ترفند شبکه های اجتماعی

ترفند نمایش زمان سين شدن در واتساپ

blank

ترفند نمایش زمان سين شدن در واتساپ بسیار مفید است که در این مقاله به آن می پردازیم.

در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر واتساپ در جهان وجود دارد. با گسترش تعداد کاربران استفاده از این پیام‌رسان و نحوه به کارگیری آن مورد توجه قرار گرفته است. برنامه‌های کاربردی علاوه بر استفاده عمومی که همگان از آن مطلع هستند، دارای امکانات ویژه‌ای نیز هستند که می‌تواند استفاده از آن‌ها را جذاب‌تر کند. مجموعه کوک موبایل علاوه تعمیرات گوشی های موبایل، در نظر دارد کاربران و دوستان خود را با ترفندهای مختلف برنامه های گوشی های اندورید و iOS آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

با پیچیدگی‌های دنیای امروز، ارتباطات سیر جدیدی را به خود گرفته و این موضوع تغییرات شگرفی را در روابط انسان‌ها ایجاد کرده است. برای مثال در برخی از موارد با وجود اینکه با فردی در ارتباط هستیم، در زمان‌ها و موقعیت‌های خاص، تمایلی برای برقراری این ارتباط نداریم و یا می‌خواهیم که این ارتباط یک طرفه باشد. بدین معنی که ما حرفای طرف مقابل را بشنویم و او از این موضوع مزلع نباشد.

ترفند نمایش زمان سين شدن در واتساپ

در پیام‌رسان واتساپ زمانی که پیام شما توسط فرد مقابل سین می‌شود، تیک‌های موجود در کنار پیام به رنگ آبی درآمده و فرد مقابل از خوانده شدن پیغام خود توسط شما مطلع می‌شود. در صورتی که بخواهید پیغام طرف مقابل را مشاهده کنید و فرد مقابل از آن مطلع نشود راه‌کار‌های مفیدی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ترفند نمایش زمان سين شدن در واتساپ

ترفند ديدن زمان سين شدن در واتساپ

نرم‌افزار Whatprivate

این برنامه به صورت رایگان در Google Play وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا زمان آنلاین بودن خود (لست سین) را از دید دیگران پنهان کنید. همچنین این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا زمان آنلاین بودن و آفلاین بودن دیگر دوستان خود را نیز کنترل کنید.

نرم‌افزار atsDogWh

این برنامه به صورت رایگان در Google Play وجود دارد و برای مخفی کردن آخرین بازدید و وضعیت مشاهده عکس پروفایل شما توسط دیگران و همچنین وضعیت شما در واتساپ به کار گرفته می‌شود.

البته برای این کار از بخش Setting برنامه Whatsapp، بخش Account و Privacy  نیز می‌توانید اطلاعاتی را در مورد وضعیت خود به دست آورید. البته این تنظیمات تنها مربوط به خود شما شده و می‌توانید از این بخش آخرین بازدید خود را از دید دیگران مخفی کنید و نمایش عکس پروفایل خود را نیز مدیریت کنید.

ترفند ديدن زمان سين شدن در واتساپ

ترفند ديدن زمان سين شدن در واتساپ

نرم‌افزار Whatsapp for WhatsMonitor

این نرم افزار همانند دیگر نرم‌افزارها به صورت رایگان در Google play در دسترس است و شما می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به اطلاعاتی راجع به محل زندگی شما نیز نیاز دارد که باید در بخش «Your Time Zone» موقعیت مکانی خود را اعلام کنید. پس از نصب این برنامه شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن فرد مورد نظر از آخرین بازدیدها و وضعیت پیغام‌های خوانده شده وی اطلاع یابید. این نرم‌افزار امکانات ویژه‌ای نسبت به برنامه‌های کاربردی گفته شده دارد و اینکه می‌تواند شما را از آنلاین شدن فردی که شماره آن را در بخش مربوطه وارد کرده‌اید مطلع کند. به کارگیری این نرم‌افزار کمی زمان‌بر است، اما کارایی آن نسبت به دیگر برنامه‌های کاربردی بسیار بیشتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر باکارشناسان کوک موبایل تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط