ترفند شبکه های اجتماعی

چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام

چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام

برخی مواقع در کانال تان مایل نیستید کاربری عضو باشد. در صورتی که ادمین یک کانال تلگرام هستید، هر لحظه که بخواهید می ‌توانید هر یک از اعضای کانال خود را حذف نمایید. این کار به سادگی صورت می گیرد. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام (Remove Member) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ حذف اعضاء از کانال تلگرام (Remove Member)

این جمله درست است که ادمین هر کانالی مایل است اعضای آن کانال افزایش یابد و در بسیاری از مواقع تمایلی به حذف اعضای کانال ندارد و اگرچه احتمال انجام این کار در شرایط عادی بسیار پایین است، اما ممکن است به هر دلیلی صاحب یا ادمین یک کانال تلگرام بخواهد چند عضو کانال را بنا به هر دلیل از لیست اعضاء حذف نماید! این کار غیر ممکن نیست و براحتی امکانپذیر است و شما می‌توانید به عنوان صاحب کانال تلگرام چه در حالت عمومی (Public Channel) و چه در حالت خصوصی (Private Channel) اعضای مورد نظر خود را از کانال حذف کنید.

بنابراین در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام (Remove Member) بپردازیم.

چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام

برای اینکه هر یک از عضوهای کانال تلگرام خود را حذف کنید باید مراحل زیر را انجام دهید. باید این را بدانید که نحوه حذف اعضای کانال عمومی و خصوصی کاملا یکسان بوده و هیچ فرقی ندارد.

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • وارد کانال مورد نظر خود شوید.
  • در پنجره کانال، بر روی نام کانال از بخش فوقانی صفحه بزنید تا به صفحه اطلاعات آن منقل شوید.
  • در این بخشMembers ، گزینه Subscribersرا انتخاب کنید.
حذف اعضای کانال تلگرام

حذف اعضای کانال تلگرام

چگونگی حذف و بلاک تبلیغات تلگرامی را مطالعه کنید.

  • در بین لیست اعضای کانال به دنبال مخاطب مورد نظرتان بگردید و انگشت خود را بر روی نام وی قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک در زیر انگشتتان احساس نمایید و یک پنجره پاپ آپ نمایان می گردد.
  • بر روی گزینه Remove from channel تپ کنید.
حذف از کانال تلگرام

حذف از کانال تلگرام

به همین راحتی و با انجام مراحل بالا هر یک از اعضای مورد نظرتان را می توانید از کانال خود حذف کنید. و همانطور که قبلاً به شما آموزش داده ایم با استفاده از گزینه Add Member می توانید افراد مورد نظرتان را به کانال خود اضافه کنید.

آموزش ویدئویی چگونگی حذف اعضاء از کانال تلگرام

blank

مطالب مرتبط