ترفند شبکه های اجتماعی

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

با گسترش پیام‌رسان‌های مختلف و توسعه استفاده از آن‌ها، به کارگیری امکانات آن‌ها و یا عضویت در گروه‌های مختلف مسئله بسیار مهمی شده است. برای دسترسی به سوپر گروه ها باید نحوه دریافت لینک آن‌‌ها را بدانید. در ادامه به نحوه عضویت در سوپر گروه ها و دریافت لینک آن‌ها خواهیم پرداخت.

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

سوپر گروه تلگرام

پیام رسان تلگرام را بر روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. آیکون این برنامه معمولا بر روی صفحه دستگاه اندروید شما وجود دارد. برای دریافت جدیدترین لینک‌های تلگرام باید ادمین آن گروه تلگرامی باشید. اگر شما ادمین سوپر گروه  تلگرامی نیستید، باید از فردی که ادمین سوپرگروه است و یا لینک آن سوپرگروه را دارد درخواست کنید تا شما را در آن گروه عضو کند.

  • بر روی لینک سوپر گروهی که می‌خواهید در آن عضو شوید کلیک کنید. این کار باعث باز شدن سوپرگروه  برای شما خواهد شد.
  • بر روی نام سوپر گروه  کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Add memeber کلیک کنید. این کار باعث باز شدن شماره تماس‌های شما می‌شود.
  • در ادامه بر روی گزینه invite to Group via a link کلیک کنید. لینک مورد نظر خود را در صفحه نمایش انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.

بر روی گزینه Share Link برای به اشتراک‌گذاری آن لینک با دیگران کلیک کنید. این کار فهرستی از برنامه‌های کاربردی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آدرس اینترنتی را با دیگران به اشتراک بگذارید در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه‌ای که قصد به اشتراک‌گذاری آن را دارید انتخاب کنید. با انجام این کار پیغام جدیدی برای شما ارسال خواهد شد و یا اینکه برنامه کاربردی انتخاب شده ارسال می‌شود. شما می‌توانید لینک مورد نظر را کپی کرده و آن را بر روی برنامه‌ کاربردی دیگر جایگذاری کنید و یا آن را در قسمت مربوط به لینک قرار دهید.

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

دریافت لینک سوپر گروه تلگرام

دریافت لینک سوپر گروه‌های عمومی

  • پیام رسان تلگرام را بر روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید.
  • سوپرگروهی را که می‌خواهید لینک آن را دریافت کنید انتخاب کنید. این کار می‌تواند سوپر گروه را برای شما فعال کند.

بر روی نام دریافت لینک سوپر گروه تلگرام  کلیک کنید. نام لینک مورد نظر بر روی صفحه نمایش دستگاه اندروید شما ظاهر خواهد شد. این کار پروفایل سوپر گروه را برای شما فعال می‌کند. در این صورت شما لینک دعوت به سوپرگروه را دریافت خواهید کرد. لینک سوپر گروه به این شکل آشکار می‌شود. t.me/groupname

  • انگشت خود را بر روی لینک مورد نظر خود نگه داشته و آن را کپی کنید. بعد از کپی کردن، آن را بر روی برنامه کاربردی منتقل کنید.

برای انتقال آن، انگشت خود را بر روی محلی که برای لینک سوپرگروه در نظر گرفته‌اید نگه دارید و لینک مورد نظر را به آن محل منتقل کنید. حال می‌توانید در سوپرگروه مورد نظر عضو شده و لینک آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیام رسان تلگرام جهت رمز گذاری این پیام رسان به پیج آموزش رمز گذاری پیام رسان تلگرام مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط