ترفند شبکه های اجتماعی

مشاهده لیست فایل ارسال شده تلگرام- Shared Media

مشاهده لیست فایل ارسال شده تلگرام

در برخی مواقع کاربر می خواهد کل عکس ها و ویدئوهای ارسالی برای کاربر مقابل خود  را به صورت یک جا ببیند. شما می ‌توانید هر زمان که مایل باشید، تمام فایل های ویدیویی و عکس هایی که در یک گروه تلگرام ارسال کرده اید را مشاهده کنید. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی مشاهده لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام( Shared Media ) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ مشاهده لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام

در تلگرام قابلیتی وجود دارد که به طور اتوماتیک فایل های مدیایی که توسط کاربران در گروه ها ارسال یا اصطلاحاً به اشتراک گذاشته می ‌شود و آنها را به صورت یک آرشیو با عنوان Shared Media ذخیره می‌ نماید. در این حالت کاربران گروه هر وقت که مایل باشند می توانند لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام خود را مشاهده کنند. البته در گذشته فقط می توانستیم عکس و ویدئوهای به اشتراک گذاشته را ببینیم ولی در حال حاضر علاوه بر عکس و ویدئوها می توان ویس (Voice) یا سایر فایل های ارسالی در گروه را به این صورت در آرشیو مشاهده کرد.

حال می خواهیم بدانیم که چگونه می‌ توانیم فایل های مدیای ارسال شده در یک گروه را به طور کامل مشاهده کنیم و در صورت نیاز موارد، مورد نظرمان را دانلود نماییم؟

در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی مشاهده لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام بپردازیم.

چگونگی مشاهده لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام- Shared Media

برای اینکه بتوانید به آرشیو تمام فایل های مدیای اشتراک گذاری شده در گروه های تلگرام دسترسی پیدا کنید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به گروه یا صفحه ی گفتگوی مورد نظرتان وارد شوید.
  • بر روی نام گروه در منوی فوقانی صفحه بزنید.
  • در اینجا گزینه Shared Content را لمس نمایید.
فایل های ارسال شده

فایل های ارسال شده

چگونگی ارسال فایل از طریق تلگرام را مطالعه کنید.

همانطور که می بینید با انجام مراحل بالا لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام به صورت کامل قابل مشاهده است. به این صفحه توجه کنید تلگرام این فایل های مدیا را با تاریخ‌ های مشخص دسته بندی کرده است تا در صورت نیاز بتوانید با توجه به زمان اشتراک گذاری فایل های موارد مورد نیاز خود را پیدا کنید. با زدن و یا لمس هر فایل می توانید فایل مورد نظرتان را دانلود و مشاهده کنید. در صورتی که بر روی Shared Content بزنید، می‌توانید با تفکیک فایل های مدیا را ببینید و فایل خود را سریع تر پیدا کنید. برای مثال می توانید فقط فایل های عکس را انتخاب کنید.

آموزش ویدئویی چگونگی مشاهده لیست فایل های ارسال شده در گروه تلگرام (Shared Media)

blank

مطالب مرتبط