ترفند آیفون

چگونه با آیفون و آیپد پیام مخفی ارسال کنیم؟

blank

سیستم عامل iOS به کاربران خود این قابلیت را می دهد که کاربران برای یکدیگر پیام مخفی ارسال کنند. اگر از iMessage استفاده می کنید می توانید برای دوستانتان پیام مخفی ارسال کنید به گونه ایی که پیام ارسال شده در هم ریخته به دست فرد برسد و با دست کشیدن بر روی این پیام متن نمایش داده شود. با این قابلیت نه تنها متن بلکه می توانید فیلم و عکس را هم به صورت مخفی ارسال کنید. قابلیت مخفی سازی یک راه امنیتی ساده برای پنهان کردن پیام های شما می باشد و همچنین کمی حالت سرگرم کننده ایی دارد. باید به این نکته توجه شود که سیستم عامل iOS گوشی آیفون یا آیپد باید آپدیت شده باشد تا از این قابلیت در iMessage استفاده کنید و همچنین فرد گیرنده باید از iMessage برای مشاهده پیام مخفی استفاده کند در غیر اینصورت پیام ها را به صورت معمولی دریافت خواهد کرد.

چگونه پیام مخفی ارسال کنیم:

  • ابتدا اپلیکیشن iMessage را باز کرده و مکالمه ای را شروع کنید( برای امتحان کردن این قابلیت می توانید این مکالمه را با خود شروع کنید)
  • هر پیامی که مد نظرتان هست را بنوسید و بر روی دکمه ارسال انگشت خود را نگاه دارید و با استفاده از تاچ 3بعدی گزینه های نحوه نمایش را مشاهده کنید.

blank

  • از بین گزینه های نمایش داده شده گزینه “Invisible Ink” را انتخاب کنید.

blank

  • سپس دکمه ارسال را زده و پیام را به صورت مخفی ارسال کنید.

blank

علاوه بر متن می توانید پیام های دیگر مانند فیلم و موزیک و حتی فایل های GIF را با همین روش مخفی کرده و برای دوستان خود ارسال کنید.

همانطور که توضیح داده شد، می توانید برای مشاهده پیام های مخفی فقط بر روی آن دست بکشید تا بعد از چند ثانیه پیام پیدا شده. شاید این روش سرگرم کننده و جذابی باشد تا با دوستان خود یک صحبت محرمانه ایی داشته باشید.

مطالب مرتبط