رپورتاژ آگهی

خرید موبایل قسطی از بای قسط

خرید موبایل قسطی از بای قسط

این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌های هوشمند، خرید اقساطی این گوشی‌ها در بازار بسیار رواج یافته است. زیرا کمتر کسی می‌تواند یک گوشی هوشمند جدید و باکیفیت را به صورت نقدی خریداری نماید و به ناچار به سراغ خرید موبایل قسطی می‌روند که هم می‌تواند به‌صرفه باشد هم نه. شرکت‌ها و وب‌سایت‌های مختلفی امکان خرید قسطی گوشی هوشمند را برای کاربران فراهم نموده‌اند اما دارای شرایط سختی هستند که کمتر کسی می‌تواند به سراغ آن‌ها برود. اما مجموعه بای قسط امکانی را فراهم نموده تا کاربران بتوانند با قیمتی مناسب و به صورت اقساطی به خرید گوشی هوشمند مدنظر خود بپردازند. اگر می‌خواهید با شرایط خرید موبایل قسطی از بای قسط بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

چرا بای قسط را برای خرید موبایل قسطی انتخاب کنیم؟

فروشگاه اینترنتی بای قسط https://www.buyghest.com/ یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید برای خرید انواع کالای اقساطی با شرایط ویژه به آن مراجعه کنید. این فروشگاه آنلاین در سال 1400 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و به ارائه خدمات حوزه فروش اقساطی و اعتباری کالا به شکل آنلاین در فضای مجازی و بستر اینترنت پرداخت.

استقبال بی‌نظیری که از خدمات این مجموعه توسط کاربران صورت گرفت موجب شد که این مجموعه با سرعت بیشتری فعالیت خود را توسعه دهد و با تامین کنندگان کالا اعم از تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان بیشتری همکاری کند تا به این ترتیب مردم به راحتی بتوانند از طریق بای قسط به صورت اقساطی به خرید کالاهای مورد نیاز خود بپردازند.

خرید اقساطی انواع گوشی موبایل و لپ تاپ از بای قسط با توجه به نوسانات قیمت کالا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد. این مجموعه با برترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع گوشی همراه و لوازم الکترونیکی مانند برندهای سامسونگ، اپل و شیائومی همکاری دارد. می‌توانید به راحتی با اطمینان از اصل بودن کالا به خرید اقساطی گوشی سامسونگ، اپل و … مورد نظر خود از بای قسط بپردازید. این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود با شرایط مناسبی گوشی‌های موبایل را به صورت قسطی و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

شرایط خرید موبایل قسطی از بای قسط

شرایط خرید موبایل قسطی از بای قسط

شرایط خرید موبایل قسطی از بای قسط

فروشگاه اینترنتی بای قسط تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند شرایطی را فراهم نماید که تمامی افراد بتوانند به صورت اقساطی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند. یکی از طرح‌های بای قسط خرید اقساطی گوشی شیائومی، اپل و سامسونگ بدون پیش‌پرداخت و بازپرداخت تا 24 ماه است. این شرایط بسیار عالی و بی‌نظیر است. توجه داشته باشید که قیمت درج شده و به‌روز انواع گوشی همراه موجود در سایت قیمت نقدی محصولات هستند و با انتخاب گزینه اقساطی و تعیین تعداد اقساط قیمت نهایی و مقداری که هرماه باید پرداخت کنید مشخص می‌شود و به این ترتیب به راحتی می‌توانید به خرید گوشی همراه بپردازید.

روش دیگر خرید اقساطی اپل و سایر گوشی‌های هوشمند از بای قسط خرید چکی است. در این روش می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان از تسهیلات این مجموعه با ارائه مدارکی استفاده نمایید. از جمله این مدارک می‌توان به چک صیادی (بنفش)، گواهی کد پستی، تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، اعتبارسنجی آیس، گواهی ثنا، پرینت گردش حساب متصل به دسته‌چک و … اشاره نمود.

با ارائه مدارک ذکر شده می‌توانید از طرح خرید قسطی موبایل از بای قسط استفاده کنید و دیگر مجبور نشوید برای خرید موبایل تا زمانی که پول شما تکمیل شد صبر کنید. با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت روزانه تمامی محصولات خرید قسطی موبایل می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

آیا خرید اقساطی گوشی همراه کار عاقلانه‌ای است؟

آیا خرید اقساطی گوشی همراه کار عاقلانه‌ای است؟

آیا خرید اقساطی گوشی همراه کار عاقلانه‌ای است؟

شاید برای خیلی از کاربران این سوال پیش بیاید که خرید موبایل قسطی آیا کار عاقلانه و منطقی است؟ آیا بهتر است هنگامی که تمام پول محصول را در دسترس داریم برای خرید اقدام کنیم یا همیشه کالای مورد نیازمان را به صورت اقساطی خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت اگر مشکلی بابت پرداخت نقدی و یکجا هزینه گوشی هوشمند ندارید بهتر است که به صورت نقد آن را خریداری نمایید و دیگر وارد شرایط اقساطی و سود ماهیانه نشوید و محصول را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نمی‌توانید به خرید نقدی محصول بپردازید و در چنین شرایطی خرید اقساطی موبایل می‌تواند بهترین گزینه ممکن و کاملا به صرفه باشد. اما به طور کلی اگر به هر علتی می‌خواهید به خرید اقساطی موبایل بپردازید حتما یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید و به میزان سودی که فروشنده جهت خرید اقساطی برای شما در نظر گرفته توجه داشته باشید. ایده‌آل‌ترین شرایط پرداخت 30 الی 50 درصد به عنوان پیش‌پرداخت و 15 درصد سود اقساط گوشی است.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی بای قسط در خرید قسطی بهترین شرایط را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا بتوانند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و سود کم گوشی هوشمند مورد نظر خود را خریداری کنند. بنابراین خرید موبایل قسطی از بای قسط با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای مشتریان تصویب نموده می‌تواند یکی از بهترین روش‌های ممکن خرید گوشی به صورت اقساطی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی گوشی همراه از این مجموعه کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کنید و با دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان فروش بای قسط و اطلاع از طرح‌های مختلف فروش قسطی آن‌ها سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت درب منزل به همراه گارانتی تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *