ترفند شبکه های اجتماعی

عدم نمایش پیام جدید تلگرام بر روی صفحه گوشی

عدم نمایش پیام جدید تلگرام بر روی صفحه گوشی

مواردی که باعث بروز عدم نمایش پیام جدید تلگرام بر روی صفحه گوشی می شود را در اینجا برای شما آورده ایم. گاهی اوقات پیام جدید تلگرامتان صدایش به گوش نمی رسد یا روی صفحه ی نمایش دیده نمی شود، حال برای رفع این مشکل شما برای دریافت پیام جدیدتان توضیحات لازم را می دهیم. دلیل این مشکل چند عامل می باشد، که باعث شده پیام تلگرام در صفحه نمایش، نمایان نشده و یا قطع صدای تلگرام باعث شده که شما از پیام جدید دوستتان بی اطلاع باشید.

عدم نمایش پیام جدید تلگرام بر روی صفحه گوشی

دلیل قطع صدای پیام تلگرام چیست؟ بهترین پیشنهاد این است که با بروز رسانی تلگرامتان بدلیل داشتن امکانات به روز، مشکل تان حل شود و امنیت آن را بیشتر کنید.

چرا صدای پیام تلگرام قطع شده است؟

برای رفع این مشکل ابتدا وارد تنظیمات گوشی شده و بعد از آن به قسمت برنامه ها وارد شوید و تلگرام را پیدا کنید و وارد تنظیمات تلگرام بروید. بر روی گزینه ی notifications یا هشدارها بزنید و مطمئن شوید که گزینه ی Allow notifications فعال است. اگر این گزینه غیر فعال باشد باعث عدم نمایش پیام دریافتی می شود.

blank

راه دوم برای مشکل عدم نمایش پیام جدید تلگرام

امکان این وجود دارد که دلیل عدم نمایش پیام، مربوط به قسمت اعلان گوشی باشد . برای چک کردن این مورد، باید وارد تنظیمات گوشی شوید بعد به قسمت notifications بروید و مانند تصویر زیر تیک تلگرام را بزنید. این روش مانند روش اول می باشد و در اندروید های 6 به بعد آمده است. این را بدانید که در صورت غیر فعال بودن این مورد در کنار هر کدام از اپ ها، باعث عدم نمایش پیام ارسالی بر روی صفحه ی نمایش، از آن اپ می شود.

ترفندی برای مخفی سازی نوتیفیکیشن ها را اینجا مشاهده کنید.

در صورتی که مشکل همچنان پا برجاست، در همین صفحه سه نقطه ی بالای گوشی و یا منوی مربوطه را باز کنید و گزینه ی Reset app preferences  را لمس کنید با این کار باعث می شوید تنظیمات کل اپ های گوشی شما ریست شود (جای نگرانی نیست، هیچ برنامه ای حذف نمی شود.)

blank

دلیل عدم نمایش پیام جدید تلگرام

برخی مواقع امکان دستکاری شدن تنظیمات اعلان وجود دارد که باعث محدود شدن ارسال اعلان گردیده است. که برای حل این مشکل به اپ تلگرام وارد شوید، به قسمت تنظیمات رفته و Notifications and sounds را لمس کنید و به پایین صفحه بیایید و گزینه Reset All Notifications را بزنید تا با این کار باعث بازنشانی تمام اعلان ها شوید و هر تغییراتی که بر روی آنها انجام داده اید به حالت اول برود. سپس بررسی کنید که در صفحه اعلان ها دو گزینه ی Keep-Alive Service  و Background Connection باید حتما روشن باشند.

blank

چک و بررسی داده ها در صفحه نمایش گوشی

به قسمت Setting ، گوشی خود بروید و گزینه ی Data Usage را لمس کنید (شاید این گزینه در Connections/Data Saver گوشی باشد) و چک کنید که غیرفعال باشد. اگر فعال است به Allow App while Data saver on رفته و تیک تلگرام را روشن کنید. این مورد به شما کمک خواهد کرد تا مصرف اینترنت خود را کم کنید.

blank

دلیل قطع صدای پیام تلگرام

در صورتی که تنظیمات Developer Options دستگاه اندرویدی شما روشن است، بهتر است آن را نیز چک کنید. برای اینکار به Settings یا تنظیمات گوشی خود بروید و در پایین صفحه گزینه Developer Options را لمس کنید ( اگر این گزینه در گوشی شما وجود ندارد، لازم به چک این مورد نیست).

حال در همین صفحه گزینه ی Don’t keep activities  را پیدا کنید و مطمئن شوید که روشن نیست و گزینه Background process limit  نیز روی Standard limit تنظیم شده است. در صورت مغایرت ، تغییرات گفته شده را انجام دهید.

blank

امیدواریم با چک کردن و انجام روش های گفته شده مشکل عدم نمایش پیام جدید تلگرامتان برطرف شود . در ضمن کلیه ی روش های گفته شده برای اندروید 6 به بعد قابل اجراست. و در صورت پایین تر بودن نسخه ی گوشی شما از اندروید 6 ، اصلا جای نگرانی نیست . چون تمامی گزینه ها گفته شده در بالا در بیشتر گوشی ها وجود دارد و فقط با کمی جستجو در گوشیتان می توانید این مشکل را برطرف کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *