ترفند آیفون

ترفندهای خطرناک آیفون

blank

ترفندها اقدامات میانبری هستند که کاربران خبره تر گوشی ها آن ها را با کنجکاوی خود کشف می کنند و با استفاده از آن ها می توان به برخی از قابلیت های پنهان گوشی ها دسترسی یافت و آن ها را به کار بست. شما به عنوان کاربر آیفون، باید بدانید که برخی از هک ها و ترفندهای ارائه شده برای آیفون ها، به هیچ عنوان عملیاتی نیستند و نباید به هیچ عنوان روی گوشی به کار گرفته شوند، چرا که خطرناک هستند و می توانند آیفون را از کار بیندازند. در ادامه برخی از این ترفندهای خطرناک آیفون را بر خواهیم شمرد.

وقتی در گوگل در مورد ترفندها و میانبرهای آیفون جست و جو می کنید، با انبوهی از ترفندها مواجه می شوید. نقطه مشترک تمامی این ترفندها، بیشتر کردن استفاده از گوشی در زندگی روزمره است. هرچند که بسیاری از این ترفندها را می توان روی آیفون به کار بست و از این طریق استفاده از گوشی را بهبود داد، اما برخی از این ترفندها را اگر روی گوشی خود اجرا کنید باید منتظر عواقب بدی باشید. برخی از ترفندهای ارائه شده در مقالات مختلف، می توانند گوشی شما را به کل از کار بیندازد و آن را تنها به یک اسباب بازی تبدیل کند. درنتیجه لازم است که در مورد به کار بستن هر ترفندی که روی وب آن را می یابید، کمی تامل کنید.

ترفند اول: با استفاده از دریل کردن زیر آیفون 7 می توان به جک هدفون آن دسترسی پیدا کرد.

آیا به تازگی آیفون 7 ای را خریداری کرده اید و دلتان برای جک هدفون 3.5 میلی متری روی مدل های قدیمی تر آیفون تنگ شده است؟ مدتی پیش ویدیویی در وب منتشر شد که در آن نحوه ی دریل کردن فضای زیر آیفون برای باز کردن دسترسی به جک هدفون نمایش داده شده بود. در این ویدیو نشان داده شد که با استفاده از یک دستگاه دریل و نیز کمی دستکاری، می توان مسیری برای جک هدفون آیفون 7 گشود. تمام کاربرانی که بر اساس این ویدیو اقدام به گشودن مسیر برای جک هدفون خود کردند، در انتها تنها یک آیفون 7 خراب برایشان باقی ماند. احتمالا هر عقل سلیمی می تواند تبعات اجرا کردن این ترفند را روی آیفون 7، متصور شود.

ترفند دوم: با استفاده از به روزرسانی سیستم عامل iOS، آیفون می توانید گوشی را ضدآب نمایید!

پس از معرفی استاندارد IP67 و عملی کردن این استاندارد روی آیفون7 ، کاربران از وجود درجه ای از تحمل در برابر نفوذ رطوبت روی این گوشی ، مطمئن شدند.

چندی پیش ترفندی روی وب قرار گرفت که مضمون آن بدین شرح بود: شما می توانید با استفاده از به روزرسانی iOS  گوشی خود، آن را ضدآّب کنید. بسیاری از کاربران آیفون ها نیز باور کردند که با استفاده از به روز رسانی سیستم عامل گوشی خود می توانند آن را در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاوم کنند.

سوالی که پس از دیدن این ترفند مطرح می شود این است که چگونه یک به روزرسانی نرم افزاری گوشی، می تواند آن را در برابر نفوذ آب که یک خاصیت سخت افزاری برای آیفون ها است، مقاوم نماید؟  شاید برای شما قابل باور نباشد که تعداد زیادی از کاربران آیفون ها که اطلاعات تکنولوژیکی پایینی داشتند پس از آپدیت سیستم عامل گوشی خود، آن را در دست گرفته و در استخرهای عمیق شیرجه زدند و آیفون خود را از این طریق از دست دادند. نتیجه به کار بستن این ترفند روی آیفون این عزیزان، خراب شدن آیفون هایشان به واسطه ی آب خوردگی و خوردگی پایه های آی سی گوشی بود.

ترفند سوم: آیفون خود را درون مایکروفر شارژ کنید!

ترفند آیفون دیگری که برای مدت ها روی توییتر قرار داشت،  در مورد شارژ آیفون با استفاده از مایکروفر بوده است.شاید در وهله ی اول، شنیدن این ترفند کمی هیجان انگیز باشد. پس از معرفی iOS 8، زمزمه های شارژ بی سیم  آیفون ها با استفاده از امواج مایکروفر مطرح شد. اینکه آیفون ها می توانند با استفاده از امواج فرکانسی مایکروفر، شارژ شوند کاربران بسیاری را شاد کرد.

ترفندهای خطرناک آیفون2

 

کاربران بسیاری گمان کردند که با قرار دادن آیفون های خود درون مایکروفر می توانند از قابلیت شارژ بی سیم و توسط امواج مایکروفر آیفون بهره مند گردند.  حال باید دانسته باشید که هیچ آیفونی با قرار گرفتن درون مایکروفر نمی تواند شارژ شود!

ترفند چهارم: اضافه کردن حالت Retro به آیفون

اگر ترفندی را شنیدید که طی آن به شما گفته شده بود که می توانید با استفاده از ترفندی مد و یا حالت، Retro را به آیفون خود اضافه کنید؛ آن را از همان ابتدا نادیده بگیرید. اجرای تمامی ترفندهای مرتبط با اضافه کردن این قابلیت به آیفون، می تواند گوشی شما را تا ابد خاموش نماید. بسیاری از کاربران آیفون های با سیستم عامل iOS 64 بیتی، با بردن دستی تاریخ گوشی به تاریخ 1970/01/01  برای عملی کردن اضافه مد Retro به گوشی خود، آیفون خود را برای همیشه خاموش کردند.

کوک موبایل به شما توصیه می کند که ترفندهایی را روی آیفون خود به کار ببندید که آن ها را از وب سایت های معتبر و تخصصی آیفون دریافت کرده باشید و از همین طریق، احتمال آسیب رساندن به گوشی خود را تا حد امکان کاهش دهید.

 

مطالب مرتبط