ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه رد درخواست فالو در اینستاگرام

نحوه رد درخواست فالو در اینستاگرام

نحوه رد درخواست فالو در اینستاگرام در این مقاله به صورت تصویری و کامل بررسی می شود.

اینستاگرام به شما امکان می دهد محتوا را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید و این به اشتراک گذاری پست ها و محتوای رسانه ای به آنها اجازه می دهد تا با شما تعامل و ارتباط برقرار کنند. همچنین اینستاگرام به شما امکان می دهد افرادی را که می شناسید دنبال کنید. این کار نیز از طریق قابلیت جستجو قابل انجام است. حساب کاربری در اینستاگرام در دو نوع عمومی و خصوصی در نظر گرفته شده است. در مورد صفحات خصوصی، برای دنبال کردن آنها، باید یک درخواست برای صاحب آن صفحه ارسال شود.

اگر تصمیم دارید که حساب خود را خصوصی کنید، بدان معنی است که شما نمی خواهید هر کسی در اینستاگرام شما رادنبال کند، در این نوع حساب کاربر برای اینکه شما را دنبال کند باید یک درخواست به شما ارسال کند و شما با تایید این درخواست به وی اجازه می دهید که بتواند شما را دنبال کند و یا شاید هم آن درخواست را رد کنید و چنین اجازه ای را به او ندهید. در مورد حساب های عمومی این گونه نیست و هر کسی می تواند بدون ارسال درخواست شما را دنبال کند.

نحوه رد درخواست فالو در اینستاگرام

توجه: اگر تمایل ندارید که پروفایل خود را ارتقاء دهید، احتمالاً بهترین کار این است که حساب خود را از حالت خصوصی به عمومی تبدیل کنید. با این کار حساب شما در دسترس ملاء عام قرار می گیرد و افراد بدون نیاز به ارسال درخواست می توانند شما را براحتی دنبال کنند.اگر حساب کاربری شما خصوصی است، برای هر شخصی که برای شما درخواست ارسال می کند، در بخش اعلان های این درخواست نشان داده می شود و می توانید تصمیم بگیرید که درخواست آنها را بپذیرید یا رد کنید.تااینجا متوجه شدیدم که داشتن حساب کاربری خصوصی به این معنی است که فقط افرادی که شما را دنبال می کنند می توانند پست های شما را ببینند. اگر درخواست دنبال کردن آنها را بپذیرید، تنها آنها می توانند شما را دنبال کنند. اگر درخواستی را از کسی دریافت کنید که نمی خواهید شما را دنبال کند، می توانید به راحتی این درخواست را رد کنید.در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه رد درخواست فالو در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.مراحل انجام کار به شرح زیر است:

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

روی آیکون برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و آن را باز کنید. این برنامه معمولاً در صفحه اصلی وجود دارد.

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- آیکون قلب کوچک در سمت راست پایین صفحه خود را پیدا کنید.

این آیکون در سمت چپ شکل آدمک و در سمت راست علامت + قرار دارد. اینها اعلان های صفحه اینستاگرام شما هستند. در این زبانه می توانید تمام لایک ها، کامنت ها، تگ ها و درخواست های دنبال کردن اخیر مربوط به صفحه اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

آیکون قلب کوچک در سمت راست پایین صفحه خود را پیدا کنید

آیکون قلب کوچک در سمت راست پایین صفحه خود را پیدا کنید

3- روی گزینه Follow Requests ضربه بزنید.

با ضربه روی این گزینه، به لیست افرادی که به شما درخواست دنبال کردن داده اند هدایت می شوید.

روی گزینه Follow Requests ضربه بزنید

روی گزینه Follow Requests ضربه بزنید

4- برای رد درخواست، روی علامت X یا Delete شخص مورد نظر کلیک کنید.

اگر می خواهید درخواست دنبال کردن را قبول کنید، روی گزینه Confirm ضربه بزنید و درخواست را تایید کنید.به همین سادگی!

برای رد درخواست، روی علامت X یا Delete شخص مورد نظر کلیک کنید

برای رد درخواست، روی علامت X یا Delete شخص مورد نظر کلیک کنید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *