ترفند شبکه های اجتماعی

ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message)

ریپلای پیام در تلگرام

برخی مواقع در حین چت در یک گفتگوی خصوصی و یا یک گروه دوستانه چند پیام پشت سرهم دریافت می کنید و وقتی پاسخ پیام ها را می دهید کاربر گفتگوی خصوصی یا کاربران گروه نمی دانند که پاسخ داده شده مربوط به کدام پیام است. در این حالت یکی از قابلیت‌ های جالبی که در تلگرام وجود دارد، مربوط به امکان ریپلای کردن پیام ها یا ارسال پاسخ مستقیم برای پیام مورد نظر است. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ ریپلای (Reply) پیام در تلگرام

از ویژگی های مهم و کاربردی در تلگرام، امکان ریپلای پیام ها می باشد. بدین معنی که شما پاسخ مستقیمی برای آن پیام ارسال می‌ کنید و به این شکل مشخص می‌ شود که مخاطب شما چه کسی و پاسخ کدام پیام شما را داده است. این ویژگی در گفتگوهای گروهی می‌تواند به مراتب کاربردی تر بوده و ضرورت آن بیشتر به چشم می آید.

بنابراین با ما باشید تا به آموزش چگونگی ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) بپردازیم.

چگونگی ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message)

عمل ریپلای پیام در تلگرام به راحتی قابل انجام است. برای اینکه بتوانید در پنجره گفتگوهای فردی یا گروهی پاسخ مستقیم پیام کاربری را بدهید می توان از دو روش استفاده کرد. روش اول به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مورد نظر خود که می‌تواند مربوط به یک گفتگوی فردی یا گروهی باشد، مراجعه نمایید.
  • در بین پیام های آن گفتگو، پیام مورد نظرتان را که قرار است برای آن پاسخ ارسال نمایید را جستجو کنید و یک بار آن را لمس کنید.
  • در این بخش در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Reply را انتخاب کنید. دقت کنید در این حالت پیام انتخاب و هایلایت نمی شود.
  • در پاسخ پیام مورد نظر، پیام خود را تایپ نمایید و بر روی آیکون ارسال بزنید.
ریپلای پیام

ریپلای پیام

نحوه ی پین کردن پیام در تلگرام را مطالعه کنید.

با انجام مراحل بالا به راحتی می توانید ریپلای کرده و پاسخ پیام مورد نظر خود را به طور مستقیم بدهید. ولی برای انجام این کار، روش دیگری نیز وجود دارد. روش دومی که بدین منظور می‌توان از آن استفاده کرد به صورت زیر است:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مورد نظر خود که می‌تواند مربوط به یک گفتگوی فردی یا گروهی باشد، مراجعه نمایید.
  • در بین پیام های آن گفتگو، پیام مورد نظرتان را که قرار است برای آن پاسخ ارسال نمایید را جستجو کنید و انگشت خود را بر روی آن قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک را احساس نمایید.
  • در این بخش، آیکون فلش رو به سمت چپ موجود در منوی فوقانی صفحه را انتخاب کنید.
  • در پاسخ پیام مورد نظر، پیام خود را تایپ نمایید و بر روی آیکون ارسال بزنید.
نحوه ی ریپلای در تلگرام

نحوه ی ریپلای در تلگرام

پس همانطور که مشاهده کردید، از طریق هر یک از دو روش بالا می توانید به ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message)  بپردازید. در هر زمان که بخواهید به هر دلیل پیام انتخاب شده به منظور ریپلای را لغو کنید، باید پس از انتخاب پیام در مرحله تایپ پاسخ، آیکون ضربدر موجود در آن پیام در بالای فیلد تایپ را لمس کنید.

آموزش ویدئویی چگونگی ریپلای پیام در تلگرام

blank

مطالب مرتبط