اخبار فناوری

فروش حق امتیاز تبلیغات در قفل صفحه نمايش گوشی های هوآوي

فروش حق امتیاز تبلیغات در قفل صفحه نمايش گوشی های هوآوي

هوآوی در حال فروش حق امتیاز تبلیغات در قفل صفحه نمايش گوشی های خود می باشد،کاربران از این اقدام هوآوی راضی نیستند

آیا این گفته ها حقیقت دارند؟ آیا همه ی این چیز ها به گوشی های هوآوی راه پیدا خواهند کرد؟ آیا این شرکت بزرگ با فروش بالای گوشی های خود هم اکنون نیازمند فروش حق امتیاز تبلیغات بر روی صفحات قفل گوشی های خود می باشد؟ بر اساس گزارشات چند سایت معتبر گفته شده است که تویيت هایی از طرف چندی از کاربران گوشی های هوآوی حاکی از این است که تعدادی از مدل های گوشی های هوآوی تحت فروش حق امتیاز صفحات اسکرین لاک برای تبلیغات به چند شرکت معاملات ملکی قرار گرفته است و کاربران این مدل گوشی ها که به نوعی از صفحه ی اسکیرین گوشی های شان به نوعی سو استفاده شده اصلا احساس رضایت نکردند که این گوشی های به ترتیب P20 Lite ،P20 ،Huawei P30 Pro ،P20Pro و Honor10 بوده اند.

 به نظر می رسد که شرکت هوآوی این اقدام جدیدش برای گرفتن تبلیعات بر روی قفل صفحه نمايش گوشی های خود را در چندین منطقه عملی کرده است مثل بریتانیا، ایرلند، هلند، نروژ، آلمان و آفریقای جنوبی. با توجه به اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن اسم این شرکت در لیست تحریمی ایالات متحده، دیگر هوآوی قادر به خرید قطعات سخت افزاری و نرم افزار های مورد نیازش از شرکت های آمریکایی نخواهد بود. گوگل، کوالکام و ARM Holdings از جمله تامین کنندگان اصلی شرکت هوآوی هستند که اعلام کرده اند که با هوآوي قطع همکاری خواهند کرد.

سيستم عامل جديد هوآوی جايگزين اندوريد

سيستم عامل جديد هوآوی 

بدون دسترسی به خدمات گوگل پلی و اندروید، هوآوی دسترسی اش را از به روز رسانی های سیستم عامل اندروید را از دست خواهد داد و همچنین دیگر نمی تواند به برنامه های اصلی و کلیدی داخل فروشگاه گوگل پلی دسترسی داشته باشد، در نتیجه ممکن است از سیستم عامل Hongmeng که ساخته ی سازندگان چینی است استفاده کند و از فروشگاه های مشابه نرم افزاری چینی که عملکردی شبیه به گوگل پلی دارند به ادامه ی همکاری بپردازد. امروزه همان طور که ما پیش بینی کرده بودیم هوآوی یک سیستم عامل توسعه یافته ی روسیه ای را به نام Aurora که از سیستم عامل Sailfish Jolla نشات گرفته شده است، بر روی گوشی های خود آزمایش می کند. این سیستم عامل از MeeGo، که سیستم عامل مبتنی بر طرح کلی است که بر روی نوکیا N9 نصب شده، تکامل یافته است. گزارش شده که شرکت هوآوی یک میلیون دستگاه با سیستم عامل Hongmeng خود و تعدادی دستگاه دیگر را با سیستم Aurora OS برای جمع آوری بازخورد ها در هر دو نسخه ارسال کرده است.

سيستم عامل جديد هوآوی جايگزين اندوريد

فروش تبليغات قفل صفحه نمايش در برخي گوشي هاي خاص شركت هوآوي

در حالی که هوآوی بزرگترین عرضه کننده تجهیزات شبکه در جهان باقی مانده است، به نظر می رسد که کسب و کار تلفن های هوشمند خود را بزرگتر خواهد کرد. همچنین باید گفت که در سال گذشته پس از تحویل 206 میلیون دستگاه از طرف شرکت هوآوی به بازار مصرفی، این شرکت در سه ماهه اول سال گذشته میزان فروش خود را بیش از 50 درصد افزایش و به 59.1 میلیون گوشی رساند. هوآوی قصد دارد تا سال آینده به بزرگترین تولید کننده ی گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود. به گفته ی سایت های معتبر پیش بینی شده که هوآوی تا سال 2020 به میزان تولید ۱۲۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند برسد و با این حال هنوز در پی فروختن امتیاز تبلیغات بر روی اسکرین لاک های صفحات نمایشگر گوشی های خود است و در پی سود و پول هر چه بیشتر است و این می تواند به یکی از تعجب انگیزترین اقدامات در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در تاریخ معاصر این شرکت ها تبدیل شود.

مطالب مرتبط