ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه گرفتن لایک های بیشتر در اینستاگرام بدون استفاده از هشتگ

نحوه گرفتن لایک های بیشتر در اینستاگرام بدون استفاده از هشتگ

اینستاگرام یک برنامه ساده اما اعتیاد آور در شبکه های اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و خاطرات خود را با خانواده، دوستان و هر کسی که ترجیح می دهد آنها را دنبال کند به اشتراک بگذارند. برای وبلاگ نویسان، عکاسان آماتور و سایر کاربران حتی حرفه ای، یک حساب اینستاگرام با تعداد زیادی «لایک» در هر عکس بسیار ارزشمند است، زیرا این نشانه این است که حساب کاربری فعالی دارد و محتوای آن مورد پسند است. اگرچه هشتگ زدن یکی از روشهای متداول برای افزایش قابلیت مشاهده یک حساب کاربری است (و از اینرو گرفتن لایک های بیشتر)، روش های زیادی برای گرفتن لایک های بیشتر در اینستاگرام وجود دارد، از جمله این موارد می توان به تعامل با جامعه اینستاگرام، ارسال تصاویر با کیفیت بالا و حتی روش های غیر اخلاقی مثل پرداخت پول در ازای گرفتن لایک پرداخت کرد!

در ادامه شیوه های گرفتن لایک های بیشتر در اینستاگرام بدون استفاده از هشتگ را بررسی می کنیم.

ارسال عکس های جذاب که پتانسیل گرفتن لایک های بیشتری دارد

یکی از روش های گرفتن لایک بیشتر ارسال و پست کردن عکس های جذاب می باشد که در زیر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

1- خلاق باشید.

یکی از ساده ترین راه ها برای دیدن اینکه با گذشت زمان تعداد لایک ها در هر عکس شما کم شده است، ارسال مکرر پست هایی است که محتوا مشابه دارند. از طرف دیگر، ارسال مداوم محتوای جالب و جذاب، راهی عالی برای جلب توجه و گرفتن لایک های بیشتر است. سعی کنید با هر عکس، کار جدیدی انجام دهید، اگر فالوورهای شما این طور احساس کنند که هر عکس جدیدی که شما پست می کنید جذاب و متفاوت خواهد بود، احتمالاً منتظر پست های جدید شما خواهند نشست و عکس های شما را لایک می کنند!

در ادامه مراحل این بخش، برخی از استراتژی های ارسال پست را بررسی خواهیم کرد که می توانند به شما کمک کنند که به عنوان یک کاربر پست کننده با کیفیت اینستاگرام، شهرت کسب کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ روش «صد در صدی» برای استفاده از اینستاگرام وجود ندارد، محبوب ترین کاربران اغلب افرادی هستند که از اینستاگرام با روش های جدید و مهیج استفاده می کنند که دیگران قبلاً به آن فکر نکرده اند.

خلاق باشید برای گرفتن لایک های بیشتر

خلاق باشید برای گرفتن لایک های بیشتر

2- تصاویر جذاب و بصری پست کنید.

موضوع عکس شما مهم نیست، افراد در اینستاگرام نسبت به محتوایی که حاوی رنگ های روشن و کنتراست های جالب باشد، واکنش های مثبتی از خود نشان می دهند. به عبارت دیگر، تقریباً در همه جا شانس گرفتن عکس های زیبا با دوربین گوشی وجود دارد، بنابراین به دنبال سوژه های چشم نواز در دنیای اطراف خود باشید. در زیر چند ایده برای گرفتن عکسهای جذاب و بصری آورده شده است که اغلب در اینستاگرام خوب عمل می کنند.

  • محله های عجیب و غریب (تعطیلات یا سفر فرصتی عالی برای گرفتن عکس های اینستاگرامی جذاب است)
  • عکس از حیات وحش
  • سواحل
  • غروب خورشید
  • عکس العمل های جالب از چهره افراد
  • مناظر شهری
  • نمای نزدیک از چیزهای رنگارنگ (مانند گل، نقاشی و غیره)
  • اشیا یا وسایل خوش ساخت (مانند اتومبیل، آلات موسیقی و غیره)
  • غذایی خوشمزه
تصاویر جذاب و بصری پست کنید

تصاویر جذاب و بصری پست کنید

3- مطالب و محتوای سرگرم کننده ارسال کنید.

طنز تقریباً روی همه کار می کند، اگر یک پست واقعی خنده دار در اینستاگرام داشته باشد، اگر قابلیت دیده شدن این محتوا کافی باشد، می تواند لایک های زیادی بگیرد. اگر کاربران می توانند به طور مداوم در پروفایل اینستاگرام شما چیز جدیدی پیدا کنند که باعث خنده آنها شود، لایک های زیادی جمع خواهید کرد. در زیر چند ایده برای ارسال پست های طنز ارائه شده است:

  • فیلم های شوخی (یک سکانس خنده دار از یک فیلم قدیمی)
  • عکس هایی از لباس ها یا پوشش های خنده دار و یا عجیب
  • عکسهایی از تعاملات سرگرم کننده و یا ناجور در شبکه های اجتماعی
  • جناس های تصویری مسخره
  • هجوهای فرهنگی در اینستاگرام (یعنی سلفی های عمدی و بیهوده، عکس هایی با ژست های «هنری» و غیره)
مطالب و محتوای سرگرم کننده ارسال کنید

مطالب و محتوای سرگرم کننده ارسال کنید

4- مطالب دلچسب پست کنید.

