اخبار فناوری

شکایت جدید صاحبان Samsung Galaxy S7

blank

گلس روی دوربین های گلکسی S7  شکسته است…

یکی از بهترین گوشی های حال حاضر که در بازار موجود است ، گوشی Samsung Galaxy S7  است. شاید یکی از قوی ترین رقبای گوشی های حال حاضر و نیز گوشی هایی که در ابتدای سال آینده به بازار عرضه می شود همین Samsung  Galaxy S7 باشد. نکته ای که بسیار باعث شگفتی و تعجب همگان شده؛ گزارش هایی از شکستگی روی گلس دوربین Samsung Galaxy S7 است.ده ها گزارش از شکستگی به شکل دایره و  بدون دلیل روی لنزهای Samsung Galaxy S7 است.

این مشکل زمانی عمومی شد که برخی از کاربران ،  از وجود یک شکستگی دایره وار در لنز دوربین گوشی های خود اطلاع دادند. این گوشی ها نو بودند و تازه از قاب گوشی در آمده بودند. این شکستگی بیشتر شبیه به شکستگی توسط یک تفنگ و یا وسیله ای مشابه با آن بوده است. کاربران می گویند که سامسونگ برای تعویض این گوشی ها هیچ تسهیلاتی را در نظر نگرفته است و قرار نیست رایگان این گوشی ها را تعویض کند.سامسونگ در پاسخ به اعتراض کاربران گفته است که کاربران خود باعث شکستگی روی لنز دوربین هایشان شده اند. در فروم سامسونگ نظرات بسیاری در مورد این دست مشکل به چشم می خورد تا جایی که تعداد افرادی که در مورد خود به خودی بودن شکستگی روی لنز دوربین هایشان صحبت کرده اند به چند ده نفر می رسد! اگر شما هم به این مشکل برخورد کردید همان لحظه با شماره 02167319 تماس بگیرید تا کارشناسان کوک موبایل که حرفه ای ترین در تعمیرات تخصصی موبایل هستند، شما را راهنمایی و کمک کنند.

جالب این جاست که این شکستگی تنها بر روی لنز دوربین پشت Samsung Galaxy S7 و آن هم به شکل دایره ای است. اعتراضات بیشتر ناشی از سرباز زدن سامسونگ از تعویض این گوشی ها است . معترضان می گویند گوشی های ما در برابر سهل انگاری ها در هنگام ساخت و قبل از خارج شدن از کارخانه گارانتی بوده است و اینکه سامسونگ زیر بار نمی رود قابل پذیرش نیست.سامسونگ صاحبان این گوشی ها را به پیدا کردن راه حلی برای تعمیر لنز دوربین تشویق کرده است و همه چیز را به خود کاربران واگذار کرده است.بعضی از کاربران حتی به تعویض گوشی ها هم فکر نمی کنند چرا که عقیده دارند تضمینی برای اتفاق افتادن دوباره این مشکل وجود ندارد.

نظرات کاربران در فروم ها و جوامع مرتبط حاکی از این واقعیت است که این دست بی توجهی ها به خواست و انتظارات مشتریان ،باعث بدنامی سامسونگ خواهد شد و وجهه ی این موبایل ساز عظیم را خدشه دار خواهد کرد.

مطالب مرتبط