اخبار فناوری

تشویق T_mobile به استفاده از One plus 7 pro در حالیکه خودش از Apple استفاده می کند

oneplus-7pro

 یک چیز قطعی که راجع به کارشناسان اینترنتی وجود دارد این است که قطعا قصد آن ها از معرفی گوشی ها، تشویق مردم به خرید آن ها است، چرا که آن ها این گوشی ها را به صورت رایگان از کمپانی های سازنده دریافت می کنند. اما در واقعیت هیچ تضمینی وجود ندارد که آن ها از این گوشی هایی که تبلیغ می کنند استفاده کنند و شما نمی توانید متوجه این موضوع بشوید مگر این که خودشان سوتی بدهند و خودشان را لو بدهند. اخیرا یک نفر در توییتر یک چیز را توییت کرده مربوط به Kimberly Sandoval که یک کارشناس و مبلغ فروش اینترنتی گوشی های هوشمند است مبنی بر این که این شخص در زمان تبلیغ محصول One plus 7 pro که از طرف شرکت T_mobile برای او فرستاده شده بود گفته است که” من دیوانه وار عاشق این گوشی هستم ” و همینطور او اضافه کرده بود که نکته ای شاخص مورد علاقه اش در مورد این گوشی دوربین سلفی بیرون رونده اش می باشد.

این توییت، هم زمان در چهار شنبه ی گذشته با این انجام شد که خبر در دسترس قرار گرفتن گوشی One plus 7 pro در فروشگاه T_mobile  شهر سانفرانسیسکو در جراید و خبرگزاری ها منتشر شده بود. از آن زمان تا به حال سیستم خرده فروشی این گوشی که صرفا محدود به فروشگاه ها می شده است دچار تغییر و تحول شده و هم اکنون به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد و باید گفت که در همین حین این شخص ینی Sandoval یک هشتگ راه انداخت که officiallyswitchedtoandroid# که یعنی به صورت رسمی از سیستم عامل ios به خاطر مزایای این گوشی به سیستم اندورید آماده است و این ها به همراه چند عکس سلفی از او که در فروشگاه T_mobile در شهر سانفرانسیسکو منتشر شد. اما چقدر این اقدام رسمی او مبنی بر آمدن و استفاده کردن از سیستم عامل اندروید واقعیت داشت؟ در جواب باید گفت که نه خیلی چون که در توییتی که اخیرا متتشر کرده در پایین آن یک امضا مشاهده می شود که فقط می توانید شاهد این جور علامت در هنگام استفاده از گوشی های Apple باشید.

 

تشویق T_mobile به استفاده از One plus 7 pro در حالیکه خودش از Apple استفاده می کند

تشویق T_mobile به استفاده از One plus 7 pro در حالیکه خودش از Apple استفاده می کند

 

 در نهایت این توییت آبرو بَر پاک شد و دوباره بدون امضا و علامت انتهای آن دوباره پُست شد، و Sandoval  کلا اکانت توییتر خود را بست و دوباره از اول ساخت که اکانت حال حاضر او الان محافظت شده و قفل است که همه نتواند دیگر اشتباهات او را ببیند. و این به این معناست که تنها افرادی که او مجاز می داند می توانند به محتوای صفحه اش دست پیدا کنند. و همچینین چیز مشابه ای در سال گذشته راجع به Apple رخ داد، که در ابتدا توسط Brownlee توییت شد که پیام ها و پیشنهادهای انتقادی راجع به اپل داشت و محصولات سامسونگ و اندروید را به نوعی تبلیغ می کرد در حالی که در حقیقت در حال استفاده از Apple بود.

بدترین مشکلات وقتی رخ می دهد که بعد از یک بیانیه ی رسمی ثابت می شود کل قضیه دروغ بوده است به عنوان مثال سوتی و اشتباه Sandoval دقیقا زمانی معلوم شد که در هنگام تبلیغ برای استفاده از اندورید بود ولی در پایین توییتش قید شده بود که در حال استفاده از آیفون است و این واقعا شرم آور است.

برای مبلغان اینترنتی که به تبلیغ شرکت ها و محصولات آن ها می پردازند، Optic به نظر خوب نمی رسد

در حال حاضر می توان گفت شاید این افراد که دچار این اشتباهات شده اند بی گناهند چون ممکن است کسانی که این ها را توییت کرده اند دستیاران و یا نمایندگان این افراد و کسانی که از دستگاه های آیفون استفاده می کنند باشند اما در هر حال باید گفت اسم شرکتی که در هنگام توییت کردن در زیر متنی که بر خلاف آن اپتیک یا اسم شرکت است خوشایند نیست و جالب به نظر نمی رسد.

و‌ در نهایت یک مثال نهایی می خواهیم به شما بگوییم که آن در سال ۲۰۱۷ برای گوشی های pixel اتفاق افتاد، در آن زمان چند مجری بسیار معروف تلویزیونی و چند نفر سلبریتی در حال انجام تبلیغات برای این گوشی ها بودند و در ادامه توییت هایی برای تبلیغ این محصولات کردند که باز هم این بار از طرف یک دستگاه Apple توییت شده بود.

در نتیجه چقدر خوب است که اگر شما یک هشتگ و یا یک اعلان رسمی عمومی را تبلیغ می کنید بهتر است که از دستگاهی که برای آن تبلیغ می کنید برای انجام توییت مورد نظرتان استفاده کنید.

مطالب مرتبط