ترفند شبکه های اجتماعی

ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام  

blank

عناوین این مقاله

اینستاگرام امکان ارسال عکس و ویدئو برای دوستان را به صورت دایرکت و مستقیم فراهم کرده‌است. کاربر در آخرین ورژن برنامه اینستاگرام می‌تواند به راحتی عکس‌های موجود در دایرکت خود را ذخیره کند.اگر شما نیز می‌خواهید عکس موجود در دایرکت اینستاگرامتان را ذخیره کنید، با ما همراه شوید. در این مقاله چگونگی ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

نکته: اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن برنامه را نصب کرده‌اید.

ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام

1.ابتدا برنامه را باز کنید و به دایرکت مورد نظرتان بروید. اکنون کافی است برای چند ثانیه عکس موردنظرتان را لمس کنید. اکنون با کلیک بر روی گزینه Save می‌توانید عکس را ذخیره کنید.

ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام

ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام

2.عکس مورد نظر در حافظه گوشیتان در مسیر OGMods>OGinsta ذخیره خواهد شد.

شما نیز  میتوانید جهت کسب اطلاع در مورد ذخیره عکس های پیج اینستاگرام به پست ” ذخیره ودانلود عکس های پیج  instagram ” مراجعه نمایید.

 

سوالات متداول- ذخیره عکس در دایرکت اینستاگرام

1- چگونه می توانم عکس های دلخواه خود در دایرکت اینستاگرام را ذخیره کنم؟

اگر می خواهید عکس و یا چیزی را از قسمت دایرکت اینستاگرام خود ذخیره کنید، انگشت خود را روی عکس قرار داده و نگه دارید تا گزینه save ظاهر شود. روی این گزینه ضربه بزنید تا عکس شما ذخیره شود.

2- آیا وقتی که یک ویدئو را در دایرکت اینستاگرام ذخیره می کنید، به فرد مقابل اطلاع داده می شود؟

خیر، اینستاگرام وقتی عکس و یا ویدئویی را از دایرکت ذخیره می کنید، اقدام شما را به طرف مقابل اطلاع نمی دهد.

3- چگونه یک ویدئو دایرکت را در اینستاگرام ناپدید کنیم؟

در اینستاگرام این امکان وجود دارد که کاربر بتواند عکس و یا ویدئو ناپدید شونده را به صورت یا پیام گروهی و یا پیام شخصی ارسال کند. وقتی که شخصی یک تصویر و یا ویدئو ناپدید شونده را باز می کند، پیام دیگر در صندوق ورودی شما نیست مگر اینکه امکان جواب به پیام شما وجود داشته باشد.

4- آیا می توان پیام های دایرکت اینستاگرام را ذخیره کرد؟

یک مخاطب اینستاگرام خاص را انتخاب کنید که با او در دایرکت پیام رد و بدل کرده اید و اکنون می خواهید انها را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. گزینه «Export» را انتخاب کنید، اکنون یک فایل پی دی اف از پیام های دایرکت اینستاگرام شما تولید می شود. فایل PDF اکسپورت شده پیام های اینستاگرام خود را باز کنید و در بخش مشاهده پی دی اف، گزینه «Print» را انتخاب کنید تا مکالمات و گفتگوهای شما چاپ شود.

5- اینستاگرام تا چه مدت پیام های دایرکت را ذخیره می کند؟

اینستاگرام معمولاً به مدت 90 روز پیام های دایرکت را نگه می دارد و بعد از این مدت، داده ها و اطلاعات و پیام ها را به طور کامل حذف می کند. برخی از کاربران که جنبه امنیتی استفاده از برنامه های شبکه اجتماعی برایشان مهم است، این مشکلات مشابه را در سرویس های دیگر مثل توئیتر تجربه کرده اند.

6- آیا برای ذخیره عکس و یا ویدئو در دایرکت اینستاگرام باید از برنامه شخص ثالث استفاده کنم؟

اگر می خواهید ویدئو و یا عکسی را که از طریق دایرکت برای شما ارسال شده است را دانلود کنید، می توانید از تعداد محدودی از ابزارها و برنامه های شخص ثالث استفاده کنید. یکی از بهترین برنامه ها برای ذخیره فیلم و عکس از دایرکت اینستاگرام Direct Saver – Insta Downloader است.

7- آیا امکان دانلود ذخیره ویدئوهای دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر وجود دارد؟

در به روزرسانی های اخیر اینستاگرام، در چندین مرحله ساده امکان ذخیره کردن محتوای به اشتراک گذاشته وجود دارد. روی چت مورد نظر که در آن ویدئو ارسال شده است و می خواهید آن را ذخیره کنید ضربه بزنید. انگشت خود را روی ویدئو دلخواه خود قرار دهید و نگه دارید، گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

8- آیا می توانم ویدئوهای اینستاگرام را در گوشی آیفونم ذخیره کنم؟

روی گوشی آیفون خود اینستاگرام را باز کنید، انگشت خود را به سمت راست کشیده و وارد تنظیمات ویدئو شوید. در اینجا آیکن تنظیمات در سمت چپ گوشه بالا دیده می شود. روی آن ضربه بزنید و به سمت پایین اسکرون کنید تا گزینه saving را ببینید. اکنون با ضربه روی آن دکمه کشویی در کنار آن را فعال کنید و ویدئو را در camera roll ذخیره کنید.

9- چرا در اینستاگرام نمی توانم هیچ عکس و یا ویدئویی را ذخیره کنم؟

در صورت مشاهده این مشکل، برنامه اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید. با این کار ممکن است گزینه ذخیره عمل کند. این راه حل ممکن است در برخی از گوشی ها درست عمل نکند.

10- چرا پیام دایرکت ایسنتاگرام دیده نمی شود؟

یکی از دلایلی که باعث می شود پیام دایرکت اینستاگرام دیده نشود، بلاک شدن است. وقتی کسی شما را در اینستاگرام بلاک می کند، تمام گفتگوهای بین شما به طور خودکار محو خواهند شد. همچنین اگر کسی شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد، در بخش جستجو نمی توانید اکانت آنها را ببینید.

11- آیا پیام های دایرکت اینستاگرام منقضی می شود؟

به خاطر داشته باشید که تنها امکان ارسال عکس ها و ویدئوهای ناپدید شونده به افرادی که شما را دنبال می کنند وجود دارد و آنها نیز می توانند این گونه فیلم ها و عکس ها را برای شما ارسال کنند، این عکس ها پس از باز و مشاهده شدن، حذف خواهند شد. اما سایر پیام های دایرکت اینستاگرام حداقل برای مدت مثلاً سه ماهه حذف نخواهند شد.

12- آیا می توان عکس های اینستاگرام افراد دیگر را ذخیره کرد؟

به خاطر مشکلات کپی رایت بسیار دقیق، اینستاگرام در خود برنامه، به شما اجازه دانلود عکس های افراد دیگر را نمی دهد. برای دانلود هر عکسی در اینستاگرام، آن را در یک زبانه و مرورگر جدید باز کنید.

مطالب مرتبط