ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه مشاهده لایو در اینستاگرام در گوشی، تبلت و یا لپ تاپ

نحوه مشاهده لایو در اینستاگرام در گوشی، تبلت و یا لپ تاپ

پخش لایو اینستاگرام بخش جدایی ناپذیر از بستر این رسانه اجتماعی است. همانند پخش فیلم در فیس بوک یا توییتر، رفتن به Instagram Live شیوه ای عالی برای برقراری ارتباط با فالوورها و مستند کردن زندگی خود در زمان وقوع لحظه های ناب زندگی تان است. شاید با خود فکر کنید که مشاهده لایو در اینستاگرام فرایند پیچیده ای باشد، اما به واقع، بسیار آسان و راحت است.
این مقاله نحوه استفاده از تلفن همراه، تبلت و رایانه رومیزی برای مشاهده لایو در اینستاگرام را آموزش می دهد. از آنجا که اخیراً همه افراد وقت بیشتری را در خانه می گذرانند، اینستاگرام یک به روزرسانی منتشر کرده است که به کاربران خود امکان می دهد پخش های لایو اینستاگرام را علاوه بر تلفن یا تبلت، در رایانه شخصی نیز تماشا کنید. با کوک موبایل همراه باشید.

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

آیکن این برنامه به شکل یک لنز دوربین در پس زمینه نارنجی ارغوانی است. همچنین می توانید از طریق هر مرورگر وب دلخواه خود از طریق آدرس https://www.instagram.com وارد سیستم شوید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- لایوی را که می خواهید تماشا کنید پیدا کنید.

لایو اینستاگرام، در بخش استوری ها (تصویر پروفایل در بالای صفحه یا مرورگر وب) دیده می شود. هر زمان که یکی از دنبال کنندگان شما در حال پخش لایو باشد، دور آیکن پروفایل او یک دایره رنگی قرار می گیرد و روی دایره نیز عبارت «Live» درج شده است.

لایوی را که می خواهید تماشا کنید پیدا کنید.

لایوی را که می خواهید تماشا کنید پیدا کنید.

3- برای تماشای لایو، روی عکس پروفایل کلیک کنید یا ضربه بزنید.

با ضربه روی عکس پروفایل شخصی که در حال پخش لایو است، لایو او روی صفحه نمایش دستگاه شما پخش می شود و شما به این لایو می پیوندید، همچنین در حین تماشای لایو، می توانید کسانی که به تازگی به لایو پیوسته اند را مشاهده کنید.در حین تماشا می توانید نظر خود را ارسال کنید و کامنت بدهید. برای این کار در پایین صفحه ضربه بزنید و نظر خود را تایپ وارسال کنید یا در سمت راست پایین مرورگر وب نظر خود را اضافه کنید.

برای تماشای لایو، روی عکس پروفایل کلیک کنید یا ضربه بزنید

برای تماشای لایو، روی عکس پروفایل کلیک کنید یا ضربه بزنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *