ترفند اندروید

حذف اکانت Google Allo در اندروید

blank

در سال‌های اخیر استفاده از پیام‌رسان‌ها در بین کاربران برنامه‌های کاربردی رو به افزایش بوده است. شرکت‌های مختلف برای رقابت با یکدیگر پیام‌رسان‌های مختلف با امکانات متنوع را به بازار عرضه کرده‌اند. این پیام‌رسان‌ها ایجاد ارتباط را آسان‌تر کرده و به دلیل در دسترس بودن آن‌ها کاربرد بسیار زیادی دارند. استفاده از پیام‌رسان‌ها مستلزم آگاهی از امکانات و چگونگی عملکرد آن است. یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران با آن درگیر هستند عدم امکان تایپ کردن پیام در تمامی شرایط است. تایپ کردن امری وقت‌گیر و در برخی از موارد به دلیل طولانی شدن ارتباط ملال‌آور است.شرکت گوگل که در زمینه‌های مختلفی پیشگام است دست به طراحی پیام‌رسانی به نام Google Allo کرده است.

این پیام‌رسان امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است و همین امر موجب محبوبیت آن در بین کاربرانش شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این پیام‌رسان امکان پاسخ‌گویی هوشمند آن است.

بدین صورت که شما می‌توانید بدون تایپ کردن با دیگران ارتباط برقرار کنید. برای این کار شما می‌توانید از عکس‌های دلخواه و متنوعی که در این پیام‌رسان وجود دارد استفاده کنید. به دلیل اینکه این برنامه از فناوری منحصر به فردی استفاده کرده و شرکت معتبری مانند گوگل آن را طراحی کرده است، استفاده از آن بسیار امن بوده و نیازی به نگرانی در مورد اطاعات شخصی شما وجود ندارد.

ممکن است شما بخواهید این پیام‌رسان را از روی دستگاه هوشمند خود حذف کرده و اکانت آن را برای همیشه پاک کنید. برای این کار می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

برای این کار باید در ابتدا آخرین نسخه از برنامه گوگل الو Google Allo را دانلود کرده و بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید. پس از نصب آخرین نسخه برنامه آن را بر روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. همانند شکل از قسمت بالای صفحه به بخشSetting  مراجعه کنید.

حذف اکانت Google Allo در اندروید

حذف اکانت Google Allo در اندروید

حذف اکانت Google Allo در اندروید

حذف اکانت Google Allo در اندروید

در مرحله آخر از قسمت پایین صفحه Unregister phone number را انتخاب کنید تا اکانت شما در برنامه غیر فعال شود.

حذف اکانت Google Allo در اندروید

حذف اکانت Google Allo در اندروید

با این کار اکانت گوگل الو در اندروید برای همیشه حذف می‌شود.

مطالب مرتبط