ترفند شبکه های اجتماعی

قابلیت جدید ویدیو لایو دو نفره در اینستاگرام

blank

یکی از امکانات جدیدی که اپلیکیشن اینستاگرام برای کاربران فراهم کرده، ایجاد ویدیو‌های لایو است. در حدود یک سال از این امکان می‌گذرد و در حال حاضر اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا لایو ویدیو‌ها را دو نفره ایجاد کنند. پیش از این با ایجاد لایو ویدیو هر کاربر قادر بود، یک ویدیو از هر لحظه‌ای که سپری می‌کند به صورت لایو با فالوورهایش به اشتراک بگذارد. فالوورها نیز قادر بودند نظرات خود را در حین دیدن ویدیو به آن فرد اعلام کنند. با قابلیت جدید این اپلیکیشن، دو کاربر که در فضاهای متفاوتی هستند می‌توانند یک ویدیو مشترک ایجاد کنند و فالوورهای هر دو نفر قادر هستند شاهد این ویدیو به صورت زنده باشند. به این صورت که اگر یک کاربر شروع به ایجاد یک ویدیو لایو کند، می‌تواند از دوست دیگری تقاضا کند که به او در این ویدیو ملحق شود. در ماه آگوست سال 2017 ابتدا اینستاگرام شروع به تست این قابلیت برای کاربران کرد، در حال حاضر این امکان برای همه کاربران فراهم است. در مقاله ی “صفر تا صد اینستاگرام” در مورد بسیاری از قابلیت های اینستاگرام صحبت کردیم و اکنون در صدد هستیم برخی دیگر از قابلیت های کاربردی این برنامه محبوب را اموزش دهیم. با کوک موبایل همراه باشید.

نحوه اشتراک‌گذاری ویدیو لایو دو نفره در اینستاگرام

به اشتراک گذاری لایو ویدیو در اینستاگرام برای افرادی که تعداد زیادی فالوور دارند تجربه هیجان‌انگیزی است. با اضافه شدن این قابلیت جدید، می‌توانید کسانی که در حال تماشای ویدیو لایو شما هستند را به ویدیو لایو خود دعوت کنید.

پس از اینکه شروع به گرفتن ویدیو لایو کردید، آیکون جدیدی که به تازگی اضافه شده، این امکان را به شما می‌دهد. به سادگی از طریق آیکون پایین سمت راست، می‌توانید از میان دوستانتان که در حال تماشای ویدیو لایو شما هستند، از آن‌ها دعوت کنید تا به شما ملحق شوند. سپس صفحه شما به دو قسمت تبدیل شده و تصویر دوست شما در زیر تصویر شما نمایان خواهد شد.

توجه داشته باشید تنها دوستانی را به ویدیو لایو دعوت کنید که در حال تماشای ویدیو شما هستند، در واقع کسانی که آنلاین هستند می‌توانند به ویدیو لایو شما ملحق شوند.

لایو دو نفره در اینستاگرام

لایو دو نفره در اینستاگرام

به ویدیو لایو دوستانتان در اینستاگرام ملحق شوید

برای اینکه به لایو ویدیو دیگران در اینستاگرام ملحق شوید، تنها کافی است هنگامی که در حال تماشای ویدیو لایو آن‌ها هستید، از آن‌ها تقاضا کنید تا شما را به ویدیو لایو خود اضافه کنند.

  • به همین منظور آیکون تقاضا از دوستان برای اضافه شدن به ویدیو لایو آن‌ها با این قابلیت جدید اضافه شد.
لایو دو نفره در اینستاگرام

لایو دو نفره در اینستاگرام

  • هر زمان که بخواهید می‌توانید افراد مختلف را از ویدیو لایو خود حذف کنید و فرد دیگری را اضافه کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام در ابتدا با هدف به اشتراک‌گذاری عکس‌ شروع به کار کرد و سپس با استقبال گسترده مواجه شد. پس از آن هر روز به قابلیت‌های این اپلیکیشن اضافه شد و روز به روز در میان مردم محبوب‌تر شد. امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارتباطی تبدیل شده است.

مطالب مرتبط