راه دیگر برای گرفتن لایک های بیشتر از فالوورها، تسخیر قلب آنهاست. تصاویری که دارای محتوای زیبا، دوست داشتنی یا نوستالژیک هستند، گاهی اوقات می توانند بسیار محبوب باشند، بنابراین سعی کنید برخی از ایده های زیر را به پست های خود اضافه کنید:

  • عکس های خانوادگی
  • عکس حیوانات ناز
  • عکس نوزادان
  • عکس های الهام بخش
  • عکس های مقایسه ای قدیمی/جدید (یعنی عکسی از خودتان و دوستانتان در 30 سالگی با تصویری از همان افراد در 20 سالگی را با یکدیگر مقایسه کنید)
مطالب دلچسب پست کنید

مطالب دلچسب پست کنید

5- از سوژه های خود در شرایط خوب عکس بگیرید.

در عکس های خود، مخصوصاً در سوژه های غیر متحرک، شرایط نور و آب و هوایی را رعایت کنید. در زیر به چند نکته اساسی که در هنگام گرفتن عکس باید در نظر بگیرید اشاره شده است:

  • روی سوژه اصلی فوکوس کنید. سایر اشیاء موجود در قاب را می توان از فوکوس خارج کرد تا عکس با کنتراست عالی گرفته شود.
  • اطمینان حاصل کنید که سوژه شما از نورگیری خوبی برخوردار است، اما به شدت روشن نباشد. نور شدید ناشی از چراغ های فلورسنت یا خورشید می تواند جلوه ناخوشایندی به سوژه بدهد. علاوه بر این، گرفتن عکس اشیا در نور کم در محیط های تاریک ممکن است دشوار باشد.
  • با کلوزآپ ها و لنزهای عریض دوربین بازی کنید. ببینید آیا سوژه شما از چند سانتی متر دورتر یا از چند سانتی متر نزدیکتر، چشمگیرتر به نظر می رسد؟
  • موقعیت سوژه اصلی را در کادر تغییر دهید. ببینید آیا در وسط عکس باشد بهتر است و یا در گوشه ها.
از سوژه های خود در شرایط خوب عکس بگیرید

از سوژه های خود در شرایط خوب عکس بگیرید

6- از فیلترهای متفاوت استفاده کنید.

اینستاگرام به دلیل استفاده از فیلترهایش مشهور است. در حالی که بسیاری از عکس ها بدون فیلتر عالی به نظر می رسند. افزودن فیلتر اغلب راهی آسان برای ایجاد احساساتی جالب تر و جالب تر به عکس های شما بدون نیاز به گرفتن عکس مجدد است. از همه بهتر، ده ها فیلتر به صورت رایگان با اینستاگرام در دسترس است، به سادگی یکی از فیلترها که فکر می کنید حس عکس شما را به بهترین شکل ممکن منتقل می کند را انتخاب کنید و سپس عکس خود را پست کنید.

  • اما توجه داشته باشید که استفاده مداوم از فیلترهای یکسان می تواند در پست های شما یک حس تکراری را منتقل کند، پس همواره از فیلترهای متنوع و متناسب با عکس استفاده کنید.
  • فقط فیلتر و پست را انتخاب نکنید. وقت بگذارید، از فیلترهای خاص استفاده کنید و به خروجی کار فکر کنید.
از فیلترهای متفاوت استفاده کنید

از فیلترهای متفاوت استفاده کنید

7- از برنامه کلاژ عکس استفاده کنید.

از اپلیکیشن های ساخت کلاژ عکس استفاده کنید و تصاویر را به صورت کلاژ پست کنید. کلاژهای هیجان انگیزی را به اینستاگرام ارسال کنید. بسیاری از برنامه های کلاژ عکس کاملاً رایگان هستند و به شما امکان می دهند از میان فریم های متنوع یکی را انتخاب کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، یکی از این برنامه ها را دانلود و استفاده کنید!

برای ارسال کلاژهای با کیفیت بالا، عکس هایی را انتخاب کنید که همه آنها از نظر موضوعی و تم به طریقی به هم متصل شده اند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از یک کلاژ برای نشان دادن تعداد انگشت شماری از عکسهایی که هنگام پختن یک کیک گرفته اید استفاده کنید، به ترتیب از عکسی شروع کنید که مواد را نشان می دهد، یکی که نشان می دهد آنها را مخلوط می کنید، یکی که نشان می دهد خمیر را در اجاق قرار داده اید و الی آخر.

از برنامه کلاژ عکس استفاده کنید

از برنامه کلاژ عکس استفاده کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *