اخبار فناوری

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

Verizon اولین شرکت آمریکایی است که قرار است به زودی Android pie را برای LG G7 ThinQ  عرضه کند.

بر اساس آخرین نمودار توزیع اندروید که توسط گوگل ارائه شد(پس از مدت ها)  تنها کمی بیش از 10 درصد دستگاه های فعال از آخرین ورژن محبوب ترین سیستم عامل موبایل استفاده می کنند. این موضوع قطعاً عدد ناامید کننده ای با توجه به قدمت Pie میباشد. اما برند هایی مثل سامسونگ و نوکیا کار های محبوبی برای آپدیت های گوشی های قدیمی تر خود کرده اند که HTC و LG این کار را انجام نداده اند.

به عنوان مثال LG G7 ThinQ  میبایست در طول سه ماه اول سال 2019 نسخه بازسازی شده رسمی نرم افزار را دریافت می کرد که این اتفاق در اوایل همان سال و فقط در همان منطقه اتفاق افتاد. بازار های دیگر مثل ایتالیا و آمریکا میبایست تا این هفته برای در دسترس بودن نوتیفیکیشن های هوا برای اندروید Pie9 صبر می کردند.

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

عرضه ی Android pie برروی LG G7 ThinQ توسط Verizon

به دنبال اولین بررسی به روز رسانی های گزارش شده از بزرگترین شبکه بیسیم آمریکا موضوعات چندگانه سایت Reddit تایید می کند که برنامه ریزی برای اروپا به خوبی در حال انجام است. درست است; تعدادی از مشترکین خوش شانس Verizon ادعا دارند که می توانند بسته های بسیار حجیم را دانلود و روی گوشی های قفل شده G7 ThinQ خود نصب کنند و این موضوع را با اسکرین شات های معدودی که گزارش کرده اند به اثبات برسانند. حدس ما بر آن است که Big Red عرضه Android pie را طی 24 ساعت آینده یا بیشتر با شیب خوبی بالا خواهد برد. تمام تامین کننده های بزرگ خدمات بیسیم آمریکا به دنبال آن هستند که این کار در چند روز و یا در بدترین حالت چند هفته انجام شود.

این موضوع مطرح شده است که این گوشی میبایست ماه ها پیش آپدیت می شد. شاهد این بودیم که این گوشی با فاصله زمانی خیلی کمی از Galaxy S9 عرضه شد. LG نیازی به آیتم های خیلی بیشتری از Samsung برای بهینه سازی کردن پکیج Pie -flavor برای بازار غرب ندارد.

۶ راهنمایی و ترفند برای به حداکثر رساندن کارایی اندروید ۹ در Galaxy S9 و Galaxy S10

البته همه چیز خوب بود که خوب تمام شد و اگر Android 9 دل شما را به سمت LG G7 ThinQ می برد بهترین خرید هنوز 6.1incher است که بسیار مقرون به صرفه بوده و با مبلغ کل 240دلار به صورت نقدی و یا با پرداخت اقساط ماهانه می توان نسخه فعال Verizon آن را تهیه کرد.

مطالب مرتبط