اخبار فناوری

به روز رسانی دوباره نسخه ی سیستم عامل OnePlus 3

blank

نسخه ی نوقا روی اندروید ۷٫۰ گوشی های OnePlus بار دیگر به روز رسانی شد…!OnePlus به روز رسانی جدید اندروید ۷ نوقای بتا را برای OnePlus 3  عرضه کرد. OnePlus  در این نسخه ی جدید تنها چند ویژگی کوچک را به نسخه ی سیستم عامل قبلی اضافه کرده است و از بعد تغییرات می توان گفت تغییرات چشم گیر نیستند.در این به روز رسانی بیشترین تاکید OnePlus روی اصلاحات و رفع مشکل های نرم افزاری معمول در سیستم عامل قبلی بوده است. اگر شما نیز یکی از دارندگان OnePlus هستید و می خواهید سیستم عامل خود را به نسخه ی جدید آپدیت کنید ، باید بدانید که این به روز رسانی تنها برای شما برخی از بهینه سازی ها را به همراه خواهد آورد. این بهینه سازی ها شما را در استفاده از برنامه های روزانه و ماهانه خود یاری خواهد رساند.

از نقطه نظر حل مشکلات نرم افزاری، مشکل  ساعت صفحه ی اصلی گوشی که باعث قفل گوشی در حالت پرتره می شده؛بر طرف شده است . از طرف دیگر ،باگی که روی نرم افزار گوشی موبایل بود و باعث می شد گوشی بعد از صفر شدن و بالا آمدن تم پیش فرض خود را اجرا کند؛ برطرف شده است.

OnePlus عملکرد کلی سیستم را از طریق این به روز رسانی بهبود بخشیده است . سرعت Wi-Fi  ، مصرف باتری ، سرعت باز شدن گوشی از طریق حسگر اثر انگشت ، و نیز کیفیت عکس هایی که از طریق اسکرین شات گرفته می شوند ؛جز این دسته از بهبود ها می باشند.

صاحبان گوشی های OnePlus 3 می توانند با استفاده از این آپدیت و با اسکرول کردن صفحه نمایش خود اسکرین شات هایی بلندت ر و با سایز بزرگنتری را بگیرند.آخرین نسخه از آپدیت نوقا ، که هم شامل OnePlus 3 و هم گوشی سریعتر آن OnePlus 3T می باشد ، در آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ ارایه گردیده است . با این روندی که OnePlus برای آپدین سیستم عامل های گوشی های جدید خود در پیش گرفته است ، به نظر می رسد به زودی باز شاهد ارایه ی نسخه ی آپدیتی جدید برای گوشی های پیشرو OnePlus باشیم.

مطالب مرتبط