ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 4

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم بخش چهارم

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 4 بخش پایانی این مبحث می باشد که می تواند جواب خیلی از سوالهای شما را بدهد.

در بخش های قبلی این مقاله در مورد نحوه مشهور شدن در اینستاگرام و افزایش فالوورها مطالبی را به شما آموزش دادیم. این بخش پایانی نیز در مورد تعامل با فالوورها است. کاری که باعث افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه شما می شود. در ادامه با ما باشید تا مطالب آموزنده در این مورد را به شما آموزش دهیم.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم – بخش 4

در ادامه با ما باشید تا مطالب آموزنده در این مورد چگونه در اینستاگرام مشهور شویم را به شما آموزش دهیم.

1- همیشه به روز باشید.

مطابق با تجزیه و تحلیل های شرکت یونیون متریک، برندهایی که تعداد پست های که در صفحه اینستاگرام خود پست می کنند کاهش می یابد، به سرعت فالوورهای خود را از دست می دهند تعدادشان کم و کمتر می شود.

فالوورهای شما همواره به دنبال این هستند که ببینند شما چه پست ها و محتوایی را در صفحه خود به اشتراک می گذارید، اگر رابطه خوب و مداومی با فالوورها داشته باشید در واقع آنها منتظر نمی گذارید. پس به طور مرتب در صفحه اینستاگرام خود پست بگذارید، اما مراقب باشید که پست ها بیش از حد نباشند.سعی کنید روزانه 2 تا 3 پست و یا ویدئو پست کنید، و از استوری استفاده کنید و بیش از حد پست نکنید.

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم- بخش 4

همیشه به روز باشید

2- زیر عکس ها و پست ها کپشن اضافه کنید.

هنگام پست کردن تصاویر و ویدئو زیر آن کپشن بنویسید و برای فالوورهای خود جملات سوالی بنویسید. از جملات سوالی استفاده کنید که بیشتر جنبه فکری و یا معمایی داشته باشند. هر چه که افراد مهمتری به سوالات شما پاسخ دهند، پست شما محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

زیر عکس ها و پست ها کپشن اضافه کنید

زیر عکس ها و پست ها کپشن اضافه کنید

3- به افرادی که نسبت به تصویر و پست شما واکنش نشان داده اند و اظهار نظر کرده اند پاسخ دهید.

برای اینکه بتوانید مستقیم پاسخ دهید، ابتدا علامت «@» را تایپ کنید، سپس نام اینستاگرام شان را بنویسید. این نشان می دهد که این فرد با شما خیلی خودمانی است و می خواهد با طرفداران شما ارتباط برقرار کند.لایک کردن کامنت های دیگران نیز می تواند مفید واقع شود، مخصوصاً وقتی هیچ ایده ای برای پاسخ دادن به پست های آنها ندارید.

به افرادی که نسبت به تصویر و پست شما واکنش نشان داده اند و اظهار نظر کرده اند پاسخ دهید

به افرادی که نسبت به تصویر و پست شما واکنش نشان داده اند و اظهار نظر کرده اند پاسخ دهید

4- در کپشن های خود به نام کاربران اینستاگرام دیگر اشاره کنید.

طبق تحقیقات صورت گرفته در اینستاگرام، پست هایی که به حساب کاربری اینستاگرام دیگران اشاره کرده اند و به اصطلاح نام آنها را منشن کرده اند 56% از سایر صفحات اینستاگرامی لایک خورده اند و کاربران اینستاگرامی در مورد آنها اظهار نظر کرده اند.

برای مثال اگر شما عکسی از خود در رستوران گرفته و به اشتراک می گذارید، در زیر عکس به نام آن رستوران اشاره کنید (برای مثال «@BonabResturant»اگر شما شئی و یا مجسمه و یا هر چیزی دیگری را می بینید که شما را به یاد یک کاربر اینستاگرامی می اندازد، می توانید از آن عکس گرفته و زیر آن یک جمله بنویسید و نام آن کاربر را منشن کنید.

در کپشن های خود به نام کاربران اینستاگرام دیگر اشاره کنید

در کپشن های خود به نام کاربران اینستاگرام دیگر اشاره کنید

5- همانطور که تعداد طرفداران خود را افزایش می دهید تعداد تعاملات خود را افزایش دهید.

مگر اینکه سلبریتی باشید ، برای اینکه به فرد مشهور و شناخته شده ای در اینستاگرم تبدیل شوید باید وقت و انرژی زیادی بگذارید. به اکثر کامنت ها پاسخ دهید، به پیام هایی که در دایرکت ارسال می شود، پاسخ مناسب و درخور بدهید و هزاران عکس و پست را لایک کنید.

همانطور که تعداد طرفداران خود را افزایش می دهید تعداد تعاملات خود را افزایش دهید

همانطور که تعداد طرفداران خود را افزایش می دهید تعداد تعاملات خود را افزایش دهید

6- در صفحه اینستاگرامی خود مسابقه ترتیب دهید.

اگر ایده خلاقی دارید و طرفداران شما نیز مثل شما خلاق و با حال هستند، ترتیب یک مسابقه را بدهید و از فالوورهای خود بخواهید در این مسابقه شرکت کنند و برای برندگان مسابقه نیز جایزه در نظر بگیرید. سپس در پستی که برای مسابقه گذاشته اید، از فالوورهای خود بخواهید که به فلان عکس و یا صفحه بروند و ان را لایک و یا کامنت بگذارند و یا اگر در آن عکس به نام کاربری فرد خاصی اشاره کرده اید از آنها بخواهید که وارد آن صفحه شوند. این کار باعث می شود که تعاملات شما و فرد مورد نظر شما با کاربران بیشتر شود و در نتیجه تعداد فالوورها افزایش یابد. وقتی که مسابقه تمام شد و به هدفتان رسیدید از بین کاربران شرکت کننده به صورت تصادفی یکی را انتخاب کنید!فالوورهای خود را تشویق کنید تا نام دوستان خود را تگ کنند تا آنها هم بتوانند در مسابقه شرکت کنند.

در صفحه اینستاگرامی خود مسابقه ترتیب دهید

در صفحه اینستاگرامی خود مسابقه ترتیب دهید

7- با کمک برنامه ها و وب سایت های مدیریت و آمارها، مسیر مشهوریت و افزایش تعداد فالوورهای خود را ردیابی کنید.

وب سایت های مثل Statigram، Websta.me، و Iconosquare آماره هایی از مسیر موفقیت در اینستاگرام را نشان می دهند. با مراجعه به این وب سایت ها می توانید میزان موفقیت خود را مشخص کنید. طبق این آمارها اگر متوجه شدید که بویژه در طی یک زمان های خاصی، چندین فالوور خود را از دست داده اید، به فید خود برگردید و ببینید چه چیزهایی برای آنها ارسال کرده بوده اید. به پست ها و لایک هایی که با آنها به اشتراک گذاشته بودید و آنها استقبال کرده بودند توجه کنید، و دوباره از همین مدل پست ها برای آنها ارسال کنید.

با کمک برنامه ها و وب سایت های مدیریت و آمارها، مسیر مشهوریت و افزایش تعداد فالوورهای خود را ردیابی کنید

با کمک برنامه ها و وب سایت های مدیریت و آمارها، مسیر مشهوریت و افزایش تعداد فالوورهای خود را ردیابی کنید

مطالب مرتبط