ترفند اندروید

ساخت گیمر آیدی در اندروید

blank

بازی‌‌های رایانه‌ای به یکی از منابع سرگرمی برای بسیاری از افراد با گروه‌های سنی متفاوت تبدیل شده است. این بازی‌ها به دلیل در دسترس بودن در هر مکان و هر زمانی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی‌ها امکان اجرای آن به صورت گروهی، بدون حضور بازیکنان آن به صورت فیزیکی است. فضای مجازی این اجازه را می‌دهد تا کاربران دستگاه‌ هوشمند اندرویدی در هر مکان و زمانی با افراد مختلف از نقاط مختلف جهان با یکدیگر بازی کنند.این بازی‌ها در سیستم اندروید دارای امکانات بسیار زیادی هستند که به کاربران آن اجازه می‌دهد تا با توجه به سلایق خود تغییراتی را در آن‌ها ایجاد کرده و بر طبق نظر خود فضای بازی را تنظیم کنند. شرکت‌های بازی‌سازی مختلف برای اینکه با کاربران خود ارتباط داشته باشند، روش‌های مختلفی را اتخاذ کرده‌اند. یکی از روش‌های معمول برقراری ارتباط مابین بازیکنان بازی‌های مجازی و شرکت سازنده بازی پیام‌ الکترونیکی است.یکی دیگر از روش‌های برقراری ارتباط با استفاده از گیمر آیدی است.

با نصب برنامه گیمر آیدی دیگر نیازی به استفاده از ایمیل یا جیمیل برای برقراری ارتباط با شرکت‌های بازی‌ساز نیست.

شما می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به بازی خود را از طریق گیمر ایدی دریافت کنید. در ادامه به آموزش تصویری ساخت گیمر ایدی در اندروید و تغییر آن خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانید گیمر آیدی خود را ایجاد کنید، باید آخرین نسخه از برنامه گوگل گیم سرویس را نصب کنید. با این روش می‌توانید برای خود جیمیلی جدید برای بازی‌های خود ایجاد کنید.

در مرحله اول وارد برنامه Play Game شده و از قسمت بالای منوی صفحه جیمیل جدیدی که می‌خواهید برای آن گیمر آیدی داشته باشید را انتخاب کنید.

ساخت گیمر آیدی در اندروید

ساخت گیمر آیدی در اندروید

ساخت گیمر آیدی در اندروید

ساخت گیمر آیدی در اندروید

پس از انجام مراحل گفته شد، صفحه‌ای مشابه با صفحه زیرین باز می‌شود که باید در آن صفحه گزینه Next را انتخاب کنید.

ساخت گیمر آیدی در اندروید

ساخت گیمر آیدی در اندروید

 

در مرحله بعدی شما بایدگیمر آیدیخود را وارد کنید. دو تیک در قسمت پایین صفحه باز شده، وجود دارد که تیک اول برای اجازه استفاده دیگران از گیمر آیدی شما از بخش ایمیل است و تیک دوم مربوط به اجازه مشاهده مشخصات بازی شما با استفاده از گیمر آیدی توسط دیگران است. بهتر است برای حفظ حریم شخصی خود در بازی هر دو تیک را بردارید. سپس گزینه Sign in را انتخاب کنید. دقت کنید که شما نباید گیمر آیدی‌ای را که قبلا انتخاب کرده‌اید دوباره انتخاب کنید.

ساخت گیمر ایدی در اندروید

ساخت گیمر ایدی در اندروید

در تیم مرحلهگیمر آیدی شما ساخته شده است. برای اینکه بتوانید گیمر آیدی خود را تغییر دهید فقط کافی است جیمیلی که با آن حساب کاربری ساخته‌اید را انتخاب کرده و از بالای صفحه علامت مداد را همانند شکل زیر انتخاب کنید.

ساخت گیمر ایدی در اندروید

ساخت گیمر ایدی در اندروید

حال می‌توانید گیمر آیدی خود را تغییر دهید.

مطالب مرتبط