ترفند

نحوه غیر فعال کردن صدا در PS5 از طریق دسته دوال سنس

نحوه بی صدا کردن پلی استیشن 5 با استفاده از دسته دوال سنس

در این مطلب قصد داریم تا  نحوه غیر فعال کردن صدا در PS5 از طریق دسته دوال سنس را بررسی کنیم. اگر نیاز دارید که به صورت فوری صدای پلی استیشن را در حین بازی قطع کنید می توانید این کار را با استفاده از دسته Dual Sense PS5 انجام دهید. در این صورت نیاز ندارید تا به کنترل تلویزیون دسترسی داشته باشید. این یک راه کوتاه و سریع برای میوت کردن صدای پی اس 5 است. در ادامه این مطلب را دنبال می کنیم.

نحوه غیر فعال کردن صدا در PS5 از طریق دسته دوال سنس: مراحل

کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه Mute را که بر روی دسته قرار دارد بزنید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. این دکمه یک دکمه افقی است که در زیر دکمه اصلی پلی استیشن بر روی دسته قرار دارد. (دکمه اصلی برای روشن کردن و جفت کردن کنترل با دستگاه استفاده می شود) همچنین این Mute Botton در بالای آیکون میکروفون قرار دارد که یک خط کج بر روی آن قرار دارد.

مرحله اول: بر روی دکمه Mute Button بر روی دسته بزنید

برای قطع کردن صدا از طریق دسته دوال سنس در پی اس 5 بر روی دکمه میوت بر روی دسته بزنید. با فشار دادن و نگه اشتن دکمه میوت، چراغ آن شروع به نارنجی شدن می کند که به معنی این است که دستگاه بی صدا شده است. این کلید میانبر باعث می شود که تمام صداهای تولید شده از پلی استیشن 5 غیر فعال شوند و از هیچ منبعی از این دستگاه صدایی بیرون نیاید. دستگاه های متصل به پلی استیشن هم بی صدا می شوند مانند اسپیکرهای تلویزیون، دریافت کننده AV، هدفون ها و ساندبارها. باید توجه داشت که اگه در حال استفاده از دسته دوال سنس برای بازی با کامپیوتر هستید این دکمه فعالیتی نخواهد داشت.

نحوه غیر فعال کردن صدا در PS5 از طریق دسته دوال سنس

بر روی دکمه Mute Button بر روی دسته بزنید

توجه داشته باشید که با زدن بر روی دکمه میوت، فقط میکروفون داخلی کنترلر دوال سنس بی صدا می شود. در این حالت دکمه فقط به صورت چشمک زدن به رنگ نارنجی در می آید. اگر می خواهید کل سیستم را بی صدا کنید باید بر روی دکمه چند ثانیه نگه دارید تا وقتی دکمه به رنگ نارنجی پررنگ در بیاید و ثابت شود.

مرحله دوم: بر روی خود دکمه PS5 بر روی دسته بزنید

برای اینکه پلی استیشن 5 را از حالت بی صدا در بیاورید می توانید مجددا بر روی دکمه میوت بر روی دسته بزنید و سپس دکمه پلی استیشن را نگه دارید تا کنترل سنتر بر روی صفحه بالا بیاید. سپس از روی گزینه های ردیف پایین بر روی گزینه Sound بزنید. (مطابق شکل زیر)

بر روی خود دکمه PS5 بر روی دسته بزنید

بر روی خود دکمه PS5 بر روی دسته بزنید

مرحله سوم: Unmute کردن پلی استیشن 5

زمانی که پیام به صورت پاپ آپ برای شما نشان داده شد گزینه Turn Off Muting را انتخاب نمایید.

Unmute کردن پلی استیشن 5

Unmute کردن پلی استیشن 5

دستگاه جدید پلی استیشن 5 یک کنسول بازی قدرتمند سریع و با کیفیت‌ است که تجربه بازی های تحت کنسول و نسل بعدی را لذت بخش کرده است. یک دستگاه قدرتمند با طراحی عالی و با داشتن پیشرفت ها و امکانات قابل توجه مانند SSD فوق العاده سریع و دسته کنترل دوال سنس جذاب و منحصر به فرد هر گیمر کنسول های بازی را به خود جذب می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *