اخبار فناوری

فروش 5 میلیون نسخه از galaxy A سامسونگ در کمتر از 2 ماه

galaxya-samsung

در ماه مارس گذشته، سامسونگ شروع به فروش اخرین مدل های galaxy A متوسط و ارزان قیمت خود کرد. بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، مقام عالی رتبه ی کمپانی سامسونگ هندوستان، آقای رانجیوجیت سینگ اعلام کرده است که در کمتر از 70 روز اول بیش از 5 میلیون نسخه از این گوشی ها را به فروش رساندند و بیش از یک میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. این مدل ها از Galaxy A 10 تا Galaxy A 80 متغیر هستند و رنج قیمت گداری این مدل ها در هندوستان بین 5290 روپیه(معادل 75.11 دلار آمریکا) تا 28990 روپیه (411.59 دلار آمریکا با توجه به نرخ ارز فعلی) است.سامسونگ انتظار دارد که این سیر فروش کمپانی در سال جاری به 4 میلیارد دلار برسد.

سامسونگ یکی از معروف ترین سازندگان گوشی در هندوستان، شاهد رقیب هایی از کشور چین مثل  Xiaomi و Oppo است. که فروش چشمگیر و ارزشمندی در این کشور داشته اتد. بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده، Xiaomi  اسمارت فون برتر هند در سه ماه اول بود در حالی که سامسونگ با 23درصد سهام در جایگاه دوم قرار داشت. (با وجود کاهش 4.7 درصدی حمل و نقل در سال اخیر) با این حال همانطور که در گزارشات اخیر اشاره شد، سامسونگ بزرگترین تامین کننده ی گوشی های همراه کشور در سه ماه اول بود. و این به دلیل موفقیت مدل های Galaxy S10 , Galaxy S10E ,  و Galaxy S10+ بود. اگر مشخصات این سه پرچمدار را با نزدیک ترین پرچمدار دیگر یعنی Galaxy A80 مقایسه کنید. متوجه می شوید این مدل با توجه به مشخصات خوب، فروش بسیار خوبی داشته است.

استفاده سامسونگ از چیپست با تکنولوژی ۳ نانومتری

سری دیگری که سامسونگ برای بازگشت به مصرف کنددگان در هند استفاده میکند Galaxy M ارزان است که ساخته شده از مدل های Galaxy M10 ,Galaxy M20 و Galaxy M30 است. این مدل ها جایگزین Galaxy J line  شد و قیمت پیشنهادی سامسونگ برای این مدل ها ، بین9290 روپیه (132 دلار) تا 14990 روپیه (213دلار) است. بازار اسمارت فون های هند در سه ماه اول سال 2019 نسبت به امار مشابه سال گذشته، 7درصد افزایش یافته است.

Galaxy M30

Galaxy M30

با وجود کاهش 6 درصدی محموله ی گوشی های هوشمند در طول سه ماه از ژانویه تا مارس، همواره بازار رشد کرده است.بر اساس گزارش IDC، فروش آنلاین گوشی های هوشمند هندوستان در سه ماهه دوم سال جاری 40.2 درصد و در سه ماه اول 2018 به میزان 19.6 درصد افزایش یافته است. ميانگين فروش گوشي ها فروخته شده در اين كشور، در طول دوره 3.3درصد افزایش یافت و به 161 دلار رسید.

مطالب مرتبط