ترفند آیفون

تم بارش برف در آیفون و آیپد

blank

در حال حاضر بسیاری از کشورها در تعطیلات زمستانی سال نو میلادی به سر می برند. رفته رفته با جهانی شدن کشورها، تمامی کشورهایی که حتی کریسمس در فرهنگ آنها جایی نداشته است دوست دارند در مراسم مربوط به آن شرکت کنند.  زمستان فصلی است که با آوردن نام آن به یاد بارش برف می افتیم. بسیاری از ایرانیان هم دوست دارند در کنار تزئین کردن خانه هایشان و همراهی با مسیحیان جهان،  می‌توانند در آیفون خود نیز تزئینات کوچکی برای فوق العاده ترین زمان سال ایجاد کنند. شما می‌توانید یک قاب قرمز بخرید، تصویر پس زمینه با تم زمستان انتخاب کنید، یک آهنگ زنگ متناسب با کریسمس دانلود کنید و یا در آخر یک بارش برف مجازی را روی صفحه ی گوشی موبایل آیفون و آیپدتان ایجاد کنید.

شاید هر کسی با شنیدن ترفندی برای عوض کردن تم آیفون فکر کند که دستگاهش را باید جلبریک کند.  در این ترفند قصد داریم روشی برای عو کردن تم آیفون و آیپد ارائه دهیم که در آن خبری از  جلبریک کردن دستگاه نیست. اپل به تازگی برنامه‌ی Apple Store را به نسخه ی 4.4 آپدیت کرده است. هدف اصلی این آپدیت بهبودهایی متناسب با iOS 11 بوده است؛ اما ما با یک گشت و گذار ساده در برنامه های اپل استور نسخه جدید، یک ترفند کوچک را برای شروع بارش برف در آیفون شما پیدا کردیم. به خواندن مقاله ادامه دهید و ببینید که چگونه می توانید این کولاک شدید را روی آیفون و آیپد خود آغاز کنید.

چگونگی ایجاد بارش برف را در آیفون‌ 

  1. اپلیکیشن Apple Store را به آخرین ورژن یعنی همان نسخه ی Apple Store 4.4  آپدیت کنید.
  2. اپلیکیشن Apple Store را باز کنید.
  3. روی علامت جست‌و‌جو در گوشه ی بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.
  4. عبارت “Let it snow” را تایپ کنید . به همین راحتی توانسته اید حالت زمستان را روی آیفون و آیپد خودتان فعال کرده‌اید. به گشت و گذار در برنامه ادامه دهید و از بارش برف لذت ببرید. متأسفانه این کولاک به محض بیرون آمدن از این اپ متوقف می‌شود.

البته با بازگشت شما به اپ دوباره بارش برف از سر گرفته می‌شود مگر اینکه اپ را به طور کامل ببندید یا آیفون‌تان را ری‌استارت کنید.

خلاصه اینکه:

شما می توانید بدون جلبریک کردن آیفون و آیپد خود و تنها با استفاده از امکانات نسخه ی جدید Apple Store تم بارش برف را روی دستگاه خود فعال کنید و با زمستان همراه شوید. در این پست نحوه ی فعال سازی این ترفند را آموزش داده ایم.

مطالب مرتبط