اخبار فناوری

رکورد بالای فروش گوشی جدید شیائومی K40 در پنج دقیقه

رکورد بالای فروش گوشی جدید شیائومی K40 در پنج دقیقه

گوشی موبایل جدید شیائومی در 5 دقیقه اول فروش خود بیش از مرز 300 هزار دستگاه گذشت. این گوشی که به تازگی رونمایی شده است با قابلیت های پرچمداران شیائومی ولی با قیمتی اقتصادی تر توانست فروش خیلی خوبی را به ثبت برساند. سیاست های درست شرکت شیائومی برای رقابت با برندهای معتبری مثل اپل و سامسونگ باعث شده است که پرچمداران این شرکت هم مانند میان رده های این برند از فروش بالایی برخوردار باشند. سری K شیائومی از ابتدای ورود به بازار توانست جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد. این مطلب در مورد کی 40 هم تکرار شد.

فروش 300 هزار نسخه از ردمی کی 40 شیائومی در 5 دقیقه

فروش 300 هزار نسخه از ردمی کی 40 شیائومی در 5 دقیقه

رونمایی شیائومی از گوشی های سری K40

شیائومی به تازگی گوشی های سری K40 معرفی کرده است. در چند سال گذشته گوشی های موبایل شیائومی سری ردمی K از پر طرفدارترین گوشی های موبایل شیائومی بوده است. دلیل این امر هم به خاطر کیفیت بالا و قیمت اقتصادی این گوشی محسوب می شود. این سری گوشی موبایل شیائومی در سه مدل گوشی موبایل Redmi K40، گوشی موبایل Redmi K40 Pro و گوشی موبایل Redmi K Pro Plus عرضه شده است. نکته جالب توجه در هر سه مدل این است که این تلفن های هوشمند شیائومی از نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کنند.

ضمن اینکه دوربین سلفی در هر سه مدل گوشی کی 40 شیائومی 20 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند که به معنی کیفیت بالای عکس های سلفی توسط این گوشی ها می باشد. ضمن اینکه این سه مدل گوشی موبایل از باتری 4520 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات استفاده خواهند کرد. در کل می توان گفت اعضای خانواده ردمی کی 40 اشتراکات ظاهری زیادی با هم دارند اما تفاوت های این سه مدل گوشی موبایل در ویژگی های سخت افزاری و دوربین آنها می باشد.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40

در گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شده است که تقریبا همان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس محسوب می ‌شود. تفاوت این دو تراشه در سرعت آنها می باشد که سرعت Snapdragon 870 کمی بیشتر از مدل قبلی می باشد. اگرچه این تراشه قدرت رقابت با اسنپدراگون ۸۸۸ را ندارد، اما در هر صورت نمی ‌توان قدرت زیاد آن را نادیده گرفت و از پس انجام کارهای مختلف مانند اجرای بازی ‌های سنگین به خوبی بر می ‌آید. گوشی شیائومی ردمی کی 40 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند ولی مانند دو گوشی دیگر این خانواده، در کنار آن از سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro

تراشه به کار رفته در ردمی کی 40 پرو از نوع اسنپدراگون 888 است. در حال حاضر این تراشه از قدرتمندترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی موبایل است و می تواند تجربه عملکردی خوبی را برای کاربر رقم بزند. این گوشی موبایل از فناوری وای فای 6E پشتیبانی خواهد کرد. پنل سه گانه دوربین اصلی در این مدل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو 5 مپاپیکسل بهره می برد.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi K40 Pro

معرفی گوشی موبایل شیائومی K40 Pro Plus

پنل دوربین گوشی شیائومی K40 Pro Plus هم مانند مدل پرو یک پنل سه گانه است که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. تفاوت این مدل با شیائومی Redmi K40 Pro این است که در مدل پرو دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و حافظه رم کمتری از مدل پروپلاس دارد.

معرفی گوشی موبایل شیائومی K40 Pro Plus

معرفی گوشی موبایل شیائومی K40 Pro Plus

قیمت گوشی های موبایل شیائومی سری K40

استقبال بالا از این سری از گوشی شیائومی به طور قطع به خاطر قیمت مناسب با توجه به سخت افزار است. هرچند شیائومی مشخص نکرده است که آمار 300 هزار فروش این سری در کدام مدل ها بیشتر بوده است. اما پیش بینی می شود ردمی کی 40 پروپلاس با توجه به سخت افزار قدرتمندتری که دارد فروش بالاتری از مدل های دیگر هم داشته باشد. مشابه این سخت افزار و قیمت را در هیچ گوشی هوشمند دیگری نخواهید یافت.

قیمت اولیه گوشی Xiaomi Redmi K40 Pro Plus برای حافظه رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابیت 573 دلار در نظر گرفته شده است. گوشی Xiaomi Redmi K40 Pro با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 از 434 تا 511 دلار قیمت گذاری شده است. مدل ارزان تر این سری هم مدل استاندارد Xiaomi Redmi K40 از 310 دلار برای رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت آغاز خواهد شد.

قیمت گوشی های موبایل شیائومی سری K40

قیمت گوشی های موبایل شیائومی سری K40

این گوشی با دو حافظه رم دیگر 8 و 12 گیگابایت هم عرضه می شود و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت را هم پوشش خواهد دا. قیمت این مدل تا 418 دلار ارزش گذاری می شود که برای این سخت افزار بسیار اقتصادی است. مدل های جدید از گوشی شیائومی در سال .2021 به سری ردمی کی 40 محدود نمی شود و این برند گوشی های هوشمند دیگری را به بازار روانه کرده و خواهد کرد و چندی پیش گوشی شیائومی ردمی می 11 به طور رسمی رونمایی شد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *