ترفند اندروید

ترجمه متن از روی عکس در اندروید

blank

اگر جزو کسانی هستید که با متن­های انگلیسی یا هر متنی که به زبان دیگری جز فارسی نوشته شده است، زیاد سروکار دارید این مطلب را از دست ندهید. همه ما به نوعی مترجم معروف گوگل یا همان google translate را می­شناسیم و با آن کار کرده­ ایم. برای راحتی کسانی که با این مترجم ماشینی کار می­کنند، شرکت گوگل اقدام به طراحی یک اپلیکیشن با نام Translate کرده است که بر روی دستگاه­ های اندرویدی قابل نصب است. بسیار پیش می ­آید که متنی که شما آن را می خوانید چاپ شده است و متنی نسبتا طولانی است که نمی­توان آن را در google translate تایپ کرد. در این حالت با استفاده از دستگاه اندرویدی خود می­توانید به راحتی به ترجمه متن نوشته شده ی خود بپردازید. کافیست این اپلیکیشن را بر روی آن نصب کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار

1- اگر برنامه را نصب نکرده اید ابتدا از Play store یا کافه بازار برنامه را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنید.

2- برنامه را اجرا کنید از بین گزینه های موجود گزینه Camera را که در تصویر زیر مشخص شده است، انتخاب کنید.

ترجمه متن از روی عکس در اندروید

ترجمه متن از روی عکس در اندروید

3- اکنون می­توانید از متن عکس بگیرید. در صورتی که عکس در گوشی شما ذخیره شده است از قسمت پایین روی علامت گالری ضربه زده و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

ترجمه متن از روی عکس در اندروید

ترجمه متن از روی عکس در اندروید

4- پس از تشخیص متن قسمت هایی را که می خواهید ترجمه شود انتخاب کنید و منتظر باشید تا برنامه متن را شناسایی و ترجمه کند.

5- برای بزرگتر و واضح تر دیدن متن ترجمه شده، بر روی آن ضربه بزنید تا متن اصلی و متن ترجمه شده در یک صفحه به صورت بزرگتر دیده شوند.

شما میتوانید جهت کسب اطلاع برای ترجمه متون خود از گوگل ترنسلیت حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به پست ” استفاده آفلاین از گوکل ترنسلیت ” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط