ترفند شبکه های اجتماعی

غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

آیا می دانید پاپ آپ چیست؟ پاپ آپ پنجره های تبلیغاتی هستند که همه ما آن ها را در سایت ها و در اپلکیشن های مختلف مشاهده کرده ایم، اپلکیشن تلگرام نیز مانند سایر اپلیکیشن ها از Popup پشتیبانی می کند و تبلیغات مختلف شما را به صورت اعلان Popup نمایش می دهد و با این کار سبب می شود تعداد افراد عضو در کانال و یا گروه شما افزایش می یابد. ولی برخی مواقع، ممکن است شما تمایلی به ارائه این نوع اعلان نداشته باشید. باید گفت امکان غیر فعال کردن پاپ آپ وجود دارد. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

همانطور که مشاهده کرده اید، تلگرام از ارائه اعلان یا نوتیفیکیشن Popup پشتیبانی می ‌کند. این اعلان پاپ آپ سبب می‌ شود تا هر پیام جدید در تلگرام که دریافت می شود، پنجره پاپ آپی بر روی نمایشگر دستگاه شما نمایان گردد و پیام مورد نظر را ارائه نماید. اما ممکن است نوتیفیکیشنPopup تلگرام برای شما آزار دهنده بود. بنابراین شاید مایل باشید که آن را غیر فعال نمایید!

در این مقاله به آموزش چگونگی غیر فعال سازی اعلان Popup در تلگرام (Popup Notifications) می پردازیم.

نحوه ی متوقف کردن اعلان پیام سوپرگروه را مطالعه کنید.

چگونگی غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام

برای اینکه نمایش اعلان Popup در تلگرام خود را غیر فعال کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید

گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید

در صفحه‌ای که جلوی شما نمایان شده است دو بخش مختلف را می بینید که با نام های Message notifications  و Group notifications مشخص شده‌ اند و هر یک شامل تنظیماتی مربوط به خود هستند، که مشابه یکدیگر می باشند. بخش Message notifications در واقع بخش تنظیمات اعلان پیام های فردی یا چت های تلگرام است، اما بخش Group notifications مربوط به تنظیمات اعلان برای گفتگوهای گروهی تلگرام است.

  • سپس گزینه No popup را انتخاب نمایید.
گزینه No popup را انتخاب نمایید

گزینه No popup را انتخاب نمایید

در این حالت می توانید قابلیت نمایش اعلان پاپ آپ در تلگرام برای هر یک از گفتگوهای مورد نظرتان (فردی و گروهی) را غیر فعال نمایید.

مطالب مرتبط