید گفت که گوشی های سری One plus 7 به صورت رسمی در تاریخ ۱۴ مِی رونمایی و معرفی خواهند شد. همچنین باید گفت که گوشی One plus 7 نسخه ی پیشرفته تری از One plus 6T می باشد و همچنین گوشی One plus 7 pro کاملا متفاوت خواهد بود و دارای سیستم پشتیبانی از 5G می باشد و همچنین دارای نمایشگر super AMOLED 90 Hz و همینطور باید گفت این گوشی مجهز به سیستم گرفتن خودکار عکس های سلفی و همچنین دوربین های سه گانه در پشت می باشد.

مطالب مرتبط