اخبار فناوری

اضافه شدن موس با اتصال USB و Bluetooth برای IPad

اضافه شدن موس با اتصال USB و Bluetooth برای IPad

اپل امکان استفاده از موس با اتصال USB و Bluetooth را برای دستگاه های IPad  خود بدون وجود نشانگر ارائه کرده است.

بعد از معرفی پشتیبانی از هاردهای اکسترنال ، اتصالات USB و کارت های حافظه در IPad های جدید ،حال توسعه دهندگان در حال یافتن شگفتی های جدیدی برای IPad های اپل در فروشگاه ها هستند. به عنوان یک ویژگی دسترسی پذیرفته شده ،اپل قابلیت اتصال یک موس USB یا Bluetooth را برای Ipad شما ایجاد کرده تا این تبلت را به یک دستگاه پر بارتر تبدیل کند.

معرفی یک ابزار کمکی برای قابلیت لمسی در IPad در قسمت تنظیمات دسترسی پشتیبانی از موس شامل هر دو نوع بی سیم و سیم دار را همانند پد لمسی اپل برای تبلت ها فراهم می کند. به محض متصل شدن، “نشانگر” شبیه نشانگر متعارف موس نخواهد بود بلکه قطعاً شبیه به حالت تاچ با انگشت نمایان می شود . اپل لیست امکانات جدید خود را در لیست ویژگی های گسترده Ipad اضافه نمی کند اما ویژگی ها اضافه شده و قابل استفاده اند .

از iPad Pro جدید اپل چه می دانید؟

پشتیبانی از سلام موس (Hello mouse support) روی ios های 13 موجود است . این یک ویژگی کمکی برای قابلیت لمسی است و با موس های USB کار می کند .

به یاد داشته باشید که از آنجایی که این یک ویژگی دسترسی است افرادی که منتظر یک موس با پشتیبانی از نشانگر هستند هر نوع نشانگری در هر صورت آن ها را خوشحال می کند. Ipad جدید قصد دارد تا فاصله بین لپ تاپ ها و تبلت ها را کم کند و معرفی امکان پشتیبانی از موس فقط یک تیر از ترکش اپل برای تحقق این موضوع است.

مطالب مرتبط