ترفند شبکه های اجتماعی

ترفند های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام

ترفند های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام

از آنجایی که بشر همواره به دنبال افزایش ارتباطات است امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام این خلاء را تا حدودی پر نموده اند و تولید کنندگان آن ها برای ماندن در کورس رقابت به صورت مستمر ترفند های جدید ارائه می کنند.

 شبکه اجتماعی اینستاگرام
این ترفند های ارائه شده به صورت آپدیت های جدید نرم افزار برای دانلود در سایت های مختلف نرم افزاری قرار داده شده و امکان دانلود آن برای تمامی کاربران فراهم می باشد. در این متن سعی داریم تا شما را با برخی از ترفند های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام که یکی از پر طرفدار ترین آن ها است آشنا نماییم.

دیدن استوری دوستان در اینستاگرام بدون فهمیدن آن ها

استوری یکی از آپدیت های اخیر اینستاگرام بوده که روزبه روز بر تعداد استفاده کنندگان آن افروزده می شود اما همانطور که می دانید در صورتی که شما استوری دوستان خود را مشاهده نمایید آن ها متوجه خواهند شد و در صورت تمایل به عدم اطلاع آن ها می توانید از این ترفند بهره ببرید.
برای مشاهده و دانلود استوری ها بدون فهمیدن آن شخص ابتدا می بایست در ربات تلگرامی @Instasave_bot عضو شده و آدرس پروفایل فرد مورد نظر را به صورت دستی وارد و یا از طریق فشردن سه نقطه ( که زیر هم قرار دارند ) و انتخاب گزینه copy profile URL آن را کپی نموده (مانند https://www.instagram.com/kookmobile/ ) و سپس در ربات مورد نظر الصاق ( past ) نماییم. با فشردن دکمه ارسال پس از چند لحظه مشاهده می کنید که ربات عکس پروفایل شخص درخواستی شما را به همراه استوری آن برای شما ارسال خواهد کرد. فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که این کار تنها بر پروفایل افرادی اجرا شدنی است که در حالت privet نبوده و به صورت عمومی قابل ملاحظه باشد.

instagram
استفاده از دو اکانت اینستاگرام به صورت همزمان

یکی دیگر از آپدیت های اخیر اینستاگرام فراهم آوردن امکان استفاده از چند اکانت به صورت همزمان بوده است که برای فعال سازی این امکان، می بایست از روش زیر اقدام نمود.
برای انجام این کار می بایست پس از نصب نرم افزار وارد اکانت اول خود شویم. در مرحله بعد باید به قسمت پروفایل خود رفته و روی علامت سه نقطه که در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد کلیک نماییم تا صفحه تنظیمات اکانت باز شود. مرحله سوم فشردن گزینه add account بوده که در بخش انتهایی صفحه تنظیمات وجود دارد.
حال برگه ای مشابه صفحه نخست جهت وارد نمودن Username و Pass اکانت جدید برای شما باز می شود که می توانید به اکانت جدید وارد شوید. در این صورت خواهید دید که در قسمت بالا و سمت چپ قسمت پروفایلتان گزینه ای وجود دارد که می توانید با استفاده از آن در بین اکانت های خود تغییر مکان دهید. ضمنا نگران اعلانات خود نباشید چرا که حتی در صورت بودن شما در اکانت اول، اعلانات اکانت دوم خود را نیز در گوشی موبایل دریافت خواهید نمود.

مطالب مرتبط