ترفند اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

blank

پیام‌رسان‌های اینترنتی نقش بسیار مهمی را در زندگی روزمره ما بازی می‌کنند. این پیام‌رسان‌ها در ابتدا به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط به بازار آمدند اما با گذشت زمان به وسیله‌ای برای انجام امور ضروری تبدیل شدند. این پیام‌رسان‌ها با ایجاد امکانات متنوع جایگاه خود را در بین کاربران مستحکم‌تر کرده و با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد به محبوب‌ترین برنامه‌های مجازی برقراری ارتباط تبدیل شدند.یکی از ویژگی‌های پیام‌رسان‌ها دسترسی آسان‌ به آن‌ها در هر مکان و زمان و برای تمامی افراد بدون محدودیت سنی است.این پیام‌رسان‌ها با امکان برقراری ارتباط به صورت متنی، صوتی و تصویری مرزهای ارتباطی را گسترده‌تر کرده و عصر جدیدی را در دنیای ارتباطات به وجود آوردند. در بین پیام‌رسان‌های مختلف برخی از آن‌ها توانسته‌اند محبوبیت بیشتری را به دست بیاورند که این امر به دلیل به روز رسانی‌های مناسب آن‌ها، مطابق با نیازهای کاربران مرتبط است.با گستردگی این پیام‌رسان‌ها و لزوم استفاده از آن‌ها در بسیاری از شرایط، یادگیری و آگاهی از نحوه عملکرد آن‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. این پیام‌رسان‌ها در تلاش هستند تا با ایجاد امکانات مختلف نحوه استفاده از آن‌ها را سهل‌تر و آسان‌تر کرده و از پیچیدگی و ایجاد ابهام در به کارگیری آن‌ها اجتناب کنند.با وجود راه‌کارهای به کار رفته برای آسان‌سازی استفاده از پیام‌رسان‌ها، کاربران نیاز به دریافت آموزش‌های لازم برای استفاده از آن‌ها را دارند. بنابراین در ادامه به آموزش تصویری نصب و استفاده از یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های اینترنتی با نام ایمو مسنجر imo messenger مبتنی بر اندروید خواهیم پرداخت.

یکی از پیا‌م‌رسان‌هایی که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه مناسبی را در بین کاربران به دست بیاورد، مسنجر ایمو imo messenger در اندروید است. این پیام‌رسان با امکان ایجاد ارتباط به صورت متن، صوت و تصویر یکی از پیام‌رسان‌هایی است که طرفداران زیادی را به دست آورده است. این پیام‌رسان بسیار سریع بوده و به دلیل حجم کم به راحتی بر روی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی قابل اجرا است. این پیام‌رسان قابلیت برقراری تماس تصویری با کیفت بالا و در سرعت‌های بسیار کم اینترنت را نیز دارا است.

آموزش تصویری نصب و استفاده از مسنجر ایمو imo messenger مبتنی بر اندروید

برای استفاده از مسنجر ایمو imo messenger باید ابتدا آن را بر روی دستگاه هوشمند اندرویدی خود نصب کنید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

پس از دانلود این برنامه کاربردی باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. بهتر است آخرین نسخه از این برنامه را دانلود کنید تا بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

پس از اجرا و کلیک بر روی دکمه نصب Install باید همانند شکل زیر شماره تلفن خود را در قسمت نشان داده شده وارد کنید. پس از انجام این مرحله تصویر زیر، بر روی دستگاه هوشمند شما به نمایش در می‌آید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

در این مرحله باید نام کشور مورد نظر و شماره‌ای را که قصد بازکردن اکانت بر روی آن را دارید وارد کنید. با این کار در ایمو مسنجر imo messengerثبت نام کرده‌اید. برای ادامه مراحل ثبت نام بر روی گزینه Continue کلیک کنید. حال برنامه ایمو مسنجر imo messenger را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود اجرا کنید و کد ارسالی از ایمو مسنجر imo messenger را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

با وارد کردن این کد ثبت نام شما تکمیل شده و می‌توانید از ایمو مسنجر imo messengerاستفاده کنید.

آموزش ارسال پیام در ایمو مسنجر imo messenger

برای ارسال پیام در ایمو مسنجر باید ابتدا وارد برنامه ایمو شده و به بخش مخاطبان Contacts مراجعه کنید. با انتخاب مخاطبان فهرستی از مخاطبان شما ظاهر می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها یک فرد را انتخاب کنید و در صفحه چت با او ارتباط برقرار کنید. شما در همین صفحه می‌توانید با فرد مورد نظر ارتباط داشته و از طریق میکروفن پایین صفحه سمت راست، صدای خود را ضبط کرده و برای فرد مورد نظر ارسال کنید. در همین صفحه می‌توانید ارتباط ویدئویی نیز برقرار کنید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

آموزش قرار دادن تصویر پروفایل Status در ایمو مسنجر imo messenger

برای قرار دادن تصویر پروفایل در ایمو همانند شکل زیر به قسمت پایین، سمت چپ در صفحه نمایش مراجعه کرده و پس از آن به قسمت تغییر استیتس Tap to change your status مراجعه کنید و تصویر پروفایل Change profile picture خود را همانند شکل تغییر دهید.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

آموزش گذاشتن استوری در ایمو مسنجر imo messenger

یکی از امکانات جالب ایمو امکان گذاشتن استوری در آن است. برای این کار از طریق گزینه خانه Home در قسمت پایین صفحه به صفحه اول ایمو رفته و با انتخاب گزینه Tap to add از طریق دوربین و یا گالری تصاویر اقدام به ایجاد استوری در ایمو مسنجر کنید.

آموزش تصویری تنظیمات امنیتی ایمو و تنظیمات موبوط به آخرین بازدید Last seen

برای ایجاد تغییرات در تنظمیات مسنجر ایمو به گزینه با شکل سه خط در قسمت پایین و سپس قسمت Option و سپس گزینه تنظیمات Setting مراجعه کنید. پس از آن به بخش پایین صفحه و گزینه Privacy مراجعه کنید. با انتخاب گزینه آخرین بازدید Last seen می‌توانید وضعیت آنلاین بودن خود را مدیریت کنید. مخاطبین من My accouts و وضعیت هیچ‌کس Nobody برای انتخاب آخرین بازدید برای شما به نمایش در می‌آید.

در قسمت تصویر پروفایل Profile Photo مشخص کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را مشاهده کنند و چه کسانی قادر به دیدن آن نباشند. تنظیمات Read receipts مربوط به وضعیت نمایش استیتوس برای افراد دلخواه است.

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

نصب و استفاده ازimo messenger اندروید

مطالب مرتبط