ترفند شبکه های اجتماعی

تغییر بازه زمانی قفل خودکار تلگرام

تغییر بازه زمانی قفل خودکار تلگرام

در صورت استفاده از قابلیت Passcode Lock تلگرام، که مربوط به قفل شدن خودکار تلگرام است، شما می‌توانید برای آن بازه زمانی تعیین کنید. بازه زمانی قابلیت نامبرده، بین یک دقیقه تا پنج ساعت قابل تغییر می باشد. در این مقاله مطالب خلاصه و مفیدی جهت آموزش چگونگی تغییر بازه زمانی قفل شدن خودکار تلگرام قرار داده ایم. ما را در مطالعه  ادامه ی مطالب همراهی کنید.

مقدمه ی تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام

زمانی که قابلیت Passcode Lock را فعال می‌ کنید، برای قفل شدن خودکار تلگرام بازه زمانی مشخصی، قابل تعیین است. در صورتی که قابلیت Passcode Lock تلگرام شما فعال است، مطمئناً متوجه این هستید که تلگرام در بازه‌ های زمانی مشخصی به طور اتوماتیک قفل می گردد. پیش از این در مقاله چگونگی غیر فعال کردن قفل خودکار تلگرام با Passcode Lock که به آموزش چگونگی غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock  پرداخته ایم. در صورت نیاز می توانید از آن مقاله در همین سایت، کمک بگیرید.

آموزش تغییر بازه زمانی حذف خودکار حساب تلگرام را مطالعه کنید.

در حال حاضر قرار است به آموزش چگونگی تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام بپردازیم و مراحل انجام آن را توضیح دهیم. این زمان می‌تواند بین یک دقیقه تا پنج ساعت انتخاب گردد.

چگونگی تغییر بازه زمانی قفل شدن خودکار تلگرام

برای اینکه بازه زمانی قابلیت قفل شدن اتوماتیک  Passcode Lockاپلیکیشن تلگرام را تغییر دهید، باید به صورت زیر مراحل را سپری کنید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • در این قسمت،گزینه Passcode Lock را لمس کنید.
  • در کادر مربوطه، رمز عبور خود را وارد کنید.
  • گزینه Auto-lock را لمس کنید.
  • حال از منوی کشویی ایجاد شده، گزینه بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در نهایت، گزینه Done را انتخاب نمایید.
تغییر بازه زمانی قفل خودکار تلگرام

تغییر بازه زمانی قفل خودکار تلگرام

با انجام مراحل بالا به سادگی می توانید، به تغییر بازه زمانی مورد نظر خود را برای قابلیت Passcode Lockفعال نمایید. در نظر داشته باشید که فارغ از این بازه زمانی، شما برای فعال کردن رمز یا قفل تلگرام باید هر بار در بخشی که پنجره‌های گفتگوی تلگرام تان وجود دارد، آیکون با نماد “قفل” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

مطالب مرتبط