ترفند آیفون

فیلم برداری و عکاسی همزمان با آیفون

blank

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که بخواهید حین فیلم برداری از صحنه ای روی گوشی خود، از یکی از صحنه های فیلم عکسی مجزا بیندازید؟ عکسی که کیفیتی برابر با تصاویر ایستای آیفون داشته باشد و لازم نباشد که از روی فیلم ضبط شده عکس بیندازید؟ آیا می دانستید که می توانید حین فیلم برداری با آیفون خود، عکس هم بگیرید؟ گوشی های اپل قابلیت فیلم برداری و عکاسی همزمان با گوشی موبایل آیفون را دارا هستند که با استفاده از آن می توان حین فیلم برداری, عکس هم انداخت و عکاسی کرد.

یکی از جالب ترین قابلیت های آیفون فیلم برداری و عکاسی همزمان است. شما می توانید بدون ایجاد وقفه و یا خلل در فیلم برداری با آیفون خود، از تصاویر عکس بیندازید.

در ادامه آموزش چگونگی این کار را توضیح خواهیم داد. برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

گام اول: برنامه ی Camera را باز کنید و آن را روی حالت فیلم برداری بگذارید. برای این کار باید روی عبارت VIDEO که در قسمت زیرین  صحنه ی فیلم برداری نمایش داده می شود، تپ نمایید و آن را انتخاب نمایید.

گام دوم: روی دکمه ی قرمز رنگ که در مرکز تصویر نمایش داده می شود تپ نمایید تا فرآیند فیلم برداری توسط آیفون آغاز شود.

گام سوم: برای گرفتن عکس از یک صحنه ی فیلم برداری به صورت همزمان، روی دکمه ی سفید رنگ که در گوشه ی چپ و سمت پایین صفحه فیلم برداری مشاهده می نمایید، تپ نمایید.

گام چهارم: با تپ کردن روی این دکمه ی سفید رنگ، از همان صحنه ای  که در حال فیلم برداری از آن هستید، عکس انداخته می شود و به صورت خودکار درون گالری Photos آیفون شما ذخیره می شود. در نتیجه لازم نیست که این تصویر را درون برنامه ی Photos ذخیره کنید و به همین دلیل است که در فرآیند فیلم برداری وقفه ای ایجاد نمی شود.

مطالب مرتبط