ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم -بخش 3

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم

در ادامه با کوک موبایل همراه باشید و از این مقاله که به شما عزیزان نحوه چگونه در اینستاگرام مشهور شویم را آموزش می دهد استفاده کنید.

1- استفاده از هشتگ ها.

بگردید ببینید چه چیزی ترند شده است و روی تمام عکس های خود از هشتگ ها استفاده کنید. اکثر کاربران اینستاگرام از هشتگ ها برای پیدا کردن فالوورهای جدید استفاده می کنند، کاربرد درست از هشتگ ها این اطمینان را می دهد که افرادی که به دنبال محصول و یا محتوای شما هستند براحتی می توانند صفحه شما را پیدا کنند و آن را دنبال کنند.برای مثال، کسی که عکس های مربوط به اسکی در پیست های برف را پست می کند ممکن است از تگ هایی مثل #hiking، #method، #exploregon، #camping و #mtranier استفاده کند. کسی که عکس ها و تصاویر مربوط به نمایشگاه و گالری های هنری را به اشتراک می گذارد ممکن است از هشتگ هایی مثل #illustrators، #artistsofinstagram، #penandink و #womanartists استفاده کند. برخی از هشتگ های محبوب عبارتند از #nofilter (تصاویر بدون فیلتر)، #flawless (مواقعی که به دنبال بهترین ها هستید)، #nochill (وقتی که زندگی دیوانه وار را دوست دارید) هستند.

استفاده از هشتگ ها

استفاده از هشتگ ها

2- دنبال کردن سایر صفحات اینستاگرام.

صفحات کاربران اینستاگرامی که عکس های و تصاویر جالبی می گذارند و شما بدان علاقمند هستید را دنبال کنید و جزء فالوورهای آنها شوید. سعی کنید زیر عکس های آنها کامنت بگذارید و هر بار که در اینستاگرام هستید عکس های آنها را لایک کنید. مشهور شدن در اینستاگرام بدون تعامل و لایک کردن صفحات دیگران امکان پذیر نیست.

دنبال کردن سایر صفحات اینستاگرام

دنبال کردن سایر صفحات اینستاگرام

3- حساب کاربری اینستاگرام را به فیس بوک متصل کنید.

احتمالاً شما تعداد زیادی دوست فیس بوکی دارید که مایلند شما را در اینستاگرام دنبال کنند. دوستان فیس بوکی خود را روی صفحه اینستاگرام دنبال کنید و مطمئن باشید که آنها هم شما را دنبال خواهند کرد و از این طریق فالورهای خود را افزایش خواهید داد.

حساب کاربری اینستاگرام را به فیس بوک متصل کنید

حساب کاربری اینستاگرام را به فیس بوک متصل کنید

4- عکس های از اینستاگرام را به سایر حساب های کاربری خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

وقتی که یک عکس جدید پست می کنید، روی گزینه به اشتراک گذاری و پست کردن آن در هر یک از شبکه های اجتماعی دیگر که خودتان ترجیح می دهید ضربه بزنید و این عکس را در آن شبکه ها نیز به اشتراک بگذارید. با این کار شانس خود را برای افزایش دنبال کننده از پلت فرم سایر شبکه های اجتماعی بیشتر خواهید کرد.

عکس های از اینستاگرام را به سایر حساب های کاربری خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

عکس های از اینستاگرام را به سایر حساب های کاربری خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

5- تنها محتواهایی را پست کنید که با صفحه اینستاگرام شما متناسب باشد.

در حالیکه برخی از تصاویر اینستاگرام خود را که فکر می کنید می تواند فالوور جمع کند را روی صفحه فیس بوک و یا وبلاگ به اشتراک می گذارید، برای به اشتراک گذاری تصاویر روی صفحه اینستاگرام تنها تصاویر و محتواهایی را پست کنید که با موضوع صفحه تان متناسب باشد. بگذارید صفحه اینستاگرام تان، معرف شخصیت کامل شما باشد.

تنها محتواهایی را پست کنید که با صفحه اینستاگرام شما متناسب باشد

تنها محتواهایی را پست کنید که با صفحه اینستاگرام شما متناسب باشد

6- فالوورهای خود را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند.

اگر در صفحه اینستاگرام خود چیز خنده دار و یا سرگرم کننده ای را پست می کنید، زیر آن از جملات تشویقی استفاده کنید، عباراتی مثل «سه نفر از دوستان خود را که فکر می کنید خیلی جوک هستند را تگ کنید». وقتی افراد دوستان خود را روی عکس شما تگ می کنند، دوستان آنها نیز تصویر شما را می بینند و به احتمال زیاد از صفحه شما خوششان بیاید و شما را دنبال کنند.

فالوورهای خود را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند

فالوورهای خود را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند

7- وقتی در حال پست کردن تصاویر هستید مکان جغرافیایی خود را نیز به اشتراک بگذارید.

تگ مکان جغرافیایی در صفحه اینستاگرام به افراد این امکان را می دهد که ببینند شما به چه مکانی سفر کرده اید و عکس هایی که در آن مکان گرفته شده است را ببیند. این روش جذابی برای پیدا کردن فالوورهای جدید است اما به یاد داشته باشید که تگ مکان جغرافیایی مکان شما را با سراسر دنیا به اشتراک می گذارند. وقتی که رد منزل هستید و یا هر جایی که دوست ندارید دیگران متوجه شوند، از این نوع تگ استفاده نکنید.

وقتی در حال پست کردن تصاویر هستید مکان جغرافیایی خود را نیز به اشتراک بگذارید

وقتی در حال پست کردن تصاویر هستید مکان جغرافیایی خود را نیز به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط